Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

...har vært stille fram meg fordi vi ikke har hatt nett i dag... desverre så gav alt av sammentrekninger seg i natt, har bare hatt murringer siden, men nå har i hvertfall slimproppen helt klart gått, absolutt ingen tvil om det, så jeg bør vel få med meg sambo og :sengekos: litt for å se om noe mer skjer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forumverdenen er det farlig å ikke innrapportere minst annenhver time når man er så nær termin. Du risikerer løpsk fantasi hos fansen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, nå er det termindato om bare noen få timer, kan ikke bli vekke lenge da!

Nå er det iallfall bare to uker til. Er ikke så lenge det akkurat, nyt å sove hele natten sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen ting har skjedd desverre.

Dere får nok smøre dere med tålmodighet. Babyen (jenta)kommer i morgen. Det har jeg sagt lenge ;)

Det blir en gutt da. ;) Men han kommer i morgen ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ingenting som tyder på at noen kommer med det første gitt ;)

...så jeg har utfordret skjebnen i dag og handlet ferdig julegavene, etpar timer med trøing på storsenteret var nok ikke det beste for bekkenet, men tyngdekraften har i hvertfall fått prøvd seg :fnise:

Så her blir det en rolig lørdagskveld med taco og avslapping! Så kommer vel småtten når h*n er klar for det, kanskje i morgen? :)

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo være bra å være i aktivitet :) Ferdig med gavene allerede? Skal si du er flink!! Greit å ha de unnagjort når lillebabyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen kommer det ei lita jente, det er jo det jeg har sagt hele tiden! Skjønner ikke hva folk har mast sånn med de siste dagene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...