Gå til innhold

Hvordan vite om det er interesse

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Var med en hjem i helgen og som den jenten jeg er så blir det jo litt analysering- hehe.

Fikk en melding av ham dagen etter fordi jeg hadde glemt noe.. dagen etter ville han reise til meg for å levere det- jeg kunne ikke det på det tidspunktet pga jobb-og så har jeg ikke hørt noe siden.

Tenker hvis det var litt interesse så hadde han "stått på mer", på en annen side så hadde typer jeg har møtt tidligere gitt en f i at jeg hadde glemt noe ubetydelig som hansker, hadde hevet dem..

Synes det er så vanskelig å vite om menn, mange av dem er umulige å bli kloke på- men han her vil jeg bli kjent med. Redd det bare er høflighet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er interesse der, men siden han tok intiativet til å levere hanskene og fikk negativ respons på det, har han nok blitt litt usikker på hva du mener. Jeg ville tatt kontakt om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine begreper, så er fyren interessert i deg. Bare det at han foreslo å komme hjem til deg syns jeg tyder på at han vil ha videre kontakt. Husk at menn også frykter avvisning. Jeg ville foreslått en annen dag til ham, som det passet for deg at han kom innom med hanskene dine. Og så tatt det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg en hyggelig melding igjen, for å så ikke høre noe på noen dager, hva er det denne fyren holder på med, dette er merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han faktisk er opptat på jobb e.l.?

Er det virkelig så skummelt å spørre: "du har ikke lyst til å bli med ut å ta en kopp kaffe da?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...