Tussi! Skrevet 27. november 2008 #1121 Skrevet 27. november 2008 (endret) *lei* Kjedelig når man bare blir gående og vente, håper det snart skjer noe så du får hilst på den lille Endret 27. november 2008 av Tussi!
Gjest imli Skrevet 27. november 2008 #1122 Skrevet 27. november 2008 Skjønner godt at du er lei nå... Det er kjedelig å gå over termin. Men snart er det over
Gjest Revenka Skrevet 27. november 2008 #1123 Skrevet 27. november 2008 Hold ut, ikke lenge igjen. Tenk at det er til det beste for den fine babyen som snart ligger i armene dine :rødme:
Concertina Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1125 Skrevet 28. november 2008 Hadde ikke vært meg i mot om i dag var dagen Har akkurat kommet inn døra, har vært en tur innom Ahus og fått en sjekk... Jeg har +1 på urin og blodtrykket er litt lavere, 130/98, men de vil følge meg nøye opp så jeg har avtalt tid på mandag til ny kontroll. Alt så bra ut på UL i følge jordmor, var ikke akkurat lett å se at det var en liten baby inni der, veldig trangt nå ja! Såvidt jeg fikk med meg så ble h*n estimert til å være litt over 3600 gram, så jordmora mi var nok langt på vei rett. Etter at UL var unnagjort så spurte jordmora om jeg ville at hun skulle strippe meg, og jeg sa absolutt ikke nei til det... Men fy f**n så vondt det var! Helt vanvittig sinnsykt vondt! Hadde bare 1 cm åpning i utgangspunktet, men hun klarte visst å få inn to fingre og tøye godt... Har hatt noen vanvittige "menssmerter" nå i ettertid, så forhåpentligvis så har det satt fart på saker Slappet bare bittelitt av før jeg skulle få tatt blodtrykket, det var skyhøyt, 150/110... Så jeg måtte legge meg nedpå på et annet rom og slappe av før det ble tatt på nytt Nå skal jeg slappe av på sofaen og vente på at småtten vår skal komme ut
Gjest ¤bella¤ Skrevet 28. november 2008 #1126 Skrevet 28. november 2008 Får håpe strippingen setter fart på sakene da. Siste helgen med småtten i magen
MellonCollie Skrevet 28. november 2008 #1127 Skrevet 28. november 2008 Den strippinga har garantert satt fart på ting vettu! Jeg hadde 1 cm første gang jeg var inne på sykehuset for sjekk, og det var på en fredag. Lørdag kl 12 var Lillegutt ute. Og det var uten noe stripping Så iløpet av helga tipper jeg du har småen her Hvis noe skulle skje og jeg ikke rekker å si det: Lykke til med fødsel Concertina!
Anamelona Skrevet 28. november 2008 #1128 Skrevet 28. november 2008 Gjør som MellonCollie jeg; og sier bare LYKKE TIL!!! For det kommer sikkert til å skje noe plutselig! Gleder meg på dine vegne til å ha småtten på utsiden..
Arkana Skrevet 28. november 2008 #1129 Skrevet 28. november 2008 Får håpe strippingen satte fart i ting. Det gjorde den dessverre ikke her. Fikk det gjort på onsdag (var også moden med 1-2 cm, men synes faktisk ikke røskingen gjorde vondt jeg da) og nå er det jo fredag uten så mye som en liten mensmurring siden sist. Du har jo i det minste kjent noe. Måtte inn og sjekke blodtrykk og urin jeg også i dag, siden det var litt høyt på onsdag. Tok CTG også og blodprøve for å sjekke for svangerskapsforgiftning, sånn for sikkerhetsskyld. Har i grunnen ikke noe håp om at det starter av seg selv i helgen, så jeg tropper nok opp til igangsetting på mandag ja (sniker i køen kanskje... ). Ser ikke veldig fram til det, jeg vil jo aller helst at det skal starte selv, men samtidig har jeg visst hele veien at jeg ikke får gå til termin og at sannsynligheten er størst for igangsettelse, så jeg er jo sånn sett forberedt (mentalt sett i allefall).
smilefjes Skrevet 28. november 2008 #1130 Skrevet 28. november 2008 Spennende, spennende... Neste gang vi hører fra deg, er kanskje etter at du har møtt den nydelige babyen din... *sukk* Håper den strippingen gjør susen (Hadde aldri hørt om det jeg da, men.. )
Gjest imli Skrevet 28. november 2008 #1131 Skrevet 28. november 2008 Da blir det baby innen i morra Jeg var også til kontroll 6 dager etter termin, hadde en cm åpning, ble tøyd i, fødte dagen etter
aimee Skrevet 28. november 2008 #1133 Skrevet 28. november 2008 Jeg tenker masse på deg og håper at bebisen kommer så snart som mulig! Lykke, lykke til
mia83 Skrevet 28. november 2008 #1134 Skrevet 28. november 2008 Masse masse lykke til!!! Håper det skjer noe snart nå!!
LilleSiri Skrevet 28. november 2008 #1135 Skrevet 28. november 2008 Småtten kommer i morgen! :D Masse lykke til med fødselen
Gjest Revenka Skrevet 28. november 2008 #1136 Skrevet 28. november 2008 Håper også strippingen hjelper!!
Tussi! Skrevet 29. november 2008 #1137 Skrevet 29. november 2008 Hvordan går det her da? Nå må da vel snart den lille komme. Vet du når du skal settes i gang eller?
mia83 Skrevet 29. november 2008 #1139 Skrevet 29. november 2008 Her må vi følge med altså! Helt stille her jo....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå