Gå til innhold

Glemt p-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vil si det er rimelig liten sjanse for at du har blitt gravid hvis du bare har mistet ut en pille som ikke en gang var den første. Du skal være maks uheldig hvis du får eggløsning pga en manglende pille.

Men dersom det er totalt krise å bli gravid nå, er det jo greit å ta angrepille eller bruke annen prevensjon frem til neste brett (eller hva nå enn det står i pakningsvedlegget). Du kan jo ringe til legen og høre hva h*n sier.

Det var jo 2 pillen i første uke, og det er da man har stor sjanse for at man kan bli gravid.

Jeg gikk jo 12 timer etter 36 timer..

Men men, får se hvordan det går.

Meningen er at jeg skal ta angrepille i ettermiddag, og i så fall bruke kondom kommende uke (neste 7-8 dagene).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ingen SUSS-leger, det er studenter!

Det er det overhode ikke. Det er best å snakke med en LEGE, dersom man er i den minste tvil.

Men tror dette skal gå bra jeg. :)

Skrevet
Javel, men da burde ikke vedkommende kalle seg for suss-legen heller da når ved kommende ikke er lege..

Og man burde henvende seg til noen man VET er lege dersom man vil ha skikkelig svar!

Altså man ringer sin fastlege!

Skrevet

Sjansen er ikke den helt store men den er tilstede. Angrepillen er heller ikke sikker, men den er bedre enn ikke noe.

Skrevet

Ja, det vet jeg.

Men jeg vet hva man så si skal gjøre i en sånn situasjon, så da følger jeg det.

Skrevet
Sjansen er ikke den helt store men den er tilstede. Angrepillen er heller ikke sikker, men den er bedre enn ikke noe.

Jeg vet. :)

Sant det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...