aimee Skrevet 18. november 2008 #1021 Del Skrevet 18. november 2008 Neimen Concertina da! Det hørtes ikke noe særlig ut. Herregud, du må jo ikke tenke på rydding og vasking nå, du har jo termin hvert øyeblikk! Og det at du trener er jo intet mindre enn imponerende - men det gjør vel ingenting at kroppen din får en pause nå? Tenk på alle kreftene du trenger på fødestua. Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du tar livet med ro nå. Det blir lenge til neste gang Er det i morgen du skal til akupunktøren? Kanskje du kan få noen nåler for bekkenet også? Håper dagen i morgen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 18. november 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 18. november 2008 Hvilken dato er terminen egentlig da? På lørdag som imli korrekt påpekte Jeg trur det kommer en gutt den 25. november *notert* Kan se ut som jeg ikke tipper riktig på dato i allefall... spennende dager da. Godt å høre at du er i fin form Skal vel litt til for at småtten skal komme ut i løpet av de neste 4,5 timene ja Så kjedelig når kroppen ikke vil samarbeide. Får håpe den lille kommer ut snart så du forhåpentligvis blir bedre Håper det, hadde vært godt å slippe å ha vondt i hvertfall... Og siden det er hormonelt så blir det jo ikke så mye bedre før småtten er ute... Takk for trøst i hvertfall! Uff da vennen Får håpe småtten har store planer om å kommer rett rundt termindatoen da, slik at su slipper å gå slik så lenge. Det høye blodtrykket ditt? Noen andre smptomer på sf eller? Ta det helt med ro nå da. Håper humøret blir litt bedre når din kjære kommer hjem. kos og klem Ingen andre symptomer på sf så jordmor var ikke veldig bekymret, men det er jo ikke gunstig å gå med høyt blodtrykk og hun mente jeg burde slappe av så mye som mulig fram mot fødselen for at det ikke skulle bli høyere... Dermed var bassengtreninga i dag siste trening før småtten kommer. ...håper nålene i morgen kan sette fortgang i når ungen har tenkt seg ut ...Og ja, det hjalp å få kjæresten hjem, en klem er alltid godt når man er sliten og lei! Sees i morgen, jeg tviler på at noe skjer før den tid så Neimen Concertina da! Det hørtes ikke noe særlig ut. Herregud, du må jo ikke tenke på rydding og vasking nå, du har jo termin hvert øyeblikk! Og det at du trener er jo intet mindre enn imponerende - men det gjør vel ingenting at kroppen din får en pause nå? Tenk på alle kreftene du trenger på fødestua. Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du tar livet med ro nå. Det blir lenge til neste gang Er det i morgen du skal til akupunktøren? Kanskje du kan få noen nåler for bekkenet også? Håper dagen i morgen blir bedre! Jeg tenker litt på rydding og vasking siden kjæresten stort sett er veldig flink til å støvsuge, men vaske gulv tror jeg ikke han har gjort her siden vi flytta inn Men nå har jeg beordet han til å vaske gulv, så da blir det vel gjort tenker jeg... dog tviler jeg på at det blir gjordt før jeg er på barsel men Har ikke dårlig samvittighet for å ta det med ro, er bare det at jeg egentlig har lyst til å gjøre så mye annet... Men nå har jeg starta på sesong 1 av Grey's og strikket masse på teppe (som ENDA ikke er ferdig!), så da klarer jeg vel å la alt annet flyte litt Må dog innom og kjøpe et nøste litt med garn, begynner å bli tomt og jeg mangler enda 10-15 cm før teppet er kvadratisk. Skal til akupunktøren i morgen, forhåpentligvis så er jeg bedre av meg selv, men hun setter jo nåler for bekkenet så det kan jo hjelpe -- Takk for oppløftende ord, det er godt å høre når man er litt nedfor... Går litt bedre nå, men det gjør fremdeles vanvittig vondt. Har smerter fra symfysen og nedover på innsiden av begge lårene - klarer knapt å skifte sittestilling uten å knekke sammen i smerte... Utrolig glad for at leieboerene i etasjen over har flyttet ut, de hadde vel trodd jeg ble mishandlet Jaja, nå er det endelig middag her, Cæsarsalat, namnam! Etter det så tror jeg jamen meg jeg skal ta med meg sambo og legge meg ned på senga og bare skravle litt... kose oss litt sammen. Desverre ikke i form til noe men det får så være Håper dere har en fin tirsdagskveld jenter, jeg skal forsøke å gjøre det beste utav min i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. november 2008 #1023 Del Skrevet 18. november 2008 Sees i morgen, jeg tviler på at noe skjer før den tid så Jeg tenker litt på rydding og vasking siden kjæresten stort sett er veldig flink til å støvsuge, men vaske gulv tror jeg ikke han har gjort her siden vi flytta inn Men nå har jeg beordet han til å vaske gulv, så da blir det vel gjort tenker jeg... dog tviler jeg på at det blir gjordt før jeg er på barsel men Det er bare til å venne seg til. Min erfaring er i alle fall at gulvene blir i alle fall ikke vasket oftere i tiden ETTER fødsel enn det gjorde når jeg var høygravid. Jaja, viktig at gutten venner seg til litt støv tenker jeg Jeg så også Greys under graviditeten. Herlig avslapningsmetode. Du har lov til å ta livet med ro nå, det er derfor man har de 3 ukene permisjon vettu Samle på kreftene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. november 2008 #1024 Del Skrevet 20. november 2008 Hei hei! To dager siden du har vært her nå, ligger du og føder eller? Håper du har det bra, jeg tenker masse på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 20. november 2008 #1025 Del Skrevet 20. november 2008 Hei hei! To dager siden du har vært her nå, ligger du og føder eller? Håper du har det bra, jeg tenker masse på deg!! Ja, jeg er også spent hvordan det går her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 20. november 2008 Sorry jenter, ingen fødsel på gang enda.... Bare jeg som ikke har hatt stort å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. november 2008 #1027 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Wow - sjekk tickeren din a! Ikke rart du har lite å si, det er NÅ den virkelig ventetiden begynner Endret 20. november 2008 av aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1028 Del Skrevet 20. november 2008 Wow - sjekk tickeren din a! ...den stemmer jo ikke Er bare teite amerikanere som regner et svangerskap som 40 uker og ikke 40 uker og 2 dager, jeg har enda to dager på meg før jeg er på overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. november 2008 #1029 Del Skrevet 20. november 2008 Her skal det ikke fødes før til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. november 2008 #1030 Del Skrevet 20. november 2008 Det kommer en liten baby i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1031 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Et eller annet skjer nå... Fikk jo satt "åpnende nåler" i går, og med etpar runder med både i går kveld og i morges... Vel, rier er det vel ikke enda, men jeg har slike "rullende" sammentrekninger i livmora som kommer og går, hadde noen litt svakere slike i natt... I begynnelsen så lurte jeg litt på om det var babyen som presset på, men når det skjer for ørtende gang på samme sted og på samme måte så antar jeg at det er livmora som jobber? Har begynt å presse litt nedover, stikker litt ned mot livmorhalsen på "slutten" av disse sammentrekningene. De varer ikke så lenge, og de kommer som sagt i bølger - noen tettere enn andre, før det er et langt opphold, så jeg tror ikke akkurat på noen fødsel i kveld, men i morgen kanskje? Småtten har vært roligere de siste dagene, kjenner jo absolutt liv og hikking og romstering, men ikke slik utpressing som h*n holdt på med tidligere... Kjenner jeg er spent nå Sambo jobber overtid, han lurte på om han skulle komme seg hjem, men foreløpig så tror jeg det går helt finfint, han er jo ikke mer enn 20-25 min unna. Men jeg anbefalte han å gjøre seg ferdig med det han holdt på med, for det er en viss sannsynlighet for at han ikke kommer tilbake på jobb i morgen...evt på mandag Endret 20. november 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. november 2008 #1032 Del Skrevet 20. november 2008 Spennende Det er jeg sier - babyen kommer den 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. november 2008 #1033 Del Skrevet 20. november 2008 Oi, megaspennende da!! Håper det skjer noe snart. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. november 2008 #1034 Del Skrevet 20. november 2008 Oi, nå skjer det ting her ja Bella sitter klar med telefonen vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 20. november 2008 #1035 Del Skrevet 20. november 2008 Så Spennende! :D Snart har du småtten på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. november 2008 #1036 Del Skrevet 21. november 2008 I dag skal babyen komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. november 2008 #1037 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Hvordan går det? Har det skjedd noe mer i løpet av natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2008 #1038 Del Skrevet 21. november 2008 Bebisen skulle jo kommet i går... Men da kommer den i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. november 2008 #1039 Del Skrevet 21. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2008 #1040 Del Skrevet 21. november 2008 Nei nei, her må det knipes til søndag. Det hjelper ikke om han er halvveis ute allerede altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå