Gjest imli Skrevet 23. november 2008 #1061 Del Skrevet 23. november 2008 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. november 2008 #1062 Del Skrevet 23. november 2008 Ikke hørt noe i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. november 2008 #1063 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, da tar jeg frem jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 23. november 2008 #1064 Del Skrevet 23. november 2008 Innom og sjekker.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 23. november 2008 #1065 Del Skrevet 23. november 2008 Har sniklest her den siste uka men nå kunne jeg ikke la vær å si noe, her var det spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 23. november 2008 Forfatter #1066 Del Skrevet 23. november 2008 Her var det mye - dere får passe på figuren jenter ...itt.no som skjer, dvs jeg har hatt den samme typen sammentrekninger i natt som da holdt meg våken, men det stoppa opp etter en times tid.... så jeg tror jamen meg den herre ungen har tenkt å bli i magen til h*n blir stor H*n kommer vel, begynner bare å bli litt utålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 23. november 2008 #1067 Del Skrevet 23. november 2008 Ja vi får vel begynne å knaske selleri inntil vi får mer solide hint. .."itt.no"?? *slår på trønderraderen* Høres utrolig slitsomt ut å skulle vente, særlig når babyen bestemmer seg for å erte med sammentrekninger som holder deg våken - kan den ikke forstå at man vil sove så man plutselig er noen timer nærmere fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. november 2008 #1068 Del Skrevet 23. november 2008 Det er da ennå ni timer igjen. Bestevenninnen min fødte sin første på fire timer. Hun ante ingenting før vannet gikk etter middag og 50 minutter etter ankomst sykehuset var gutten ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 23. november 2008 #1069 Del Skrevet 23. november 2008 selv om jeg pakker (Vi har kjøpt vår første leilighet hurra! ) må jeg innom her en gang i timen for å sjekke hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 23. november 2008 Forfatter #1070 Del Skrevet 23. november 2008 Blæh! Denne dagen går treeeeegt! Og jeg kjenner jeg kjeder meg! Er ferdig med strikketøyet, sett en film, finner ingen annen i hylla jeg vil se, bekkenet krangler slik at jeg ikke kan bevege meg noe særlig (det kom ikke som en overraskelse etter gårsdagen!), jeg har allerede bakt cookies... Og det er absolutt ingen tegn på at småtten har tenkt seg ut! Jeg regelrett kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. november 2008 #1071 Del Skrevet 23. november 2008 Forstår at du kjeder deg! Hold ut. Du er ikke langt unna målet nå altså. Hadde vi bare hatt bekken som ikke kranglet kunne vi gått en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. november 2008 #1072 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vil se resultat av strikketøyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. november 2008 #1073 Del Skrevet 23. november 2008 Da jeg gikk over termin gadd jeg ikke høre på alle de som sa at jeg burde sove og slappe av - det var jo kjedelig! Nå gir jeg deg samme rådet, selv om jeg skjønner det om du synes det er irriterende! Jeg angrer på at jeg ikke slappa av mer da jeg var gravid. Den tida kommer aldri tilbake. Neste gang har jeg en liten unge og passe på, blir dårlig med avslappings da Håper det skjer noe snart, jeg vet det er kjedelig å gå sånn og vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 23. november 2008 #1074 Del Skrevet 23. november 2008 Men det er fryktelig kjedelig å gå slik og vente på at noe skal skje. Jeg har ikke ork til å gjøre noe, kjeder meg litt allerede, og jeg har ikke vært i perm lenge. Savner jobben faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1075 Del Skrevet 24. november 2008 Det hadde ikke vært så ille hadde jeg faktisk fått sove om natta... men da har jeg sammentrekninger, vondt og murringer i flere timer... Menmen, det er ikke mer enn etpar uker til jeg senest får møte lille småtten vår! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. november 2008 #1076 Del Skrevet 24. november 2008 Det hadde ikke vært så ille hadde jeg faktisk fått sove om natta... men da har jeg sammentrekninger, vondt og murringer i flere timer... Du får trøste deg med at dette er kroppen som klargjøres for fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. november 2008 #1077 Del Skrevet 24. november 2008 Som den snikleseren jeg er, så må jeg vel nesten huke meg skikkelig på og få oppdateringer på "mine innlegg" når det skulle skje noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1078 Del Skrevet 24. november 2008 Morsomt at så mange følger med her Sorry at det foreløpig lar seg drøye... Jeg og sambo har vært ute og spist indisk, jeg hadde så lyst på og jeg trengte å komme meg ut, også er det jo siste gangen på veldig lenge at vi kan gå ut og spise sammen... Så da ble det en tur på Agra, litt ekstra hot mat kan man jo håpe setter i gang noe? Det murrer og jobber i hvertfall, så kroppen gjør seg i det minste klar! Etterpå så stakk vi innom apoteket og kjøpte brystpumpe, sambo mente vi like gjerne kunne kjøpe det med en gang siden det tross alt er han som skal være hjemme og vi mest sannsynlig trenger en før eller siden... Så da ble det en Medela Swing, pga senebetennelse så er en manuell pumpe helt uaktuelt og denne fikk jeg anbefalt flere steder... Testa den da jeg kom hjem, det var snålt det! Fikk handlet siste del av julegaven til søstra mi og, så nå gjenstår det bare å lage konfekt og kjøpe inn god kaffe/te (til venner), etpar småting til etpar vennepar og alt som skal være i "matkurven" vi skal gi svigers (har kjøpt inn etpar juleøl fra Nøgne Ø og vi har alltids ei god flaske vin i kjellern). Men alt dette har jo holdbarhetstid, så det må vente til langt uti desember tenker jeg. Også må vi i tillegg få ut småtten slik at vi kan få tatt et flott bilde av h*n og fremkalle, har kjøpt inn rammer allerede Dagen i dag har vært utrolig langtekkelig og kjedelig, er ikke noe å gjøre, jeg skal jo strengt tatt ha sofatjeneste pga blodtrykket så... Men i morgen er det først jordmortime, og deretter kommer tanta mi innom en tur, så da får jeg i hvertfall litt stimuli! ....og for alt jeg vet så kan det hende småtten har tenkt seg ut snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2008 #1079 Del Skrevet 24. november 2008 Så da ble det en tur på Agra, litt ekstra hot mat kan man jo håpe setter i gang noe? Den nye avdelingen i Lillestrøm? Var den like bra som den i Oslo? Forresten, skulle ikke du sitte med en liten gutt i armene nå da? Jaja, jeg får kanskje lov å tippe ny dato? Du tenker jeg det blir på lørdag (selv om jeg føler meg litt slem som lar deg gå så lenge over termin ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. november 2008 #1080 Del Skrevet 24. november 2008 Håper bebisen kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå