Gå til innhold

Date my mom

Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

• 9 måneder senere...

Fortsetter under...

det er bare fake alt sammen... piss program:-) skikkelig skikkelig dårlig. De har sikkert ett manus som de sitter og pugger før opptak. men det jeg har reagert på noen ganger er att gutta ikke legger skjul på hvem jenter de ikke synes noe om. (når jentene kommer ut av limoen gir han jo en kommentar på hver enkelt) de kan faktisk være ganske slemme. så på idag, og da var det ei mor som påsto att dattera ligna på carmen electra, og når hun visste seg for gutten sa han: ja hun ligner på carmen electra, etter att hun har blitt stukket av 10.000 bier(siden hun var litt kraftig) har sett verre ting bli sagt der gutten nesten så og si har sagt att han syns jenta var direkte stygg. latterlig program...

Det synes jeg er det verste ja. Har ikke sett det så mange ganger, men husker en episode der gutten gir klart uttrykk for at han synes han har valgt den styggeste jenta. At han angrer skikkelig på det valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg tror ikke det er fake. Det er klart at noen har bestemt hvordan programmet skal være og det er mulig at de har fått noen replikker eller samtaleemner, men jeg tror at noen situasjoner sikkert blir filmet flere ganger, men jeg tror de som er med er _så_ sikre på at datteren deres er verdens søteste (både de som ikke ligner grisen og de som gjør det) og han som de dater virker alltid som om han er sikker på at det blir noe på ham. Det morsomme er at de omtrent utelukkende plukker ut datteren til den "hoteste" mora... Så personlighet har nok lite å si. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke på wikipedia lenger at det er fake?

Men, jeg håper inderlig det! For det programmet er altså så helteit..

Noen mødre bare viser "tilfeldig" hva slags bikini dattera går i..

Og de programmene med homoene/lesbene er verst. De homoene er kåte fra begynnelsen av programmet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...