Gå til innhold

Pugsleys verden

Pugsley

Anbefalte innlegg

:hoppe: 6 uker :hoppe:

Håper du har en fin helg!

Takk for det!! helgen var super, jobbet hele tiden, men det var greit det også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pugsley! Er innom KG i dag for en liten oppdatering. Har ikke vært innom hver dag den siste tiden. Håper det står bra til med gravide deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pugsley! Er innom KG i dag for en liten oppdatering. Har ikke vært innom hver dag den siste tiden. Håper det står bra til med gravide deg :klemmer:

Heisann!! Tusen takk for det!! jeg er i kjempeform!! litt trøtt, men det går helt fint!! gjelder bare å roe litt ned.. Hvordan går det med deg??? Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er trøtt, det er jeg også :) Det går veldig opp og ned, noen ganger kan kan stå sovende og andre dager er jeg helt opplagt. Heldigvis har kvalmen ikke vist seg enda, og det er jeg veldig glad for. Hva med deg? Ingen plager du heller?

Har magen din vokst noe mer? Min er fremdeles like flat..

Edit: Du må komme deg inn på presentasjonstråden til terminklubben september/oktober!

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er trøtt, det er jeg også :) Det går veldig opp og ned, noen ganger kan kan stå sovende og andre dager er jeg helt opplagt. Heldigvis har kvalmen ikke vist seg enda, og det er jeg veldig glad for. Hva med deg? Ingen plager du heller?

Har magen din vokst noe mer? Min er fremdeles like flat..

Edit: Du må komme deg inn på presentasjonstråden til terminklubben september/oktober!

Hei!! I dag har jeg fri, så har fått sovet lenge!!Det var herlig!!!! Er sånn med meg også! noen ganger evig trøtt andre ganger helt normal. Ellers er formen suveren! Sulten ofte,men det er jo helt greit!!! Skal absolutt ikke klage!!!! Magen holder seg stabil småstor... Mannen går rundt og klapper på den hele tiden. Familien snakker om tvillinger, men tviler på det. Din kommer nok plutselig som et skudd skal du se!!!!! Med meg føltes det som om det skjedde over natten.. Regner med det er mest luft hittil da... Ikke fortvil søte deg!! :klemmer:

Skal komme meg innpå terminklubben!!Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bare innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

Koselig at mannen din lever seg så inn i det allerede :) Må jo være utrolig godt for deg. Kose deg masse med graviditeten og slappe av så mye du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Bare innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

Koselig at mannen din lever seg så inn i det allerede :) Må jo være utrolig godt for deg. Kose deg masse med graviditeten og slappe av så mye du kan.

Tusen takk skal du ha!!!! Du er søt er du Tussi!!!!! Skal inn og se litt i dagboken din nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å inn i terminklubb. Måtte sjekke nå, og sitter spiren denne måneden kommer jeg inn til dere om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei pugsley=)

Hvordan står det til med deg da? 7 uker imorra jo??..Gud så gøy=)

Tusen takk for det!!! hurra!!! Tiden går jo litt fort hvertfall.. Det går superbra med meg!!! og du har det også fint??? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg vil å inn i terminklubb. Måtte sjekke nå, og sitter spiren denne måneden kommer jeg inn til dere om en ukes tid :)

Da satser vi på at vi snart treffer på deg der inne :tommelsmil: Lykke til Tussi!!!! God helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker i morgen! :hoppe:

Ha en kjempeflott helg! :klem:

Jippi!!! tusen takk!!!!

God helg til deg også Concertina og til deg ikke minst Imli!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det!!! hurra!!! Tiden går jo litt fort hvertfall.. Det går superbra med meg!!! og du har det også fint??? :tommelsmil:

Ja, jeg har det så fint atte=) 15uker imorra.. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her går det unna, ser jeg! :) 7 uker allerede! Synes det bare er noen dager siden jeg leste de gode nyhetene. Sånn sett er det egentlig litt fint lagt opp, at man allerede er et stykke på vei når man får vite det. Så slipper man at det føles som det går såååå sakte... (Går sikkert sakte nok...) Tenk om vi måtte talt uke eeen, uke tooo, osv.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...