Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. november 2008 #1081 Del Skrevet 24. november 2008 Ny dato fra meg også. 27/11. Fortsatt jente. Bare å holde ut vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. november 2008 #1082 Del Skrevet 24. november 2008 Ny dato: 30. november - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1083 Del Skrevet 24. november 2008 Den nye avdelingen i Lillestrøm? Var den like bra som den i Oslo? Forresten, skulle ikke du sitte med en liten gutt i armene nå da? Jaja, jeg får kanskje lov å tippe ny dato? Du tenker jeg det blir på lørdag (selv om jeg føler meg litt slem som lar deg gå så lenge over termin ). Den i Lillestrøm ja, har ikke vært på Agra i Oslo. Men har vært på Zaika flere ganger, og maten på Agra i Lillestrøm er like god, og servicen er upåklagelig... Men det er dyrere og slettes ikke så mye godt ekstrastæsjet inkl i prisen som hos Zaika Huff... helt til lørdag altså? Jaja, det kunne vært verre Håper bebisen kommer snart! Jaaaa! Ny dato fra meg også. 27/11. Fortsatt jente. Bare å holde ut vennen! *notert* Jeg holder ut jeg, fikk se litt folk og kommet meg utfor døra så -- ...men nå skal jeg ta med meg sambo og det kan jo hende det funker? Om ikke annet så er det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. november 2008 #1084 Del Skrevet 24. november 2008 *notert* Jeg holder ut jeg, fikk se litt folk og kommet meg utfor døra så Godt, for da rekker vi en cafetur på onsdag formiddag da? Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2008 #1085 Del Skrevet 24. november 2008 Den i Lillestrøm ja, har ikke vært på Agra i Oslo. Men har vært på Zaika flere ganger, og maten på Agra i Lillestrøm er like god, og servicen er upåklagelig... Men det er dyrere og slettes ikke så mye godt ekstrastæsjet inkl i prisen som hos Zaika Ok, da vet jeg det. Jeg liker Zaika veldig godt. Litt vel tacky interiør, men de har alltid veldig god mat og mer enn bra service (for ikke å snakke om at vi ved flere anledninger av en eller annen grunn har fått gratis dessert ). Føler at det nesten ikke burde være lov å si, men prisene tatt i betraktning er Zaika bedre enn Agra etter min mening, selv om det virker som om Agra har høyere status. Men med tanke på at Oslo er lenger unna er det vel latskap som vil avgjøre om vi velger den ene eller den andre neste gang vi har lyst på indisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 25. november 2008 Æsj... Blodtrykket har steget igjen, er nå 140/100... Og det var spor av protein i urinprøven... Så i morgen må jeg opp til jordmor igjen, er blodtrykket like høyt/høyere så blir jeg sendt på Ahus for å sjekke hvordan det står til med småtten... Og sannsynligheten for at det synker innen i morgen er vel minimal... ...det beste nå hadde vært om småtten kom ut av seg selv i løpet av dagen/kvelden/natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. november 2008 #1087 Del Skrevet 25. november 2008 Æsj... Blodtrykket har steget igjen, er nå 140/100... Og det var spor av protein i urinprøven... Så i morgen må jeg opp til jordmor igjen, er blodtrykket like høyt/høyere så blir jeg sendt på Ahus for å sjekke hvordan det står til med småtten... Og sannsynligheten for at det synker innen i morgen er vel minimal... ...det beste nå hadde vært om småtten kom ut av seg selv i løpet av dagen/kvelden/natta... Hmmm.. Hva er det det kan være tegn på da?? :klø: Uvitende... Proteinet er vel så vidt jeg vet noe med svangerskapsforgiftning, men problemet rundt det er vel kanskje ikke SÅ stort når du er på overtid - heldigvis. Men litt høyt blodtrykk ja - hva er det som kan være da? Spør bare fordi jeg er uvitende og nysgjerrig altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 25. november 2008 #1088 Del Skrevet 25. november 2008 Kjære deg. Tilbake til sofatjeneste. Nå tar du det med ro frem til i morgen, også ser du hva som skjer da. Hmmm.. Hva er det det kan være tegn på da?? :klø: Uvitende... Svangerskapsforgiftning. Både høyt BT og prot i urin er tegn på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. november 2008 #1089 Del Skrevet 25. november 2008 Svangerskapsforgiftning. Både høyt BT og prot i urin er tegn på dette. Ja, når du sier det så, og etter at jeg slo opp i den store kloke boka jeg fikk på sykehuset.. Men da er det jo bra at svangerskapet er "ferdig" da, for å si det på den måten.. for at småtten kommer ut snart!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. november 2008 #1090 Del Skrevet 25. november 2008 Dette går nok bra, legg deg på sofaen og slapp av, så får du vente og se det an til i morgen. Snart får nok du også en liten som ligger og kravler i armkroken samtidig som han/hun prøver å spise opp puppen din. Akkurat slik jeg har det nå, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 25. november 2008 #1091 Del Skrevet 25. november 2008 Kroppen din modner seg tydeligvis, slik som her, så det er nok like rundt hjørnet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. november 2008 #1092 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) oi.. her måtte jeg bare innom Masse lykke til med forestående fødsel !!! Endret 25. november 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. november 2008 #1093 Del Skrevet 25. november 2008 Det går nok bra. Ta det fullstendig med ro i dag som Bella sier. Det verste som kan skje er vel at de setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. november 2008 #1094 Del Skrevet 25. november 2008 Kjapt innom for å sende noen lykkeønskninger Håper BT går ned og at bebisen kommer om ikke så altfor lenge! Mangle klemmer fra Aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. november 2008 #1095 Del Skrevet 25. november 2008 Tror småtten har meldt sin ankomst nå jeg.. *optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 25. november 2008 #1096 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tror småtten har meldt sin ankomst nå jeg.. *optimist* Har nok ikke det Men jeg skal gi beskjed når h*n kommer. Endret 25. november 2008 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. november 2008 #1097 Del Skrevet 25. november 2008 Har nok ikke det Men jeg skal gi beskjed når h*n kommer. Og jeg som var så overbevist.. Men NÅ da?? At han har gitt tegn til at mamma må på sykehuset?? Spent, jeg?? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2008 #1098 Del Skrevet 25. november 2008 Synd med høyt blodtrykk da. Men det verste (eller beste? ) som kan skje er jo igangsettelse ja... Lykke til med fødsel, håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1099 Del Skrevet 25. november 2008 Rolig...dvs jeg har endel vonde sammentrekninger så kanskje noe skjer etterhvert? ...nå ser jeg på de svenske jordmødrene - som begynte med et forstyrrende syn: altså damen har pressrier og mannen - han står nede i fotenden med kamera og filmer! Seriously? Det skal ikke mannen her, ikke faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. november 2008 #1100 Del Skrevet 25. november 2008 Mannen her pratet også med en bekjent som mente at det MÅTTE han jo gjøre - tenk så herlig å ha som minner! Nei takk, enkelte minner kan man med fordel glorifisere for min del, og for mannens del kunne det minnet oppleves fra en helt annen vinkel Men - jeg skulle nå egentlig innom her for å heie frem babyen din jeg nå. Så da må jeg jo det: Kom igjen Concertina-baby! Mamman din vil treffe deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå