¤Ninj@¤ Skrevet 29. desember 2007 #161 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis man er så fintfølende at man eksploderer fordi et lite barn spør om ketchup, da syns jeg man bør gå seg en laaang tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #162 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det noen som har fått med seg hva slags mat gutten var så frekk å spørre om ketsjup til? Kunne vært artig å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. desember 2007 #163 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei, det har det ikke vært sagt noe om *har fulgt ivrig med i tråden som nok kommer til å bli en klassiker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 29. desember 2007 #164 Del Skrevet 29. desember 2007 Ketchup består for det meste av tomater og er ikke harry i seg selv. Ketchup passer bra på f.eks. grillpølser. Ketchup matcher dårlig med f.eks. gåselever, eller ovnsbaks laks. Hvis man liker ketchup, er jo det en ærlig sak. Barn har lov til å stille spørsmål, voksne bør holde seg for gode til å eksplodere over de ulike spørsmålene og heller svare på en ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #165 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei, det har det ikke vært sagt noe om *har fulgt ivrig med i tråden som nok kommer til å bli en klassiker* Som Muskler er kjøtt, Datter på campingseng og Tyrkiatråden mener du? Men jeg synes vi burde fått vite hva som ble servert.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. desember 2007 #166 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er plass til to i stresslessen. Du kan få sitte innerst du, Mysan. Og til dessert skal vi sjokoladepudding i sånn trekantboks (med ketchup på, selvfølgelig.) Majones også? Er det noen som har fått med seg hva slags mat gutten var så frekk å spørre om ketsjup til? Kunne vært artig å vite. Nei, trådstarter har tydeligvis forsvunnet. Kanskje hele familien er bortrøvet av den slemme kokken og sitter i et spiskammers og tvangsfores?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. desember 2007 #167 Del Skrevet 29. desember 2007 For det han egentlig insinuerer da er maten ikke er god nok. Hvis jeg bruker 2 timer på å smake til en bolognaise saus, og så pøser han det ned i ketchup... Men - du må da ikke overtolke alt... Kanskje mannen din ikke har samme smak som deg, og selv om du synes retten er helt perfekt, så kan det jo være at han synes det mangler noe - uten at han må synes at maten ikke er god nok av den grunn. Reagerer man sånn dersom man spiser mat, som man salter også? Selv om kokken synes maten er helt perfekt krydret, så kan jo jeg synes det er for lite pepper. Og vil det ikke da være naturlig for meg å be om pepper, slik at også jeg synes retten blir helt perfekt? Eller skal jeg da, av hensyn til kokken, spise maten uten ekstra pepper, og da bare synes måltidet er "middelmådig" (for å sette det på spissen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. desember 2007 #168 Del Skrevet 29. desember 2007 Det blir som regel satt frem salt og pepper på bordet når man serverer middag, og det betyr at man har lov til å salte og pepre ekstra etter egen smak. Å salte før man har smakt, er det mange som gjør, og det synes jeg er like håpløst som ketchup. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. desember 2007 #169 Del Skrevet 29. desember 2007 Som Muskler er kjøtt, Datter på campingseng og Tyrkiatråden mener du? Noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. desember 2007 #170 Del Skrevet 29. desember 2007 Den der lurte jeg også på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. desember 2007 #171 Del Skrevet 29. desember 2007 Som Muskler er kjøtt, Datter på campingseng og Tyrkiatråden mener du? Men jeg synes vi burde fått vite hva som ble servert.. Ja, nettopp - og Unixtråden. Men jeg er helt enig, vi burde virkelig ha fått vite menyen slik at våre fenomenale uttalelser ikke faller på sin egen urimelighet. Tenk om det de fikk var ekstra veltrukne pølser, sånn at ketchup var det eneste riktige tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #172 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Noe jeg har gått glipp av? Det var før din tid, kjære Men det skapte skikkelig KG-strid. Et troll skulle angivelig pusse opp rommet til stedatteren, og foreslo at de skulle sette inn campingseng på rommet i stedet for å investere i en ordentlig seng. Her er tråden. Les og le. (hmm, man har vært for lenge på KG ) Endret 29. desember 2007 av Morgan le Fay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #173 Del Skrevet 29. desember 2007 (hmm, man har vært for lenge på KG ) Nei da - ikke for lenge - men lenge nok til å ha fått med oss noen strålende tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #174 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei da - ikke for lenge - men lenge nok til å ha fått med oss noen strålende tråder. Du har kanskje rett. Jeg synes fortsatt at kjøtt-er-muskler-tråden er ubetalelig, og har sikkert innlegg der selv under ett av mine tidligere alter ego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. desember 2007 #175 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Lol, den campingseng tråden var morsom. Men den slår ikke Muskler er kjøtt. Endret 29. desember 2007 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #176 Del Skrevet 29. desember 2007 Den var ubetalelig (.. og for at det ikke skal oppfattes som helt og totalt avsporing - har den jo også med mat å gjøre ) ... men noe må vi jo kose oss med mens vi venter på at TS skal opplyse oss Her er det flere gode tråder å kose seg med:; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=204863&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #177 Del Skrevet 29. desember 2007 Kanskje moderatorene burde stoppe denne tråden snart fordi dere faste brukere sporer av veldig og helt bort fra TS's kjerne? Jeg er blant de som finner det litt kjedelig når en tråd blir arena for brukernes mulighet til å latterliggjøre og le av andres tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. desember 2007 #178 Del Skrevet 29. desember 2007 Kanskje moderatorene burde stoppe denne tråden snart fordi dere faste brukere sporer av veldig og helt bort fra TS's kjerne? Jeg er blant de som finner det litt kjedelig når en tråd blir arena for brukernes mulighet til å latterliggjøre og le av andres tema. Har du noe mer du gjerne skulle sagt i forhold til ketchup og harry smak, så er det jo bare å spore det tilbake på plass igjen. Kom igjen - du er jo tydeligvis interessert i den problemstillingen siden du er her og leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #179 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg venter fortsatt på å få vite hva som var så fantastisk at det var uhørt å be om ketsjup til - hadde vi fått vite det ville sikkert tråden komme tilbake på sporet igjen. Forøvrig bruker jeg selv lite ketsjup - men har en flaske stående om det er noen som ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 29. desember 2007 #180 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg venter fortsatt på å få vite hva som var så fantastisk at det var uhørt å be om ketsjup til - hadde vi fått vite det ville sikkert tråden komme tilbake på sporet igjen. Kanskje vi kan lage en poll der vi kan stemme på det vi tror ble servert? Eller vi kan kose oss med litt karaoke så lenge. Trådstarter, hvor er du???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå