Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøleskapet begynner å bli litt tomt nå. Men jeg har lyst til å lage noe godt til kveldskosen ettersom det er siste dag i påskeferien. Vafler blir litt for kjedelig, men dette er hva jeg har: 6 egg 1,5 liter melk ca 700 g hvetemel 1 pose hasselnøtter Dessuten har jeg tørrgjær, sukker, melis, vaniljesukker og bakepulver. Men hva kan jeg bake/røre sammen av dette?? Kan i nødstilfelle skaffe noe mer på bensinstasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 Pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 Pssst.. Care, har du lyst til å slave over panna i et par timer eller? Pannekaker er godt, men jeg har jo ikke syltetøy eller lyst/ork til å steke masse pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 Pssst.. Care' date=' har du lyst til å slave over panna i et par timer eller?![/quote'] Kan ikke, er syk... :cry: Du kan bruke sukker eller situp :blunke: Nam, nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 Du kan bruke sukker eller situp :blunke: Nam, nam... Var bare så morsomt at du ville ta sit-ups til pannekakene.... neida.... Fikk bare latterkrampe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #6 Del Skrevet 21. april 2003 Kan du ikke prøve deg på muffins eller hveteboller?? Eller kanskje lapper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 Var bare så morsomt at du ville ta sit-ups til pannekakene.... neida.... Fikk bare latterkrampe... oJ, En gEDIGEn sTOR sKrIvEFeIl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 21. april 2003 #8 Del Skrevet 21. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå