Gå til innhold

En som tar bilde av seg hver eneste dag.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hensikten, men pen var han i alle fall - uten barten... Hvor bor han?? (Må ikke sambo se... :ler: )

Synes han så litt fyllesjuk ut av og til ...

(Eh - var ikke så pen med briller på ... måtte titte en gang til.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner helt klart å skli ut for han i allefall mot slutten. Den barten var ikke så kledelig synes jeg. Kan det være et eller annet med å la håret gro eller noe??? Han starter i allefall som kortklipt også blir det bare mer og mer...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting var at han ikke "smolte" ... :hoho:

- Men har var i hvertfall ganske gjennomført "renslig"... skiftet stort sett T-shirt annenhver dag... :hoho:

Det er godt å ha noe å "pusle med"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som føler seg fristet til å gjennomføre et slik prosjekt selv, og deretter kanskje legge det ut på kg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns dette var skikkelig kult, jeg! Vi kan jo analysere hårsveis, bart og skjorte. Han bruker samme skjorte/genser i snitt 2,5 ganger før han skifter. Sånne viktige ting... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser han har kallt "prosjektet" sitt When Will It End (WWIE), kanske han burde døpt det om til How Will It End. Synes utvilsomt han så best ut på de første bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var et stilig prosjekt jeg! :D

Merkelig å se hvor forskjellig han er fra dag til dag. Noen dager litt kjekkere enn andre :lol:

Var inne og leste på FAQ and C om hvorfor han gjorde det osv, han har holdt på siden han var 22 og er nå 27, og skal holde på livet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jhesos Christusieus!! :o

Blir jo lettere sinnsforvirret av å se opp og ned og i mente på alle disse bildene.

Hvorfor samme GRAV alvorlige uttrykket hver dag?? :murvegg:

Med det samme man ser på han ser han KLIN lik ut, med samme uttrykk osv..... men etter å ha sett litt nedover og bortover osv så forandrer hele fyren seg til en hel haug ulike typer.

Enkelte hårsveiser kler han absolutt ikke, mens andre ganger ser han helt kjempebra ut.

Og sånn fortsetter det,...og fortsetter.....

Ja ja.. :wink:

----------------------

Frisquine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu.... på Support the Daily Photo Project! fant jeg heldigvis noe som veiet opp for alle disse uttrykksløse bildene.

:D

---------------------

Frisquine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som føler seg fristet til å gjennomføre et slik prosjekt selv' date=' og deretter kanskje legge det ut på kg? :ler:[/quote']

hehe, kanskje det :blunke: Måtte blitt bakfra eller MED sladd i såfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...