Gjest Pysepus Skrevet 16. november 2008 #1001 Del Skrevet 16. november 2008 Lenge siden jeg har vært innom her! Så jeg ser jeg må tippe dato... tenker på 21. november jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 16. november 2008 #1002 Del Skrevet 16. november 2008 Tipper du er spent nå ja! Jeg snek jo skikkelig i køen, utrolig rart å sitte her med en ti dager gammel gutt og termindato på fredag... Tror nok jeg hadde vært rimelig utålmodig dersom han fortsatt lå inni magen! Snart er det din tur også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. november 2008 #1003 Del Skrevet 16. november 2008 Godt å se at det ikke har skjedd noe her ennå Måtte jo vente til jeg kom meg hjem, selv om det hadde vært koselig med ett lite knøtt på bryllupsdagen min Men nå kan h*n vel komme snart, begynner å bli rimelig spent på kjønnet her nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 16. november 2008 Forfatter #1004 Del Skrevet 16. november 2008 Syns ikke konserter er like på i spektrum. Det er ett eller annet med lyden der. Samboern var også på konserten i går. Koste seg masse. Kos deg i bursdag Spektrum er ikke det beste lokalet for konserter nei, menmen. Det var en bra konsert uansett ...og bursdagen var ikke så ille som fryktet, men vi lurte oss hjem etter noen timer med en unnskyldning om at jeg hadde vondt - jeg hadde forsåvidt det, men jeg hadde sikkert holdt ut noen timer til hvis jeg hadde veldig lyst ...har lovet å være mer positiv til kvinnemenneske i framtiden, hun kunne vært verre og vi blir jo ikke kvitt henne så... Lenge siden jeg har vært innom her! Så jeg ser jeg må tippe dato... tenker på 21. november jeg altså! Skal legge deg til på 21. jeg, så får vi se om du har rett Tipper du er spent nå ja! Jeg snek jo skikkelig i køen, utrolig rart å sitte her med en ti dager gammel gutt og termindato på fredag... Tror nok jeg hadde vært rimelig utålmodig dersom han fortsatt lå inni magen! Snart er det din tur også! Snik du ja! Venninna mi fødte 14 dager før termin hun og, hun hadde termin ei uke før meg - føles litt kjipt å være treeeeg Menmen, h*n kommer nå snart, og det er jo ingenting jeg kan gjøre fra eller til Snart er h*n her! Godt å se at det ikke har skjedd noe her ennå Måtte jo vente til jeg kom meg hjem, selv om det hadde vært koselig med ett lite knøtt på bryllupsdagen min Men nå kan h*n vel komme snart, begynner å bli rimelig spent på kjønnet her nå altså.. Hehe Veldig spent jeg og... og hadde vel egentlig håpet at h*n skulle ha kommet seg ut i løpet av helga, forsøker hardt å ikke være utålmodig, men det er ikke så lett når det nærmer seg slik det gjør Kos og høre at dere hadde en fantastisk bryllupshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 16. november 2008 Forfatter #1005 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Tippeliste aimee: - 7. november - 18.november Scheherazade: - 10. november Monica85: - 11. november Revenka: - 14. november _lene_: - 18. november imli: - 20. november Pysepus: - 21. november - 30. november Tussi: - 22. november MellonCollie: - 23. november Arkana: - 23. november - 29. november ¤bella¤ : - 24. november - 27. november SkumGummi: - 25. november Woopsie Daisy: LilleSiri: Endret 24. november 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. november 2008 #1006 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg får vel tippe dato jeg også tenker jeg. Så jeg holder fast på gutt, som kommer 23. november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. november 2008 #1007 Del Skrevet 16. november 2008 Siden jeg har vært litt langt borte i det siste - har du sladris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. november 2008 #1008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvordan er formen nå da? Har du noe ledig tid denne uken? eller orker du kanskje ikke så mye nå? Jeg er ledig både onsdag, torsdag og fredag for lunsj om du orker og ikke har født Siden jeg har vært litt langt borte i det siste - har du sladris? Ja, jeg skal sladdre Så dere skal nok holdes oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. november 2008 Forfatter #1009 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg får vel tippe dato jeg også tenker jeg. Så jeg holder fast på gutt, som kommer 23. november. Sånn, ført opp, så får vi se om du har rett Siden jeg har vært litt langt borte i det siste - har du sladris? ¤bella¤ mi skal som sagt sladre hun, dere skal nok ikke gå glipp av noe Hvordan er formen nå da? Har du noe ledig tid denne uken? eller orker du kanskje ikke så mye nå? Jeg er ledig både onsdag, torsdag og fredag for lunsj om du orker og ikke har født Formen er faktisk overraskende grei, kjenner kroppen er tung etc, men det går nå egentlig over all forventning Jeg fikk ikke sove i natt, derfor jeg sitter her kvart på 8 på morran og spiser frokost foran KG, så det kjenner jeg sikkert i løpet av dagen Jeg skal inn til Oslo til halv to på akupunktur på onsdag (sette igangsettelsesnåler ), men torsdag og fredag er jeg ledig... om ikke disse nålene funker da Har forsåvidt tid til en formiddagskaffe elns på onsdag. --- Fikk som sagt ikke sove i natt - murringer i magen, ryggen, noen få "tak" og jeg ble liggende våken og vente på mer... Også fikk jeg selvsagt halsbrann! Har ikke hatt det problemet på evigheter, men da fikk jeg hvertfall ikke sove! Opp og drikke melk - ingen effekt, fant fram en ekstra pute - til dels effekt, et glass samarin - til dels effekt... Så da jeg endelig nesten hadde sovna så kom søppelbilen... Blæh! Og to sekunder etter så ringte sambos alarm, så da våkna jeg skikkelig. Ble dog liggende i senga til klokka var kvart på 7, før jeg innså at jeg ikke kom til å få sove mer. Drakk en kopp kaffe i bursdagen i går, og det var nok den som slo inn i natt tenker jeg, både på søvnen og halsbrannen - tåler ikke koffein akkurat nå. Jeg begynte forresten dagen med å reie opp senga! Det tror jeg aldri har skjedd før Men rommet er så fint at jeg vil ha døra oppe til det slik at jeg kan se inn når jeg går forbi Små barn, store gleder osv! Så nå sitter jeg og spiser frokost og hører på Madrugada, hadde lyst til å høre Lift Me, den dukka opp i hodet mitt i morrest, men fant ikke Live at Tralfamadore i hylla, så da ble det sisteplata i stedenfor. Ikke ille det heller Får se hva jeg finner på i dag: med unntak av noen esker med verktøy så er leiligheta ganske så ryddig, må ta en runde med støvsugeren tenker jeg, vaske gulvene gidder jeg ikke før de verktøyseskene er borte. Kanskje jeg skulle bakt litt? Også har jeg en logo jeg holder på å tegne for en kompis som jeg bør jobbe litt med, det kan lønne seg siden jeg faktisk får betalt for det etterhvert Men nå skal jeg lese litt rundt her, ha en flott mandag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. november 2008 #1010 Del Skrevet 17. november 2008 Ettermiddagskaffe (eller kanskje ikke kaffe for din del), på onsdag høres bra ut. Du kan jo sende meg meld etter aku. Kanskje det er msart å planlegge mye, så kanskje den lille bestemmer seg for å komme Ny sjef i huset og alt det der vettu.... Markere seg med en gang Kjedelig å ikke få sove ja. Var faktisk oppe kvart over seks i dag jeg.. Ja,ja. Får håpe at disse murringene tar seg opp... Men de gjør nok nytten sin uansett tenker jeg Ang å re opp senge.. Det gjør jeg også. Begynte med det etter vi gjorde om på soverommet, og det er jo så kost med fint soverom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. november 2008 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. november 2008 Ettermiddagskaffe (eller kanskje ikke kaffe for din del), på onsdag høres bra ut. Du kan jo sende meg meld etter aku. Kanskje det er msart å planlegge mye, så kanskje den lille bestemmer seg for å komme Ny sjef i huset og alt det der vettu.... Markere seg med en gang Kjedelig å ikke få sove ja. Var faktisk oppe kvart over seks i dag jeg.. Ja,ja. Får håpe at disse murringene tar seg opp... Men de gjør nok nytten sin uansett tenker jeg Ang å re opp senge.. Det gjør jeg også. Begynte med det etter vi gjorde om på soverommet, og det er jo så kost med fint soverom Kan sende deg en melding etter aku på onsdag jeg. Og det kan vel godt være at sjefen kommer når man har planer Kaffe bør jeg vel styre unna, men de har vel alltids noe annet jeg kan drikke, varm sjokolade er jo nam Håper murringene tar seg opp ja, men noe nytte gjør de vel uansett... Er litt spent på om jordmor vil sjekke modning i morgen, hadde vært veldig oppløftende å høre at alle "vondtene" faktisk har ført til noe... Får se hva hun har og si Er kjempekos å ha det fint på soverommet! Jeg kjenner at det gir meg mer energi enn det gjorde før. jeg har lyst til å tilbringe tid der inne! Nå skal det sies at rommet vårt så ut som det var fra blitz-huset da, med avrevet tapet, avflassende maling og steder hvor pussen hadde ramlet av Vi begynte nemlig å pusse opp der, før vi fant ut at resten av leiligheta var viktigere, så det rommet har stått uferdig i nesten to år! Skremmende! Men nå... Har ønsket meg fint sengeteppe av mamma&pappa i julegave, det vi har er ikke fint nok i forhold til resten av rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 17. november 2008 #1012 Del Skrevet 17. november 2008 Heisann Spennende dager fremfor deg nå :O Når som helst nå så skal lillebaby komme!! Lykke til med siste innspurt og fødsel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. november 2008 #1013 Del Skrevet 17. november 2008 Ingen baby i helgen skjønner jeg Blir spennende å se om nålene setter fart i sakene. I så fall, skal jeg definitivt ha det jeg og! Jeg klarer heller ikke drikke kaffe lenger, og det føles veeeldig rart! Jeg er vant til å drikke minst 4-5 kopper om dagen, så klarer jeg så vidt en. Varm sjokolade hørtes utrolig godt ut, så lurer på om jeg skal bytt til det nå Ellers er jeg veldig glad i Rooibos-te som er koffeinfri. Har du smakt det? Anbefales! Håper du får en fin dag! Ta deg en blund på sofaen kanskje? Skjønte du har hatt en lang (eller var det kort?) natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. november 2008 #1014 Del Skrevet 17. november 2008 Tippe dato ja.. Har tenkt på det flere ganger, men har dessverre ingen dato som kommer til meg. Du er visst vanskelig du, fortsatt usikker på kjønnet også, så nesten så det frister og bare vente og se når og hva som kommer. Men vi satser på lørdag da, høres ut som en fin dag Ingen som har tippa det ennå heller så. Hvilken dato er terminen egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. november 2008 #1015 Del Skrevet 17. november 2008 Terminen er vel på lørdag da, hvis hun er 39+4 i dag? Måtte innom og kikke, null bebis ennå, men den kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 17. november 2008 #1016 Del Skrevet 17. november 2008 Tippeliste aimee: - 7. november Scheherazade: - 10. november Monica85: - 11. november Revenka: - 14. november _lene_: - 18. november imli: - 20. november Pysepus: - 21. november MellonCollie: - 23. november Arkana: - 23. november ¤bella¤ : - 24. november Woopsie Daisy: Tussi: LilleSiri: Jeg trur det kommer en gutt den 25. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. november 2008 #1017 Del Skrevet 17. november 2008 Kan se ut som jeg ikke tipper riktig på dato i allefall... spennende dager da Godt å høre at du er i fin form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 18. november 2008 Forfatter #1018 Del Skrevet 18. november 2008 Møkkadag! Etter treninga i dag så har jeg hatt så sinnsykt vondt i bekkenet... klarer knapt å bevege meg, å komme meg utav sofaen er vanvittigvanvittig sykt vondt! Også er blodtrykket mitt høyt igjen... så nå har jeg fått treningsforbud av jordmor, har fått beskjed om å ta det heeeelt med ro fram til fødselen, så her blir det ingen vasking eller rydding gitt... Hormonene mine er litt vel på avveie nå, så tårene kommer veldig lett og jeg kjenner kroppen er sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. november 2008 #1019 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Så kjedelig når kroppen ikke vil samarbeide. Får håpe den lille kommer ut snart så du forhåpentligvis blir bedre Endret 18. november 2008 av Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. november 2008 #1020 Del Skrevet 18. november 2008 Uff da vennen Får håpe småtten har store planer om å kommer rett rundt termindatoen da, slik at su slipper å gå slik så lenge. Det høye blodtrykket ditt? Noen andre smptomer på sf eller? Ta det helt med ro nå da. Håper humøret blir litt bedre når din kjære kommer hjem. kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå