Tuddelidu Skrevet 20. april 2003 #1 Del Skrevet 20. april 2003 Først vil jeg beklage at jeg postet det forrige innlegget i dagboken din, burde vel ha postet den her, men tenjte nok ikke så langt. Skal ikke skje igjen Så vil jeg bare si at jeg du må være bra innbilsk for å tro at vi alle er så misunnelig på deg, bare fordi du har litt penger (eller hva det nå er for slags grunn du har). Men for all del, du må bare leve i håpet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #2 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg orker ikke å komm. dette en gang til, hvis du ikke har noe mer konkret og komme med foreslår jeg at du slutter å engasjere deg i det jeg skriver. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 20. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2003 Konkret?? Hva i all verden mener du med konkret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #4 Del Skrevet 21. april 2003 Konkret?? Hva i all verden mener du med konkret?? Når en slenger ut med en påstand bør man også komme men konkrete svar på hva man mener med påstanden............... Så vil jeg bare si at jeg du må være bra innbilsk for å tro at vi alle er så misunnelig på deg, bare fordi du har litt penger (eller hva det nå er for slags grunn du har). Alle? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #5 Del Skrevet 21. april 2003 Er virkelig det her noe å bråke om??? Når man er inne på et diskusjonsforum må man vel regne med at folk har forskjellige meninger, livssituasjoner osv osv.. Og det er vi faktisk alle bare nødt til å akseptere om det skal kunne fortsette å gå an å være her! Minnie har nok provosert meg mang en gang, men hun har da rett til å ha en oppfatning og mening om ting hun også. Og mange ganger er jeg jammen meg enig i det hun skriver. Skjønner ærlig talt ikke vitsen med å skulle bråke om alt mulig som har med Minnie og gjøre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 21. april 2003 Prøver ikke å bråke med Minnie for alt, det har jeg ingen interessa av. dette er ment som et svar på en diskusjon som begynte i hennes bryllupsdagbok, men da det er et ganske så upassende sted for en diskusjon av denne typen, valgte jeg å flytte det hit. Det som da er "situasjonen", er at minnie rett ut påstod at alle som har andre meninger enn henne, ikke har andre meninger enn henne, de er bare misunnelige. Så, ergo kan ingen motsi henne uten å være misunnelige på henne. Synes det er en ganske absurd påstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 Det som da er "situasjonen", er at minnie rett ut påstod at alle som har andre meninger enn henne, ikke har andre meninger enn henne, de er bare misunnelige. Så, ergo kan ingen motsi henne uten å være misunnelige på henne. Synes det er en ganske absurd påstand... Når/hvor har jeg skrevet det? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 21. april 2003 I din egen bryllupsdagbok, slettet for noen dager siden, vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #9 Del Skrevet 21. april 2003 I din egen bryllupsdagbok' date=' slettet for noen dager siden, vel...[/quote'] Har aldri skrevet noe slikt- det nærmeste du kommer er det jeg har sagt om misunnelse fra andre er når det gjelder min garderobe, bil, boforhold, interiør, reiseliv og nå sist; min brudekjole. Plutselig skal alle snakke dritt om verdens mest anerkjente brudekjoledesigner Vera Wang kun fordi jeg skal bære en av kjolene hennes, da er det kun misunnelse det går på, intet annet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje misforstår jeg, men jeg føler at jeg blir beskyldt for å være misunnelig på deg (hvilket jeg ikke er), bare fordi jeg er uenig med deg. Jeg er ikke ute etter å hakke på verken deg eller andre, jeg blir bare så sint når jeg føler at andre skal tillegge meg følelser og egenskaper jeg ikke har, og aldri gitt uttrykk for å ha (mener jeg)! Mulig du synes jeg er en av disse "Minnie-haterne", men det er virkelig ikke tilfelle. Jeg har ingenting imot deg som person, vi har bare vidt forskjellige meninger. Og dette med brudekjolen din, jeg sa det vel før i et annet forum, at de veldig få Vera Wang kjolene jeg har sett, har jeg ikke likt særlig godt, men jeg har ikke sett din, og den kan godt være kjempefin, for alt jeg vet. (Jeg har uansett sett så få, at kanskje skulle jeg ikke sagt noe, men sa jo det i innlegget også). Uansett så spiller det ingen rolle hva jeg synes, for det er din kjole, din dag og din mening som teller! Så mitt innlegg om brudekjoler var heller ikke rettet mot deg, eller noen andre, personlig, men bare en liten mening. Og det er vel lov, vel..?? Så, hvis jeg har framstått som en av disse "Minnie-haterne", så må jeg bare beklage det, og skal gjøre mitt for å forbedre meg i framtida. For, jeg sier det nok en gang, det er virklig ikke eningen å "forfølge" deg med mine meninger. Den eneste grunnen jeg kan komme på til at jeg, tydeligvis, støtt og stadig ender opp i samme diskusjoner som deg, er at vi begge har sterke meninger om mange av de samme tingene. Også må du jo innrømme at du er i veldig mange av diskusjonene, så av og til er det nesten vanskelig å ikke støte borti deg Og, som jeg har nevnt tidligere, så ser det ut til at jeg og du har så vidt forskjellige meninger som det går an å få, og derfor blir det vel til at det kan komme noen litt "småslemme" kommentarer fra oss begge... :oops: Hmmm... Dette ble masse og rotete, men håper det kan "oppklare" litt. Håper på en liten "forsoning" her, for jeg liker ikke å krangle med folk Du virker jo som ei oppegående jente, som kan masse om alt mulig, og, ja, vi har liksom ingen god grunn til å være sinte på hverandre, synes jeg. Det som er så vanskelig med slike forum, og som kanskje skaper veldig mange av diskusjonene, er at man kommuniserer bare ved å skrive, og slik oppstår det veldig lett misforståelser Men nå prøver jeg altså å "gjøre opp for meg" , så håper ikke dette bare virker teit ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #11 Del Skrevet 21. april 2003 Så mitt innlegg om brudekjoler var heller ikke rettet mot deg' date=' eller noen andre, personlig, men bare en liten mening. Og det er vel lov, vel..??[/quote'] I den tråden du tenker på var det ikke deg jeg ble oppgitt over, det var en bruker som kalte seg Princess som kalte VW kjolene for "stygge og simple"... noe som faller på sin egen dumhet. Forøvrig synes jeg det er fint at du lover å slappe av litt mer i forhold til meg, det setter jeg pris på. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå