Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Filming og bilder DERFRA? :hakeslepp: Nei takk! Her skal vi ikke ta noen bilder før babyen er ute og da bare av babyen og mammaen over livet! :fnise: Og pappaen får nå holde seg med mammaen når hun ligger der og har det vondt :jepp:

Håper det snart kommer en liten baby :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolig...dvs jeg har endel vonde sammentrekninger så kanskje noe skjer etterhvert? :)

...nå ser jeg på de svenske jordmødrene - som begynte med et forstyrrende syn: altså damen har pressrier og mannen - han står nede i fotenden med kamera og filmer! Seriously? Det skal ikke mannen her, ikke faen :ler:

:skratte: Jeg så det jeg også... Holdt på å falle ut av sofaen og tilogmed ut av mitt gode skinn. Skal si deg at Pappamelona hadde mistet bevisstheten etter harde slag fra Mammamelona om han hadde funnet på noe slikt. Noe han heldigvis GARANTERT ikke gjør... :ler:

Fytterakkernsin... Pappamelona skal få ta bilder fra "seansen" om han ønsker det, men INGENTING fra det området, og på ingen måte fra den vinkelen han der filmet/fotograferte!!!

Også på tv da......

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg spent her, jo mer jeg leste. Trodde nesten det skulle ha kommet en liten en når jeg nærmet meg siste side. Kan ikke skjønne at jeg kan finne på å reise bort når du plutselig skal føde :ler:

Håper alt går bra med både deg og lillebaby, som kommer i løpet av en ukes tid nå vel ;)

Også vil jeg bare ønske deg lykke til. Har vært utrolig spennende og følge deg fra prøvingen og fram til i dag. Håper du får tid til å fortsette med dagbok, også etter den lille kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt dere holder troen oppe :)

Har akkurat kommet fra jordmor, litt lettet! Ingen protein i urin og blodtrykket har synket til 135/90, fremdeles høyt, men jeg slipper en tur på Ahus for nærmere sjekk! :hoppe:

Hun vil holde meg under oversikt dog, så jeg må opp og ta blodtrykket i morgen og... Men nå satser jeg veldig på at småtten skal ut før det ;) Har akupunkturtime 13.30, så jeg håper den timen kan gjøre like mye som sist - jeg har absolutt kjent forskjell på hvordan kroppen jobber den siste uken og det startet jo etter forrige time, så nå satser jeg på at kroppen er klar for fødsel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jommen lenge siden jeg hadde vært! Godt jeg fikk rotet meg inn her så jeg (kanskje?? ;) ) får ønsket deg lykke til med forestående fødsel!!! :klemmer:

Håper det blodtrykket bare har gitt seg og at du er frisk og fin og klar for en sjau! Og at fødselen blir en drømmefødsel, selvsagt!!!

Masse lykke til fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du slapp Ahus. :)

Nå skal jeg selv på (kanskje siste?) kontroll hvor det blir avgjort om jeg blir satt i gang snart eller får lov å gå en uke til. Er veldig spent på den ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt BT har sunket! :hoppe:

Fysj, filme nedi DER da det skjer var uaktuelt fra begges side her!!! :fnise: Samboeren fikk ved en glipp et blikk nedi der da han skulle hente mer drikke til meg, og det var MEEER enn nok for han. Etter fødselen var kommentaren hans "fytti grisen, nå tar det litt tid før jeg får lyst på mus igjen, altså!!!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt BT har sunket! :hoppe:

Fysj, filme nedi DER da det skjer var uaktuelt fra begges side her!!! :fnise: Samboeren fikk ved en glipp et blikk nedi der da han skulle hente mer drikke til meg, og det var MEEER enn nok for han. Etter fødselen var kommentaren hans "fytti grisen, nå tar det litt tid før jeg får lyst på mus igjen, altså!!!" :ler:

:skratte:

Jepp, er nok en god grunn det der... De kan jo risikere å bli "traumatiserte"... :ler: Her har Pappamelona ihvertfall ingen (foreløpige) planer om å se akkurat akkurat selve fødselen. Jeg syns han skal holde meg i hånda etc jeg, og se når Babymelona kommer opp til oss.. :rødme: *LeggePlaner* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha en litt rar mann kanskje, men han synes faktisk tanken på en titt nedi der kan være ganske interessant. De hadde nemlig diskutert det på jobb, og de av mennene som hadde våget seg ned til det området hadde alle vært bare fascinert og syntes det var spennende og ikke på noen måte ekkelt. Kan ikke si jeg har noen kvaler med å la ham se heller (trenger jo ikke stå der hele tiden akkurat), tror nok assosiasjonene til sex er ganske fjerne uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt nysgjerrig på hvordan det så ut der nede ;) Men samtidig ville jeg absolutt ikke filmes, så jeg får heller tenke meg hvordan det så ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg foretrekker å ha mannen oppe ved mitt hode :fnise: På jordmor programmet i går så var det en mann som bilder mellom bena til kona under fødselen. kanskje det hadde vært noe ;) Forresten, en dame på jobb fortalte at ungene hennes hadde kommet hjem fra en venn i sjokktilstand etter å ha sett slike bilder i et album hos vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror jeg foretrekker å ha mannen oppe ved mitt hode :fnise: På jordmor programmet i går så var det en mann som bilder mellom bena til kona under fødselen. kanskje det hadde vært noe ;) Forresten, en dame på jobb fortalte at ungene hennes hadde kommet hjem fra en venn i sjokktilstand etter å ha sett slike bilder i et album hos vennen.

Huff, nei, ingen bilder fra fødselen her. Husker forresten da jeg var 13-14 år og satt barnevakt en kveld og moren hadde funnet fram noen videoer til oss som vi kunne se, og en av dem inneholdt film av barnefødslene hennes. Ikke akkurat lørdagsunderholdning kan man si. Egentlig er jeg mest overrasket over at hun i det hele tatt tenkte at dette var passende å vise fram til to vilt fremmede ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lei*

:troest:

Det er vel maks en uke igjen for deg nå. Eller når setter Ahus i gang overtidige gravide? Det er snart over uansett. :)

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil at det skal være over jeg. :fnise: Jeg fikk liksom litt sjokk da jeg satt på kontroll i går og hørte legen planlegge igangsettelse på mandag og det gikk plutselig et lys opp for meg om hva som snart skal skje. Tror mannen var nesten like sjokkert da jeg kom hjem og fortalte hva som var planlagt, jeg er ikke sikker på om noen av oss helt har kjent på det at det snart kommer en liten tass i huset, for ikke å snakke om selve fødselen (Der slipper jo han litt billigere unna enn meg da. ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er vel maks en uke igjen for deg nå. Eller når setter Ahus i gang overtidige gravide? Det er snart over uansett. :)

Vet at det er snart, settes i gang senest 6. desember elns. Men jeg har så vanvittig liten lyst til å bli satt i gang, har så lyst at alt skal gå som normalt og at småtten skal komme ut uten det stresset som igangsetting medfører.

Takk for hilsner jenter, jeg har rett og slett ikke helt overskudd til å kommentere, er bare litt trøtt og lei, og blodtrykket er heldigvis ikke så høyt som det var, men høyt nok til at det blir tur innom Ahus i morgen på sjekk. Jordmor jobber ikke på helsestasjonen på fredager, og det er for lenge å gå helt til mandag uten sjekk... Så da blir det visstnok ctg og ul og hele pakka, heldigvis så får mannen fri, så jeg slipper å være alene.

...men jeg krysser fremdeles fingrene og håper at småtten har tenkt seg ut på egenhånd før den tid, jeg kan jo håpe? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingrene* for at det kommer en liten en snart!! :troest: Må være vondt å gå og vente slik! Håper det skjer noe i natt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...