Gjest care Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 http://www.c71123.com/daily_photo/ Lurer på hva hensikten er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 ser man det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 :-? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg vet ikke hensikten, men pen var han i alle fall - uten barten... Hvor bor han?? (Må ikke sambo se... ) Synes han så litt fyllesjuk ut av og til ... (Eh - var ikke så pen med briller på ... måtte titte en gang til.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 Det begynner helt klart å skli ut for han i allefall mot slutten. Den barten var ikke så kledelig synes jeg. Kan det være et eller annet med å la håret gro eller noe??? Han starter i allefall som kortklipt også blir det bare mer og mer... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 21. april 2003 #6 Del Skrevet 21. april 2003 Han smolte ikke en eneste gang på seks mnd. Stakkars mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 En ting var at han ikke "smolte" ... - Men har var i hvertfall ganske gjennomført "renslig"... skiftet stort sett T-shirt annenhver dag... Det er godt å ha noe å "pusle med" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #8 Del Skrevet 21. april 2003 Er det noen som føler seg fristet til å gjennomføre et slik prosjekt selv, og deretter kanskje legge det ut på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #9 Del Skrevet 21. april 2003 Syns dette var skikkelig kult, jeg! Vi kan jo analysere hårsveis, bart og skjorte. Han bruker samme skjorte/genser i snitt 2,5 ganger før han skifter. Sånne viktige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. april 2003 #10 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg ser han har kallt "prosjektet" sitt When Will It End (WWIE), kanske han burde døpt det om til How Will It End. Synes utvilsomt han så best ut på de første bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #11 Del Skrevet 22. april 2003 Morsomt - tenk om ti år - hvordan så jeg ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. april 2003 #12 Del Skrevet 22. april 2003 He he, for et tidsfordriv da. Men, i alle fall ser han jo grei ut, kunne ha vært mye verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #13 Del Skrevet 22. april 2003 Greit nok som prosjekt, men ett bilde pr. måned hadde vel kanskje vært mer enn nok??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. april 2003 #14 Del Skrevet 22. april 2003 Syns det var et stilig prosjekt jeg! :D Merkelig å se hvor forskjellig han er fra dag til dag. Noen dager litt kjekkere enn andre Var inne og leste på FAQ and C om hvorfor han gjorde det osv, han har holdt på siden han var 22 og er nå 27, og skal holde på livet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 22. april 2003 #15 Del Skrevet 22. april 2003 Herregud, så mange rare mennesker det finnes! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisquine Skrevet 22. april 2003 #16 Del Skrevet 22. april 2003 Jhesos Christusieus!! :o Blir jo lettere sinnsforvirret av å se opp og ned og i mente på alle disse bildene. Hvorfor samme GRAV alvorlige uttrykket hver dag?? Med det samme man ser på han ser han KLIN lik ut, med samme uttrykk osv..... men etter å ha sett litt nedover og bortover osv så forandrer hele fyren seg til en hel haug ulike typer. Enkelte hårsveiser kler han absolutt ikke, mens andre ganger ser han helt kjempebra ut. Og sånn fortsetter det,...og fortsetter..... Ja ja.. ---------------------- Frisquine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisquine Skrevet 22. april 2003 #17 Del Skrevet 22. april 2003 Phu.... på Support the Daily Photo Project! fant jeg heldigvis noe som veiet opp for alle disse uttrykksløse bildene. :D --------------------- Frisquine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 22. april 2003 #18 Del Skrevet 22. april 2003 Er det noen som føler seg fristet til å gjennomføre et slik prosjekt selv' date=' og deretter kanskje legge det ut på kg? [/quote'] hehe, kanskje det :blunke: Måtte blitt bakfra eller MED sladd i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. april 2003 #19 Del Skrevet 22. april 2003 Så utrolig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. april 2003 #20 Del Skrevet 22. april 2003 Så utrolig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå