Gjest Hulderjenta Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Har gått til anskaffelse av denne vidunderkremen til Elisabeth Arden. Fikk noen til å kjøpe den på tax free for meg, uten at jeg hadde testet den ut i parfymeri på forhånd. Det var kanskje dumt.. Ellers hadde jeg ikke blitt så skuffet... Den lukter jo helt grusomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg åpnet glad og fornøyd den lukseriøse esken og tok ut tuben med denne fantastiske kremen, åpnet korken og ----- Æsj...? Lukter jo omtrent som Vitapan? Har brukt Vitapan-salve som håndkrem på mine såre, sprukne hender om kveldene i hele vinteren igjennom, den er klissete, feit, lukter rumpe-salve (noen andre som har jobbet på sykehjem her...?) men er sinnsykt effektiv! Og Eight Hour Creamen er jo så godt som helt lik! Desverre til tre-firedobbel pris..... Ble SÅÅÅÅ skuffet, for jeg hadde i det minste forventet en deilig, svak lukseriøs parfymeduft... Blir nok den første og eneste Eight hour creamen jeg kjøper - for på apoteket selger de Vitapan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg synes lukten av EHC er god, men dessverre reagerer jeg allergisk på den. Lurt å lukte og teste ut litt før man kjøper inn i større kvanta, ja. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #3 Del Skrevet 21. april 2003 Denne kremen har en sterk urtelignende lukt, nesten som Ricola men prøv den på dine tørre hudflekker så tenker jeg du skifter mening for kremen i seg selv er fantastisk- så innlegget ditt er delvis tullprat. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 innlegget ditt er delvis tullprat. Minnie Unnskyld meg, du kan ikke kalle dete for tullprat! Jeg sa bare at jeg var skuffet over den manglende duften!! Er ikke det lov nå da? Har begynt å bruke kremen, jeg, og etter hvert finner jeg ut hvordan den er! Den er jo effektiv på tørr hud, men foreløpig føler jeg den er fryktelig lik min vidunder-"håndkem"! ---Og det har jeg lov å synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 Unnskyld meg, du kan ikke kalle dete for tullprat! Jeg sa bare at jeg var skuffet over den manglende duften!! Er ikke det lov nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. april 2003 #6 Del Skrevet 21. april 2003 Går det an å endre tittelen da..? Skjønner jo at den kanskje var litt misvisende.. (men jeg ER jo skuffet over EHC!) Hvis jeg får det til, så skal jeg forandre på tema-tittelen slik at ikke flere misforstår meg... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 Jepp det går an- bare klikk på endre i hovedinnlegget ditt og fiks litt på overskriften din. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #8 Del Skrevet 21. april 2003 Det var bedre :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. april 2003 #9 Del Skrevet 21. april 2003 Har nesten lyst å være litt frekk jeg, siden du blandet deg sånn inn, men jeg skal ikke være det! Så jeg sier heller at --- --- ja, det VAR bedre nå, takk for tipset! Og gir deg et stort smil og ønsker deg en finfin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #10 Del Skrevet 21. april 2003 Mitt kall her på KG er at blande meg oppi alt mulig. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. april 2003 #11 Del Skrevet 21. april 2003 Har blitt vant med lukten, jeg. Synes ikke den er så forferdelig lenger. Kjøper også pomade til leppene og synes lukten er helt grei. Er vel en vanesak det. En super krem som jeg håper du også blir fornøyd med. Har alltid en tube EHC i skapet her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 21. april 2003 #12 Del Skrevet 21. april 2003 EHC er en fantastisk krem som til og med jeg med min ømfindtlige hud tåler. Grunnen til at noen reagerer allergisk på den (og noe av grunnen til at duften er som den er)er innholdet av lanolin (fettstoff utvunnet fra saueull). Men det er det samme stoffet som også gjør den så effektiv. Lanolin har vært brukt som hudpleiemiddel i århundrer, men lukten er kanskje ikke den beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #13 Del Skrevet 21. april 2003 Kom til å tenke på at det jeg skrev kunne høres ut som om jeg reagerte allergisk på lukten. Neida. Det er selve kremen jeg reagerer allergisk på. Eller lanolinen som Petruska skriver. Tåler i alle fall ikke EHC. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 21. april 2003 #14 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg syns heller ikke noe om lukten, men kremen er så god, så det er verdt det!! Mannen min, derimot rygger bakover av lukten.. Har nylig kjøpt den fargede leppepomaden. Den lukter mindre og er utrolig bra for tørre lepper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest duddi Skrevet 21. april 2003 #15 Del Skrevet 21. april 2003 Syntes også til å begynne med at den luktet helt forferdelig. Men jeg kjøpte nylig en ny tube, og syntes ikke den luktet så ille. Virket nesten som den kjente lukten av sau, var dempet med noe form for sitron duft. Kjøpte min i Tyskland, men det skulle jo ikke ha noe å si. Synes også den er svært god på tørre områder og lepper. Har brukt den en del i ansiktet da jeg har vært svært så tørr. Men nå luerer jeg på en ting, kan man få kviser og urenheter av denne fete kremen (siden den er så fet og kanskje tetter igjen porene)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 21. april 2003 #16 Del Skrevet 21. april 2003 EHC skal faktisk hjelpe på kviser. (Det har jeg lest i Esthetique-bladet) Jeg prøvde en gang jeg hadde en rimelig hissig en, og ja, neste morgen syntes kvisen så vidt. Thank god for EHC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. april 2003 #17 Del Skrevet 21. april 2003 EHC skal faktisk hjelpe på kviser. (Det har jeg lest i Esthetique-bladet) Oj, bra tips. Kanskje jeg slipper enda billigere unna den ene kvisen jeg har i måneden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke inlogget Huldre-Lise Skrevet 21. april 2003 #18 Del Skrevet 21. april 2003 Mitt kall her på KG er at blande meg oppi alt mulig. Minnie Okei da! ------ Bra tips det om å bruke den på kviser. det skal testes ut! --- Blir vel vant til lukten etter hvert! Og ender vel opp som EHC-fan jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leppa Skrevet 21. april 2003 #19 Del Skrevet 21. april 2003 Mannen min, derimot rygger bakover av lukten.. Kjenner til det problemet ja...jeg pleier å bruke den på leppene, men når kjæresten min kjenner lukten, vil han ikke kysse meg...han synes det lukter verre enn bæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 22. april 2003 #20 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg synes EHC lukter helt OK. Verken mer eller mindre. Bruker lebepomaden, og synes den er veldig bra. Kremen kan jeg ikke bruke, da jeg reagerer sterkt allergisk på den. Har hørt så mye positivt om den, men aldri kjøpt den. Men da jeg var ute og reiste en gang i vinter, var jeg så veldig tørr og stram i huden. Da jeg mellomlandet i Frankfurt var jeg innom for å handle litt Tax-Free, og "snek" meg til å prøve litt EHC: Jeg tok litt på fingrene og smurte på mitt tørre ansikt. Å så deilig det var. Da jeg landet på Gardermoen klødde jeg som en gal, og hadde masse røde nupper i ansiktet :oops: Ikke så deilig lenger da nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå