Gjest care Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 ...Har dere fått den. Jeg venter i spenning, men fikk den ikke i dag heller. Er det noen som kan gi meg et riktig svar på når den skal være inne. Alle jeg spør sier...vet ikke, det er vel i løpet av april. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Mulig det kan skille noen dager fra komune til komune-jeg har iallefall fått den igår-med gode nyheter Ring ligningskontoret i komunen din og spørr... Klem fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har fått den idag, og der står det siste frist for innlevering er 30. April Fikk heldigvis tilbake på skatten i år. Jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg fikk min i går (fredag) og fikk tilbake litt over 10 000 kroner, altså gode nyheter for meg!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 7. april 2002 #5 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg leste et eller annet sted at de fleste kom til å få den denne uka her. *klem* Jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Fått den, sjekket den og levert den på internett nå i kveld. Tilsammen får mannen min og jeg tilbake ca 500 kr. Greit nok det. Alt er bedre enn baksmell. Fristen er 30. april som noen sa her, men de ber om at folk leverer tidligere. Så det har jeg gjort. Godt å ha det ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå