Gjest grinch Skrevet 27. desember 2010 #161 Skrevet 27. desember 2010 *Kvitløkspastiller. Eh.. Eg liker kvitløk men å gå rundt og suge på pastiller med kvitløkssmak.. :klø: Dette vil jeg tro er kosttilskudd og ikke pastiller til å suge på 2
maipai Skrevet 27. desember 2010 #162 Skrevet 27. desember 2010 Fikk to gensrer i størrelse xxl av min tante og onkel. Greit nok at jeg har lagt litt på meg i det siste, men ikke mer enn fra m til l...
ondebanan Skrevet 27. desember 2010 #163 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er fornøyd med alle gavene i år, bortsett fra dem fra mine søstre. De synes nok at jeg er vanskelig å kjøpe presang til, men de spør aldri hva jeg ønsker meg heller. Av den ene søsteren min fikk jeg noe grønt dingeldangel til å henge i gardinstanga til pynt. Den stilen er IKKE meg, og det vet hun godt. I tillegg fikk jeg to par ulvangsokker, som egentlig var en fin gave, hadde de ikke vært i str. 41-45 (jeg bruker 36). Den andre søsteren fikk jeg en krimroman av. Jeg er en innbitt krim-hater, noe jeg nevner titt og ofte i familiesammenheng. Det fulgte med byttelapp, men den var kjøpt hos en kjede som ikke har butikker der jeg bor, så får nok ikke byttet den.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #164 Skrevet 27. desember 2010 Jeg er stort sett fornøyd med julegavene jeg har fått i år, men det er én av dem som får meg til å lure litt på hvor giveren har tankene sine. Jeg fikk en kalender fra min manns bror og familien hans, og alle bildene i kalenderen var av barna. Fin presang det, hadde det ikke vært for at til februarbildet hadde de brukt ett av bildene som ble tatt i bryllupet vårt, hvor barna deres var brudepiker. Da hadde de kuttet hodet av meg og min mann og zoomet inn på barna. Å se at de har kuttet hodet av meg og min mann på bryllupsbildet er ikke den beste gaven jeg har fått. Hvis det er så viktig for dem at det KUN er ungene som er i kalenderen kunne de vel heller ha valgt et annet bilde.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #165 Skrevet 27. desember 2010 Tja.. Eg er jo takknemlig for alle gaver eg får uansett, men denne gaven syns eg var nett litt tankeløs egentlig. Sambo er enig - den kom fra hans side av familien og var visstnok meint som ein "morro-gave". *Ein slags lipgloss ting - slik man må påføre med fingeren fra ein liten boks. Eg har dermatitt så eg kommer neppe til å bruke den siden eg ikkje vil risikere å få utslett i ansiktet. Dessuten er det slik som verken mjukgjør eller lindrer såre lepper, alà slik man gjerne kjøpte og bruke når man var barn/fjortiss. *Kvitløkspastiller. Eh.. Eg liker kvitløk men å gå rundt og suge på pastiller med kvitløkssmak.. :klø: *Ekstremt kraftig-luktende såper. Kjente lukta gjennom eska... I tillegg så er det slik såpe eg ikkje kan bruke likevel. Det var visst meint som dekorasjon/pynt, men eg har ingen steder å ha disse liggende og eg har heller ikkje lyst til å ha de liggende som pynt. De lukter som sagt ganske kraftig. Det var 7 i pakken, 3 av de lukta såpass dårlig at eg blei skikkelig kvalm og holdt på å brekke meg, resten var ok, men som sagt - eg kan ikkje bruke de. jada, smaken er som baken. Det er akkurat sånne gaver (lipgloss og såper) jeg liker aller best å få, og dermed er det sånne gaver jeg liker å gi. Men jeg kjøper dem på Lush, vel å merke. Håper ikke du synes såpene fra lush lukter dårlig...
Gjest Lille-pus Skrevet 27. desember 2010 #166 Skrevet 27. desember 2010 *Ein slags lipgloss ting - slik man må påføre med fingeren fra ein liten boks. Hmmmm.... ikke merket "Agatha Ruiz De La Prada" vel ? De er nemlig en av mine absolutte favoritter i kategorien lippgloss til dagligbruk. Prøver alltid å kjøpe med meg 2 - 3 bokser når jeg passerer gjennom en eller annne europeisk flyplass på vei hjem I så tilfellet er det dumt du ikke kan bruke den
Piper Skrevet 27. desember 2010 #167 Skrevet 27. desember 2010 er det virkelig noe å henge seg opp i? Nille har mye fint og ting i bra kvalitet de. Jeg VET jo ikke om de er fra nille, skulle bare poengtere at det ikke var fine servietter, men noen veldig fæle som koster 5kr og som sikkert bare vil bli brukt til å tørke opp hunde-oppkast. Men siden du sa at de var fra nille, mener du da at de bare selger drit, for hvorfor ellers nevne nille når du ikke engang vet hvor de er kjøpt? Jeg forstår ikke hvorfor enkelte bare må rakke ned på enkelte butikker, men har forstått det slika t nille ikke er en fin nok butikk å handle i. Men at de selger samme tingene til halve prisen, spiller ingen rolle, for hos nille er det bare drit. 5
Gjest Blubberella Skrevet 28. desember 2010 #168 Skrevet 28. desember 2010 Fikk ingen grusomme julegaver i år (pleier ikke å få det heller, heldigvis), men det var én gave som ikke falt helt i smak; en bodylotion og en deodorant. Tanken var god da ("noe som jo alle bruker og har bruk for"), men bodylotion og deodorant er litt dumt å kjøpe når man ikke aner hva mottakeren foretrekker slags type/lukt. Deodoranten luktet ikke særlig godt, så den hev jeg rett i søpla. Bodylotionen fant jeg ut luktet greit og prøvde litt av den på armene, men jeg måtte bare vaske den bort igjen rett etterpå. Lukta kræsjet totalt med min kroppslukt eller noe, så den blir nok dessverre ikke brukt. Hadde giveren kjent meg bedre hadde hun visst at jeg er kjempekresen på lukt og er kjempenøye på hvilke produkter jeg bruker. Men ellers var jeg storfornøyd med årets julegaver!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #169 Skrevet 28. desember 2010 Jeg fikk en haug med stygge klær i 4 størrelser større enn hva jeg bruker fra min mor. De så virkelig ut som de var bare plukket random ut av et salgsstativ. da jeg prøvde å bytte viste det seg å være klær som var over 1 år gamle og butikken ikke hadde lengre. derfor fikk jeg ikke byttet. eller jeg fikk tilbudet om å få 37 kr igjen for ene plagget som hun hadde kjøpt til min kjære, i en jentebutikk vell å merke....snakk om å kaste penger ut av vinduet. dette går jo bare rett til fretex. driter egentlig opp i om klærene var kjøpt på salg eller var billig, hvis det bare var noe som gikk ann å bruke. Det må bare også sies at dette er en dame med med over en mill på kontoen. sier litt om hva hun unner sine nærmeste. Jeg derimot er student og har lite penger, men brukte nok sikkert mer penger på gaven til henne enn det hun gjore til sine barn. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #170 Skrevet 28. desember 2010 Jeg blir stort sett glad for alle gaver jeg får, men noe av det jeg har fått opp gjennom åra vil jeg vel ikke akkurat kalle innertiere * Gratisbøker av typen som følger med ukeblader, gjerne bok 1 i en eller annen ny kioskserie * Svart G- streng blondetruse (da jeg var 12, en gang på 80- tallet, fra en tante) * En helflaske Koskenkorva Vargtass , har aldri smakt det hverken før eller siden * Vanter med diiigert bånd av leopard fuskpels rundt håndleddet; jeg hadde ønsket meg svarte vanter, og de jeg fikk var jo svarte, bortsett fra den "lille" detaljen rundt håndleddet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #171 Skrevet 28. desember 2010 jada, smaken er som baken. Det er akkurat sånne gaver (lipgloss og såper) jeg liker aller best å få, og dermed er det sånne gaver jeg liker å gi. Men jeg kjøper dem på Lush, vel å merke. Håper ikke du synes såpene fra lush lukter dårlig... Lush lukter så sterkt at det svir i nesa hos meg og mange allergikere, så du bør nok forsikre deg om at du gir det til noen som tåler de produktene. 4
Gjest Bustyvel Skrevet 28. desember 2010 #172 Skrevet 28. desember 2010 (endret) Men siden du sa at de var fra nille, mener du da at de bare selger drit, for hvorfor ellers nevne nille når du ikke engang vet hvor de er kjøpt? Jeg forstår ikke hvorfor enkelte bare må rakke ned på enkelte butikker, men har forstått det slika t nille ikke er en fin nok butikk å handle i. Men at de selger samme tingene til halve prisen, spiller ingen rolle, for hos nille er det bare drit. Har ikke rakket ned på noe som helst, det var ikke meningen å "rakke" ned på nille hvis du følte det sånn. Skrev det kun for å poengtere at det var billig-servietter, og nille var de første jeg kom på som selger billige servietter. Handlet på nille mange ganger jeg, fordi de hadde noe jeg trengte til 2/3 av prisen i en annen butikk Nille har mye drit, men de har også mye bra. Samme har Urban, Bogart, h&m, eller europris Hva noen bryr seg om Godt nytt år. Endret 28. desember 2010 av Bustyvel
Gjest laks Skrevet 28. desember 2010 #173 Skrevet 28. desember 2010 Fikk ingen grusomme julegaver i år (pleier ikke å få det heller, heldigvis), men det var én gave som ikke falt helt i smak; en bodylotion og en deodorant. Tanken var god da ("noe som jo alle bruker og har bruk for"), men bodylotion og deodorant er litt dumt å kjøpe når man ikke aner hva mottakeren foretrekker slags type/lukt. Deodoranten luktet ikke særlig godt, så den hev jeg rett i søpla. Bodylotionen fant jeg ut luktet greit og prøvde litt av den på armene, men jeg måtte bare vaske den bort igjen rett etterpå. Lukta kræsjet totalt med min kroppslukt eller noe, så den blir nok dessverre ikke brukt. Hadde giveren kjent meg bedre hadde hun visst at jeg er kjempekresen på lukt og er kjempenøye på hvilke produkter jeg bruker. Men ellers var jeg storfornøyd med årets julegaver! Ja, selv sørger jeg for å ha intim kjennskap til mottakerens kroppslukt før jeg gir gaver. Deo og bodylotion er jo egentlig en fin gave, men jeg er enig i at man bør velge en nøytral duft.
Gjest Blubberella Skrevet 28. desember 2010 #174 Skrevet 28. desember 2010 Ja, selv sørger jeg for å ha intim kjennskap til mottakerens kroppslukt før jeg gir gaver. Deo og bodylotion er jo egentlig en fin gave, men jeg er enig i at man bør velge en nøytral duft. Haha, intim kjennskap ja... Jeg kjøper kun såper, kremer og deodoranter til folk når jeg vet hvilke merker de liker og bruker. Men jeg vet jo også om folk som bruker hva som helst av produkter og ikke bryr seg døyten om verken lukt eller kvalitet. Da kan man jo bare slå seg løs i julegavehandelen
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #175 Skrevet 28. desember 2010 2 par nøkkelringer av min daværende kjærste..
Fandenivoldsk Skrevet 28. desember 2010 #176 Skrevet 28. desember 2010 Må innrømme jeg stusset litt når jeg åpnet en pysj i størrelse XXL - jeg bruker XS/S.. viste seg å være en feil da, hehe.
Neutral Skrevet 28. desember 2010 #177 Skrevet 28. desember 2010 Man vet man bor i Norge når man... 3
Gjest Adera Skrevet 29. desember 2010 #178 Skrevet 29. desember 2010 Dette vil jeg tro er kosttilskudd og ikke pastiller til å suge på Det er "vampire repelling garlic mints", tviler på at det er kosttilskudd :gjeiper: jada, smaken er som baken. Det er akkurat sånne gaver (lipgloss og såper) jeg liker aller best å få, og dermed er det sånne gaver jeg liker å gi. Men jeg kjøper dem på Lush, vel å merke. Håper ikke du synes såpene fra lush lukter dårlig... Problemet er at eg ikkje tåler mye av det. Eg har dermatitt så eg risikerer utslett i ansiktet av "lipglossen"/"lipsylen" (eg bruker kun ein eg kjøper på apoteket, som eg ikkje reagerer på og som mjukgjør og lindrer såre lepper) og eg har veldig sensitiv hud + atopisk eksem så eg tåler kun veldig milde og uparfymerte såper - ellers får eg eksem eller det begynner å klø. Disse såpene var ikkje fra Lush (eg veit hvor de kommer fra), Lush har eg ingen erfaring med forøvrig. Hmmmm.... ikke merket "Agatha Ruiz De La Prada" vel ? De er nemlig en av mine absolutte favoritter i kategorien lippgloss til dagligbruk. Prøver alltid å kjøpe med meg 2 - 3 bokser når jeg passerer gjennom en eller annne europeisk flyplass på vei hjem I så tilfellet er det dumt du ikke kan bruke den Hehe, nei. Dette var ein billig type i ein liten firkanta boks, slik som egentlig passer best til barn. Aner ikkje om eg skal kategorisere det som lipsyl eller lipgloss. Den er vel egentlig ingen av delene siden den ikkje gjør jobben ein lipsyl skal gjøre, men heller ikkje gjør leppene "pynta". Bare kliss man skal påføre med fingrene. Men eg er takknemlig for gaven, selv om den ikkje kan brukes av meg.
Gjest Aria. Skrevet 29. desember 2010 #179 Skrevet 29. desember 2010 2 par nøkkelringer av min daværende kjærste.. Den var drøy! Fikk veldig mye fint i år, bortsett fra et par ting fra bestemor, hun er gammel og vet nok ikke alltid helt hva hun skal kjøpe, så er jo bare litt morsomt, takker henne alltid pent for gavene, og har full forståelse for at det ikke alltid er så lett å finne på noe. Men i år fikk jeg altså en knall orange enorm runding, som et enormt skjerf, viste seg at det kunne brukes som kombinert skjerf of lue, fikk latterkrampe da jeg tok den på meg, og mamma også. Kjæresten min fikk en lue, som var knall rosa
Mubba Skrevet 29. desember 2010 #180 Skrevet 29. desember 2010 For en morsom tråd! :D Jeg har opplevd en ille gave og det var på førskolen da jeg var 6 år. Vi hadde pakkekalender i desember hvor alle i klassen hadde tatt med en pakke hver. Foreldrene fikk beskjed om at det måtte være en gave som både jenter og gutter kan ha bruk/glede av. Alle fikk kjempespennende gaver og det ble ikke min tur før den siste gaven. Da det endelig var min tur fikk jeg et sett med biler! Dette syns jo alle var kjempemoro! Jeg husker det som om det var i går, så fælt og jeg gråt ustoppelig. Hehe. Har aldri vært noe fan av pakkekalendere etter dette! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå