AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #461 Del Skrevet 17. januar 2015 Ketchup er harry! dere er så morsomme. Anonymous poster hash: 98355...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #462 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er litt frekt å "krydre" maten med noe som ikke er servert. Men så er det jo unødvendig å klikke helt av det da. For min del kan folk ta på ketchup hvis de vil, men jeg blir litt skuffa innerst inne.Anonymous poster hash: 551e0...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #463 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg var å spiste middag hos et familiemedlem jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med og som jeg egentlig ikke kjenner (de er fra mann min sin familie som han kjenner litt) i går. Sønnen min spurte om de hadde noe ketchup til maten. Da nermest eksploderte damen i huset (hun som laget maten) og sa at sånt spørr man ikke om, ble fornærmet og skjelte ut min sønn noe voldsomt. Jeg ville ikke ødelegge familiemiddagen med krangling så gadd ikke å si noe, sa bare at de sikkert ikke hade, spiste viderre og pratet. Men jeg skjønner ikke hva som var så galt med å spørre om det. Er det frekt å spørre etter ketchup? Hverken jeg eller min mann har hørt om noe lignende. Vet du. Jeg hadde tatt med meg sønnen min og dratt. Hvem i helvete er hun til å skjelle ut sønnen din? Og du bare lot henne gjøre det? Anonymous poster hash: a399f...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. januar 2015 #464 Del Skrevet 18. januar 2015 Elsker ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #465 Del Skrevet 18. januar 2015 Det mest latterlige jeg vet er folk som flirer av ketchup på kjøpepizza (det være seg Peppes eller frossenpizza), samtidig som de sitter å dynker sine egne stykker med rømmedressing Anonymous poster hash: de35b...bfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. januar 2015 #466 Del Skrevet 18. januar 2015 sinnatråden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmerdale Skrevet 19. januar 2015 #467 Del Skrevet 19. januar 2015 Hver sin smak, men man kan jo lære barn og menn at de må utenfor komfortsonen sine, uten at de ikke er nødt. Men synes de kan bestemme selv til de blir atten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #468 Del Skrevet 20. februar 2015 Det mest latterlige jeg vet er folk som flirer av ketchup på kjøpepizza (det være seg Peppes eller frossenpizza), samtidig som de sitter å dynker sine egne stykker med rømmedressing Anonymous poster hash: de35b...bfd Pizza med ketchup er jo bare æsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #469 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Ketchup er Guds gave til fiskeboller i hvitsaus og pizza Endret 20. februar 2015 av Batnut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #470 Del Skrevet 20. februar 2015 For en gal, gal vertinne. Jeg synes ketchup smaker helt fullstendig krise og ødelegger mat, jeg kan bare til nøds innta litt chiliketchup ved siden av pølser, men det er jo virkelig ingen fornærmelse at en trettenåring vil dynke maten sin i ketchup. Det er en trettenåring. Og maten spises jo. Forøvrig moro å tenke på at gutten som var tretten den gang er minst tjue år gammel nå. Gammel tråd Anonymous poster hash: d78e8...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 20. februar 2015 #471 Del Skrevet 20. februar 2015 Nei, det er ikke frekt. Snakk om å være hårsår da. Jeg dupper alltid poteter i ketchup og har alltid ketchup på pizza. Jeg har aldri opplevd at noen har blitt fornærmet over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. juni 2015 #472 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg holder på å lese meg opp på KG-pensum. Dette er mine utdrag fra side 1-6. Tråden er pr. nå 24 sider lang, og jeg vet ikke hvor langt jeg kommer i aften. selv om det ble servert gullbelagt snerpefilet. Smak og behag. Jeg nekter å drukne min biff i bernaisesaus og synes at ananas ødelegger all mat den puttes oppi. Da stemmer jeg for å omdøpe ketchup til sursøt tomatcoulis - og så ser vi om det hjelper. Vedtatt! *bæm* Mht ts' utgangspunkt; vertinna skulle hentet ketchupen Jeg serverte biff når vi hadde middagsgjester en gang, og ble spurt av typen til venninna mi "har dere tyttebærsyltetøy?" Tyttebærsyltetøy er NAM som syrlig motvekt til tungt kjøtt. Elg og annet vilt spesielt; karbonader også. Skal prøves neste gang jeg spiser biff. - - - Tror tema er rødt i kveld, utifra de trådene jeg har plukket fra KG-klassikerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. juni 2015 #473 Del Skrevet 5. juni 2015 Da var det fra side 7-10. De er "redigert" (radbrukket?) etter mitt forgodtbefinnende Joho, av hensyn til matsnobbers potensielle apoplektiske anfall Alkoholen bedøver jo smaksløkene. (Nå har jeg en mistanke om at jeg sporer veldig av .) Bare vent, du får snart selskap: By the way - det styggeste møbelet jeg kan tenke meg er reclinere Dette altså i en tråd som heter "Frekt med ketchup" (og som etter overskriften å dømme, kunne høre hjemme i Seksualitet) Bacalao - er jeg ikke i stand til å ta i munnen en gang.. det er et eller annet som trigger brekningsrefleksen. Spekesild likeså - her er det både smak og konsistens som gjør det - men får jeg ketsjup til - kan jeg klare å svelge dette Veldig radbrukket, den over (av meg ) jeg har ett par ting jeg ikke har sjans til å få ned, og jeg har prøvd gang på gang selv om jeg aldri har hatt noen dårlige opplevelser verken med rømmegrøt eller asparges, bare smak Denne også *abonnere* - - - Og sånn gikk denne fredags aften. til alle bidrag så langt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #474 Del Skrevet 6. juni 2015 Det mest latterlige jeg vet er folk som flirer av ketchup på kjøpepizza (det være seg Peppes eller frossenpizza), samtidig som de sitter å dynker sine egne stykker med rømmedressing Anonymous poster hash: de35b...bfd WORD. Anonymous poster hash: c3169...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2015 #475 Del Skrevet 6. juni 2015 Vet du. Jeg hadde tatt med meg sønnen min og dratt. Hvem i helvete er hun til å skjelle ut sønnen din? Og du bare lot henne gjøre det?Anonymous poster hash: a399f...137 Enig. Hadde i alle fall sagt klart i fra at det der var uakseptabel oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #476 Del Skrevet 30. august 2015 Da var det fra side 7-10. De er "redigert" (radbrukket?) etter mitt forgodtbefinnende Bare vent, du får snart selskap: Dette altså i en tråd som heter "Frekt med ketchup" (og som etter overskriften å dømme, kunne høre hjemme i Seksualitet) Veldig radbrukket, den over (av meg ) Denne også - - - Og sånn gikk denne fredags aften. til alle bidrag så langt! Ehm, du så vel at de innleggene er fra 2007? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #477 Del Skrevet 30. august 2015 Ehm, du så vel at de innleggene er fra 2007? Du vet at du dro opp tråden før også Sid? Anonymous poster hash: 37876...57c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #478 Del Skrevet 30. august 2015 Du vet at du dro opp tråden før også Sid? Anonymous poster hash: 37876...57c So? Jeg siterte ikke innlegga fra 2007 da, hvorfor kaller du meg Sid? Jeg heter Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 30. august 2015 #479 Del Skrevet 30. august 2015 Alt folk tenker over og blir fornærmet av. Enkelte her snakker jo som om de er over andre fordi de ikke spiser ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #480 Del Skrevet 12. januar 2016 Den 4. mai 2012 at 0.06, DreamOn skrev: Synes folk som bruker ketsjup på alt mangler sans for kulinarisk kunst. Ganenene deres er kanskje underutviklet, som på et barn. Du er en morsom frue du Anonymkode: 8680f...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå