Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

fem dager til termin... :sjokk: Vil ha baby NÅ, samtidig som jeg angrer på hele greia :fnise:

Håper tida fram til både baby for meg og IKM for deg går fort! Og at det er en liten spire på plass hos deg.

Ha en fin fredag :klemmer:

Spennende at det nærmer seg for dere!!! blir sikkert utrolig koselig å få baby i huset!! og ikke minst endelig hilse på h*n!!!!!!! går nok så fint skal du se :kgbaby::kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg melder meg på klubben som ønsker seg desemberbaby jeg også :jepp:

Krysser fingrene for positive nyheter her om en ukes tid!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg melder meg på klubben som ønsker seg desemberbaby jeg også :jepp:

Krysser fingrene for positive nyheter her om en ukes tid!!!

Du er hjertelig velkommen!!!! :hoppe: så får vi satse alt vi har på en desemberboom!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nææærmer det seg så smått testing her!! Må nok vente til fredag tror jeg, så får vi se!! . :danser: :banantroll:

Endret av Pugsley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvor jeg har vært :klø: ante ikke at du har IKM allerede til helgen, fredag er jo samtidig med meg! Wohoo! Når vil du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det er er jo ikke lenge til :popcorn: Håper det har gått nå :klemmer:

Nei det nærmer seg nå :gjeiper: Heldigvis for det går utrolig seint... Men det vet nok du også alt om... :kjefte:

Håper det har klaffet for dere også, det hadde vært såå kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo begynne :popcorn: spisinga ;)

Bare til å gjøre det!! Du kommer deg nok snart på føden, så du får ta det igjen der :popcorn::popcorn: Lykke til Imli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor jeg har vært :klø: ante ikke at du har IKM allerede til helgen, fredag er jo samtidig med meg! Wohoo! Når vil du teste?

Tror IKM er på lørdag! Max søndag, er ikke helt sikker, men tror jeg tar en test på fredag! :) Så får vi se.... Håper og håper her, redd for å bli skuffet!! :rødme: Håper på dine vegne også! Så det så!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, syns dette her er like spennende hver gang, jeg. Og så du og aimee helt på likt a gitt! Ja, her må det følges med!!! :jepp:

(Tenk at man kan bli så spent og engasjert på vegne av noen man ikke engang har møtt.. :fnise: )

Håper du får en fin dag, Pugsley, og at den går superraskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror IKM er på lørdag! Max søndag, er ikke helt sikker, men tror jeg tar en test på fredag! :) Så får vi se.... Håper og håper her, redd for å bli skuffet!! :rødme: Håper på dine vegne også! Så det så!!!!! :klemmer:

Jeg kommer til å følge med på deg og håper du holder oss oppdatert her inne!

Ååå, syns dette her er like spennende hver gang, jeg. Og så du og aimee helt på likt a gitt! Ja, her må det følges med!!! :jepp:

(Tenk at man kan bli så spent og engasjert på vegne av noen man ikke engang har møtt.. :fnise: )

Ja, det har jeg ohså tenkt mye på etter at jeg ble "kjent" med dere. Det er hyggelig at man kan være engasjert og bry seg om hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å følge med på deg og håper du holder oss oppdatert her inne!

Ja, det har jeg ohså tenkt mye på etter at jeg ble "kjent" med dere. Det er hyggelig at man kan være engasjert og bry seg om hverandre :)

Jeg skal holde dere løpende oppdatert!!! får se om jeg tar en test i morgen eller klarer å holde med til lørdag!! :lur: Det spørs....

helt enig med deg smilefjes. Er fascinerende hvor "close" man kan bli uten å ha truffet hverandre!! koselig er det hvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har greid å holde meg og ikke teste enda!! Ganske stolt :fnise: tenker jeg skal vente til i morgen eller mandag om jeg klarer!!! Tror jeg blir veldig skuffet om testen er negativ nemlig, for jeg har en god følelse denne mnd.. Så vi får se, men jeg er forberedt på det verste :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har greid å holde meg og ikke teste enda!! Ganske stolt :fnise: tenker jeg skal vente til i morgen eller mandag om jeg klarer!!! Tror jeg blir veldig skuffet om testen er negativ nemlig, for jeg har en god følelse denne mnd.. Så vi får se, men jeg er forberedt på det verste :rødme:

Spennende. Og ingen tegn til tanta ennå heller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...