Gå til innhold

Hvor mange venner har dere?

Rapitap

Anbefalte innlegg

Jeg har også mange venner men har ikke samme kontakten med de i dag som jeg hadde tidligere,men etter at jeg giftet meg har to av min manns beste venner blitt mine venner også.

Har ei venninne jeg kan jeg snakke med ALT om,og vi ringes ofte ses ikke så ofte da avstanden er på 70 mil.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to bestevenninner som jeg kan si alt til, 6 andre gode venninner som jeg kan si det meste til(hver til sitt bruk), pluss 5 jobbvenner og en god del bekjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Jeg har en goood bestevenninne, som jeg forteller ALT til

Så har jeg fire venninner og to guttekompiser som jeg anser som gode venner, som jeg deler mye med og vet jeg kan stole på .

Klassevenninner, ett par tre stykker som jeg er litt sammen med

Å noen som jeg fester ( de sjeldne gangene jeg gjør det) sammen med og som jeg nesten bare har SMS kontakt med i ny og ne

Vi er en stor gjeng som holder sammen. Men ikke alle venninnene mine er "med" i den gjengen.

Jeg stoler ikke på hvem som helst, og har alltid hatt det mottoet at det er bedre med få gode venninner enn mange dårlige, så jeg er fullt klar over hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på....

De jeg KAN stole på, setter jeg stor pris på og viser dem ofte hvor mye de betyr for meg.

Å så har jeg jo de som jeg har blitt kjent med her da, vet ikke om det kan kalles venninner jeg men jeg setter stor pris på de hvertfall.

Kverula har jeg kontakt med til daglig utenom forumet, så henne ser jeg på som en venninne som jeg stoler på og jeg har blitt veldig glad i ....

Å så samboeren min da selvfølgelig, han er bestevennen min, men jeg forteller han ikke ABSOLUTT ALT, som jeg stort sett gjør med bestevenninnen min.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke så mange gode venninner lenger som jeg hadde da jeg var yngre. Etter at jeg flyttet hit jeg bor nå, så har jeg heller ikke så god kontakt med de gamle, og jeg har heller ikke funnet meg så mange nye. Men jeg omgås et par mennesker som jeg liker, men jeg kan ikke kalle de bestevenninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre nære venninner; en fra barne-og ungdomsskolen, en fra videregående og en fra trening/sommerjobb. Møter og snakker ikke sammen med dem hver uke, men når jeg føler for det eller det passer. Har også to gode venninner jeg studerer med, men min erfaring er at det er etter endt studier at man ser om de er mer enn bare studievenninner. Ellers har jeg mange venner som jeg har sporadisk kontakt med i tillegg til alle bekjente og venners venner. Føler faktisk at jeg gjerne skulle hatt mer tid til alle vennene mine.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...