Kamikatze Skrevet 1. januar 2008 #41 Skrevet 1. januar 2008 Sorterer på en sånn måte at det ikke ser sortert ut. Så får jeg heller ta makeupsexen som en mann ;P
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #42 Skrevet 1. januar 2008 Sorterer aldri og kommer heller ikek til å gjøre det noengang. Jeg har ikek tid til slikt og velger å ikke bruke energo på slike ubetydeligheter. Alt blir rent uansett og det spiller heller ingen rolle om jeg setter det inn opp eller ned. Det er så veldig uvesentlig.
Gjest opa i.i Skrevet 1. januar 2008 #44 Skrevet 1. januar 2008 Jeg vil ikke ha kniver i ett, gafler i ett, osv, de skal stå blandet. Min erfaring er at det ikke blir rent -de legger seg inntil hverandre- om de står samlet.
Bobeline Skrevet 1. januar 2008 #45 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Med den pinlige orden jeg har i hjemmet, så må bestikket sorteres når det settes i oppvaskmaskinen. Jeg vet ikke om det er tidsbesparende, eller om det blir mer eller mindre rent. Men slik jeg forstår på andre her, sparer de tid på sortering og det blir like rent. Min trang til sortering skyldes mest mine tvangstanker om organisering. Det må være organisert orden. Endret 1. januar 2008 av Bobeline
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. januar 2008 #46 Skrevet 1. januar 2008 Ja, det er vel sånn at når skjeene ligger inni hverandre kommer ikke vannet til, og da blir det ikke rent. Er det så vanskelig for mannen din å skjønne det? Det er jo ganske logisk. Hvordan mener han at det fungerer da?
lillesky Skrevet 1. januar 2008 #47 Skrevet 1. januar 2008 Vi sorterer, og jammen meg blir det rent, gitt - og så mye enklere å tømme maskinen etterpå!Jeg sorterer jeg og! Og som du sier, det blir mye enklere å tømme maskinen etterpå. Sorteringa går automatisk for meg, men sambo bare slenger ting oppi. Har ikke sett eller hørt om andre som sorterer slik, så nå ble jeg glad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå