Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den nye avdelingen i Lillestrøm? Var den like bra som den i Oslo?

Forresten, skulle ikke du sitte med en liten gutt i armene nå da? :fnise: Jaja, jeg får kanskje lov å tippe ny dato? Du tenker jeg det blir på lørdag (selv om jeg føler meg litt slem som lar deg gå så lenge over termin :sjenert:).

Den i Lillestrøm ja, har ikke vært på Agra i Oslo. Men har vært på Zaika flere ganger, og maten på Agra i Lillestrøm er like god, og servicen er upåklagelig... Men det er dyrere og slettes ikke så mye godt ekstrastæsjet inkl i prisen som hos Zaika :)

Huff... helt til lørdag altså? Jaja, det kunne vært verre ;)

Håper bebisen kommer snart!

Jaaaa!

Ny dato fra meg også. 27/11. Fortsatt jente.

Bare å holde ut vennen!

*notert* Jeg holder ut jeg, fikk se litt folk og kommet meg utfor døra så ;)

--

...men nå skal jeg ta med meg sambo og :sengekos: det kan jo hende det funker? Om ikke annet så er det godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
*notert* Jeg holder ut jeg, fikk se litt folk og kommet meg utfor døra så ;)

Godt, for da rekker vi en cafetur på onsdag formiddag da?

Kos deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i Lillestrøm ja, har ikke vært på Agra i Oslo. Men har vært på Zaika flere ganger, og maten på Agra i Lillestrøm er like god, og servicen er upåklagelig... Men det er dyrere og slettes ikke så mye godt ekstrastæsjet inkl i prisen som hos Zaika :)

Ok, da vet jeg det. :) Jeg liker Zaika veldig godt. Litt vel tacky interiør, men de har alltid veldig god mat og mer enn bra service (for ikke å snakke om at vi ved flere anledninger av en eller annen grunn har fått gratis dessert :fnise:). Føler at det nesten ikke burde være lov å si, men prisene tatt i betraktning er Zaika bedre enn Agra etter min mening, selv om det virker som om Agra har høyere status. Men med tanke på at Oslo er lenger unna er det vel latskap som vil avgjøre om vi velger den ene eller den andre neste gang vi har lyst på indisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Blodtrykket har steget igjen, er nå 140/100... Og det var spor av protein i urinprøven... :tristbla: Så i morgen må jeg opp til jordmor igjen, er blodtrykket like høyt/høyere så blir jeg sendt på Ahus for å sjekke hvordan det står til med småtten... Og sannsynligheten for at det synker innen i morgen er vel minimal... :sukk:

...det beste nå hadde vært om småtten kom ut av seg selv i løpet av dagen/kvelden/natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... Blodtrykket har steget igjen, er nå 140/100... Og det var spor av protein i urinprøven... :tristbla: Så i morgen må jeg opp til jordmor igjen, er blodtrykket like høyt/høyere så blir jeg sendt på Ahus for å sjekke hvordan det står til med småtten... Og sannsynligheten for at det synker innen i morgen er vel minimal... :sukk:

...det beste nå hadde vært om småtten kom ut av seg selv i løpet av dagen/kvelden/natta...

Hmmm.. Hva er det det kan være tegn på da?? :klø: Uvitende... :sjenert: Proteinet er vel så vidt jeg vet noe med svangerskapsforgiftning, men problemet rundt det er vel kanskje ikke SÅ stort når du er på overtid - heldigvis. Men litt høyt blodtrykk ja - hva er det som kan være da?

Spør bare fordi jeg er uvitende og nysgjerrig altså.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Kjære deg.

Tilbake til sofatjeneste. Nå tar du det med ro frem til i morgen, også ser du hva som skjer da.

Hmmm.. Hva er det det kan være tegn på da?? :klø: Uvitende... :sjenert:

Svangerskapsforgiftning.

Både høyt BT og prot i urin er tegn på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapsforgiftning.

Både høyt BT og prot i urin er tegn på dette.

Ja, når du sier det så, og etter at jeg slo opp i den store kloke boka jeg fikk på sykehuset.. :fnise: Men da er det jo bra at svangerskapet er "ferdig" da, for å si det på den måten..

:duskedame: for at småtten kommer ut snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går nok bra, legg deg på sofaen og slapp av, så får du vente og se det an til i morgen. Snart får nok du også en liten som ligger og kravler i armkroken samtidig som han/hun prøver å spise opp puppen din. Akkurat slik jeg har det nå, med andre ord. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤
Tror småtten har meldt sin ankomst nå jeg.. :lur:

*optimist*

Har nok ikke det ;)

Men jeg skal gi beskjed når h*n kommer.

Endret av ¤bella¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har nok ikke det ;)

Men jeg skal gi beskjed når h*n kommer.

:sur: Og jeg som var så overbevist.. :lur:

Men NÅ da?? At han har gitt tegn til at mamma må på sykehuset?? :ler:

Spent, jeg?? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med høyt blodtrykk da. Men det verste (eller beste? ;) ) som kan skje er jo igangsettelse ja...

Lykke til med fødsel, håper det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig...dvs jeg har endel vonde sammentrekninger så kanskje noe skjer etterhvert? :)

...nå ser jeg på de svenske jordmødrene - som begynte med et forstyrrende syn: altså damen har pressrier og mannen - han står nede i fotenden med kamera og filmer! Seriously? Det skal ikke mannen her, ikke faen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mannen her pratet også med en bekjent som mente at det MÅTTE han jo gjøre - tenk så herlig å ha som minner! :ler:

Nei takk, enkelte minner kan man med fordel glorifisere for min del, og for mannens del kunne det minnet oppleves fra en helt annen vinkel ;)

Men - jeg skulle nå egentlig innom her for å heie frem babyen din jeg nå. Så da må jeg jo det: :duskedame: Kom igjen Concertina-baby! Mamman din vil treffe deg snart! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...