Concertina Skrevet 18. september 2008 Forfatter #781 Del Skrevet 18. september 2008 ... jeg har så lyst til å klippe og farge håret, men jeg klarer ikke helt å se hvordan?! Vanskelig dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 18. september 2008 #782 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg synes du er fin med litt rødskjær i håret, det kler deg godt. Også har du jo så fine krøller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. september 2008 #783 Del Skrevet 18. september 2008 ... jeg har så lyst til å klippe og farge håret, men jeg klarer ikke helt å se hvordan?! Vanskelig dette... Åååjeeeegooog! Skulle egentlig til frisøren i forrige uke, men så ble hun syk. Tok det som et tegn. Lurer på om jeg skal bytte frisør. Hva tenker du om hårfarging når du er gravid forresten? Kjenner flere som har gjort det, men det var da ikke sånn før i tida? :klø: Jeg synes du er fin med litt rødskjær i håret, det kler deg godt. Også har du jo så fine krøller Har du krøller og rødt hår?? Og jeg som var sikker på at du hadde mørkt/svart slett hår og kanskje en kort pannelugg?! Så feil kan man ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. september 2008 #784 Del Skrevet 18. september 2008 Thja... stemmer målene dine så er faktisk jeg større Målte meg her om dagen for morro skyld... Men du skal ikke se bortifra at jeg er bredere enn deg og du dermed har mer struttemage? Jasså!!? Ja, målene stemmer de! Da er det nok som du sier, ja, at magen min er spissere ut. Kanskje magen din går mer "i bredden" også..? Altså, magen følger litt rundt? Magen min er egentlig ganske spiss, har kun mage i front. Magen synes ikke bakfra. Så moderne av mannen din å ta ditt etternavn da!! Det kan jeg bare se laaangt etter her!!! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 18. september 2008 Forfatter #785 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg synes du er fin med litt rødskjær i håret, det kler deg godt. Også har du jo så fine krøller Takk Er bare lei at det er langt og uten noe fasong, jeg ender alltid opp med å sette det opp med strikk.. og krøllene har blitt litt "rare" etter at jeg ble gravid så.... Men rødskjæret liker jeg jo Noen ide om hvordan jeg kunne klippet det? Jeg trenger noe som ikke er så dølt som nå... skulle ønske jeg ikke hadde krøller siden det er så mange frisyrer som er så fine med slett hår... Åååjeeeegooog! Skulle egentlig til frisøren i forrige uke, men så ble hun syk. Tok det som et tegn. Lurer på om jeg skal bytte frisør. Hva tenker du om hårfarging når du er gravid forresten? Kjenner flere som har gjort det, men det var da ikke sånn før i tida? :klø: Har du krøller og rødt hår?? Og jeg som var sikker på at du hadde mørkt/svart slett hår og kanskje en kort pannelugg?! Så feil kan man ta Har hatt både mørkt og slett hår, og kort pannelugg for den sakskyld jeg ...jeg er vel opprinnelig kommuneblond med en liten stenk av rødskjær hvis man ser nøye etter... men den fargen har jeg ikke hatt på mangemange år. Jeg har farget håret mitt etpar ganger allerede, må det siden jeg har slike grå hår som dukker fram innimellom... Man kan fint farge håret, problemet kan være at håret ikke blir helt slik det skal bli pga hormonforandringene, men farlig er det ikke (tenk på alle gravide frisører...). Har ikke engang klart å finne meg en frisør jeg liker her nede i løpet av de to årene jeg har vært her... har bare vært innom noen få stykker dog, har hatt langt hår og gidder ikke betale en formue for å klippe tuppene så det lar jeg sambo gjøre Savner frisøren min i England! Jasså!!? Ja, målene stemmer de! Da er det nok som du sier, ja, at magen min er spissere ut. Kanskje magen din går mer "i bredden" også..? Altså, magen følger litt rundt? Magen min er egentlig ganske spiss, har kun mage i front. Magen synes ikke bakfra. Så moderne av mannen din å ta ditt etternavn da!! Det kan jeg bare se laaangt etter her!!! Hehe... Selve magen min er ikke så bred, den sees egentlig bare forfra, men jeg har litt "flabb" over hoftene så da blir jeg fort endel cm bredere ja... love handles som det så vakkert kalles Sambo er en moderne mann, men jeg hadde faktisk ikke trodd han kom til å ta navnet mitt... jeg var forberedt på at vi kom til å bytte begge to, men han har visst funnet ut at det ikke klinger så dårlig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. september 2008 #786 Del Skrevet 19. september 2008 Har hatt både mørkt og slett hår, og kort pannelugg for den sakskyld jeg ...jeg er vel opprinnelig kommuneblond med en liten stenk av rødskjær hvis man ser nøye etter... men den fargen har jeg ikke hatt på mangemange år. Sambo er en moderne mann, men jeg hadde faktisk ikke trodd han kom til å ta navnet mitt... jeg var forberedt på at vi kom til å bytte begge to, men han har visst funnet ut at det ikke klinger så dårlig likevel Jeg også er kommuneblond, så jeg legger lyse striper i det. Så nå ser det ganske naturlig ut, uten å være helt kjedelig. Føler meg mye freshere med en sveis når hårfargen er naturlig. En periode hadde jeg knallrødt hår og trives skikkelig godt med det, men det var så slitsomt å vedlikeholde det. Ja, jeg har helt glemt å kommentere etternavnvalget deres! Så kult at samboer tar ditt navn! Skulle ønske flere menn gjorde det. Trist at jenter med fine og uvanlige etternavn gir det opp til fordel for et -sen-navn. Selv dropper jeg mitt vanlige etternavn den dagen jeg gifter meg (hvis han noengang frir, selvfølgelig!), og barna våre får hans kjempefine etternavn fra vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 19. september 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg også er kommuneblond, så jeg legger lyse striper i det. Så nå ser det ganske naturlig ut, uten å være helt kjedelig. Føler meg mye freshere med en sveis når hårfargen er naturlig. En periode hadde jeg knallrødt hår og trives skikkelig godt med det, men det var så slitsomt å vedlikeholde det. Det er slitsomt å vedlikeholde knallrødt hår ja... vurderer å farge det omtrent slik det er egentlig og få inn litt striper i rødtoner elns, jeg har nemlig fargene til å være rødhåret, men kun en liten anelse rødtone i håret Vi drar til Trondheim neste helg, har en fetter der som er frisørlærling og søstra mi skryter av han (hun er hans faste hårmodell), så jeg har bestilt time hos han til klipp og farge og det hele! ...det utsetter da finne-en-god-frisør-her-nede-problematikken litt til, men... Så får man se hva man ender opp med, kortere blir det hvertfall og fargen blir freshere! Og jeg slipper å smalltalke med en 20-årig blond bimbo som jeg overhode ikke har noe til felles med (det måtte jeg sist nemlig...) Ja, jeg har helt glemt å kommentere etternavnvalget deres! Så kult at samboer tar ditt navn! Skulle ønske flere menn gjorde det. Trist at jenter med fine og uvanlige etternavn gir det opp til fordel for et -sen-navn. Selv dropper jeg mitt vanlige etternavn den dagen jeg gifter meg (hvis han noengang frir, selvfølgelig!), og barna våre får hans kjempefine etternavn fra vestlandet. Det å droppe navnet mitt for hans sen-navn var aldri aktuelt, det gav jeg vel han beskjed om fra starten av Synes det burde være mer vanlig at man tar det mest sjeldne etternavnet, jenter som bytter bort sine fine navn med sen-navn synes jeg er litt trist jeg og ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. september 2008 #788 Del Skrevet 19. september 2008 Og jeg slipper å smalltalke med en 20-årig blond bimbo som jeg overhode ikke har noe til felles med (det måtte jeg sist nemlig...) Åja - fy flate! Jeg er SÅ enig! Jeg har nemlig en frisørlærling som har tatt håret mitt det siste året. Så lenge jeg ikke har gjort noe avansert og salongen er rett borti gata har det vært greit, men nå som jeg vil gjøre noe litt mer, spørs det om jeg ikke vil gå et annet sted. Frisøren jeg har brukt til nå er ca 20 og sier "hvor har du skjøpt den?" og "skjempekoselig da". Men hun er snill og grei og hun kjenner håret mitt nå, så sånn sett funker det. Dessuten kan lese blader i stillhet og hun tar hintet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. september 2008 #789 Del Skrevet 19. september 2008 Så gøy at samboeren din tar ditt navn. Er helt enig med deg i at det er synd at mange automatisk bytter til mannens navn, selv om det i mange tilfeller innebærer å bytte bort et fint og uvanlig navn med et 13 på dusinet-navn. Her i huset var egentlig navnebytte uaktuelt for oss begge. Vi er nemlig i den "heldige" situasjon at begge har uvanlige navn. Det er riktignok bare halvparten så mange som har mitt, men det blir litt flisespikkeri. I forhold til ekteskap er det uansett ikke noe problem, det er jo ikke nødvendig å hete det samme for å være en familie, men nå når vi får barn er jo da spørsmålet hvilket navn de skal få, evt om de skal få begge og i såfall i hvilken rekkefølge (man kan jo som kjent bare ha ett etternavn) og med eller uten bindestrek. Det er foreløpig en debatt vi for det meste har latt ligge, så får vi se når diverse skjemaer skal fylles ut. I det minste har vi alltid vært fullstendig enige når det gjelder fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 19. september 2008 Forfatter #790 Del Skrevet 19. september 2008 Frisøren jeg har brukt til nå er ca 20 og sier "hvor har du skjøpt den?" og "skjempekoselig da". Men hun er snill og grei og hun kjenner håret mitt nå, så sånn sett funker det. Dessuten kan lese blader i stillhet og hun tar hintet I det minste tok hun et hint da, det gjorde ikke hun jeg var hos... Huff, det var noen lange timer det... heldigvis så hadde hun noe annet å gjøre mens fargen skulle virke... Blir morsommere hos fetteren min, da kan vi skravle masse Så gøy at samboeren din tar ditt navn. Er helt enig med deg i at det er synd at mange automatisk bytter til mannens navn, selv om det i mange tilfeller innebærer å bytte bort et fint og uvanlig navn med et 13 på dusinet-navn. Her i huset var egentlig navnebytte uaktuelt for oss begge. Vi er nemlig i den "heldige" situasjon at begge har uvanlige navn. Det er riktignok bare halvparten så mange som har mitt, men det blir litt flisespikkeri. I forhold til ekteskap er det uansett ikke noe problem, det er jo ikke nødvendig å hete det samme for å være en familie, men nå når vi får barn er jo da spørsmålet hvilket navn de skal få, evt om de skal få begge og i såfall i hvilken rekkefølge (man kan jo som kjent bare ha ett etternavn) og med eller uten bindestrek. Det er foreløpig en debatt vi for det meste har latt ligge, så får vi se når diverse skjemaer skal fylles ut. I det minste har vi alltid vært fullstendig enige når det gjelder fornavn. Nei, man må jo ikke hete det samme for å være en familie, men vi begge hadde veldig lyst til å ha samme navn - og jeg er ingen tilhenger av dobbelt etternavn, så da sparer vi den diskusjonen (våre navn klinger dårlig sammen uansett ). Får håpe dere lett blir enige da, eller at dere har navn som går godt sammen Har en onkel som ikke klarte å bli enig med samboeren slik at de endte opp med å trekke lodd - ene barnet heter hans etternavn-hennes etternavn og den andre motsatt... De klinger vanvittig dårlig sammen, altfor mange stavelser, og jeg husker fremdeles ikke hvem av kusinene mine som heter hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 20. september 2008 #791 Del Skrevet 20. september 2008 Vi har ikke bestemt dette med etternavn ennå, men samboeren min har et mellomnavn, kanskje det blir det i kombo med mitt. Men det kommer til å ta lang tid å venne seg til og si det altså! Høres kjemperart ut, ikke rart-rart, men uvant-rart. Føler det begynner å haste litt mer dette med navn etterhvert. Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 20. september 2008 #792 Del Skrevet 20. september 2008 Smalltalk hos frisøren er ikke morro, for jeg er så elendig til det. Og når man skal stripe og klippe hver gang man er der så er man jo nødt til å sitte der en drøy time og vel så det. I hate it Hva med å klippe det til litt over skulderlengde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 24. september 2008 #793 Del Skrevet 24. september 2008 Skjer det ikke noe her for tiden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. september 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Skjer det ikke noe her for tiden? :klø: ...nei her skjer det ikke stort... Eller, det skjer jo ting, men jeg er litt lite gira på å skrive merker jeg... I dag er jeg 32 uker på vei! Og dermed er det bare 8 uker og 2 dager til termin! Skremmende fort har de siste ukene gått... Må bare fortelle dette - sambo har samlerdilla, og vi (jeg er med på deler av denne samlemanien) "samler" på bla. designmøbler fra 50-60-tallet, hovedsaklig norske. Når jeg sier "samler" så er det fordi det er begrenset hvor mange møbler man kan ha, men vi kjøper det vi kommer over på loppis og bruktbutikker, endel beholdes, andre selges for å kunne kjøpe dyrere ting vi har lyst på... Uansett, i fjor før jul så vant sambo en veldig sjelden gyngestol på Lauritz i Sverige (han visste om to andre i Norge, den ene eier Kunstindustrimuseet), inkl hammerslagsgebyr, bamsemums, frakt og sjørøverskatt så endte vel stolen på nærmere 7000 kr... Det verste er vel at den må fikses på, mangler gjordebånd og puta er helt ødelagt, men Uansett - den var et funn, om enn et dyrt funn... I går ringte sambo meg, han hadde stukket innom en bruktbutikk på vei hjem fra jobb, og gjett hva han hadde funnet der?? En slik gyngestol! Uten gjordebånd den og, men med en pute i god stand (om enn i en øglybøgly farge) og prisen? Vel - 70 kr!! Så nå har vi to... og trenger vel strengt tatt bare en... Tenker vi skal sette i stand begge stolene etterhvert, beholde den som er i penest stand og selge den andre... For å si det sånn, skrytebilde sambo sendte ut til de andre samlerene skapte mange telefonsamtaler og smser i går Sånn babymessig så vokser nå småtten, virker i hvertfall som om h*n trives i magen, er mye liv store deler av dagen nå Og om morgenen, når sambo kommer for å si hade, så våkner h*n av at vi snakker for da tar det ca 5 sekunder og det er fullt kjør i magen Jeg synes 6.30 er litt tidlig å stå opp jeg da, men jeg må jo bare gi meg, for etter 15-20 minutter med en mage som rister i alle retninger så er jeg jo våken! Venter fremdeles på engangsstønaden så her er det fremdeles masse som må handles inn... Har begynt sånn forsiktig, men mye mangler og ungen har ikke akkurat fullt klesskap enda - 3 bomullsbodyer (50,56,62), en Janus ullbody (50 - stor i størrelsen), 2 bukser (56), en lue (ca 3 mnd?) og that's it! Skal til foreldrene mine i helga, så det kommer nok noe med nedover igjen tenker jeg. Tenker meg innom sparkjøp mens jeg er der borte, kjøpe noe ulltøy, muligens brillebukser (til å ha over tøybleiene) og etpar helsetepper. Så sakte men sikkert så blir det jo fyllt opp litt her og. Fikk det elastiske sjalet fra Sleepywrap i posten i forgårs - det virker veldig godt og hadde en nyyydelig brunfarge. Har dog ikke prøveknyttet det, for jeg vurderer å gi det i gave til et vennepar vi skal besøke i helga, og heller bestille et nytt til oss... Gleder meg uansett til å ta et slikt sjal i bruk, være nærnær babyen vår Har fått litt bleier i posten i det siste og, kjøpt noe brukt for å sjekke ut passform og behov... Fikk fire bittesmå Fuzzi Bunz-lommebleier i posten i dag, har fra før av kjøpt en formsydd Mother ease Sandy's og en Disana ullbukse. Greit å kjøpe brukt, da er det godt innvasket og det koster ikke så mye, alt dette kostet bare 460 kr inkl porto. I tillegg så har vi etpar pakker med brettiser fra Jysk... Så har jeg også en liste med noen flere formsydde jeg ønsker å kjøpe + yttertrekk i både ull og pul, og kanskje etpar av disse onesize-lommebleiene, men de trenger vi jo ikke akkurat helt i begynnelsen siden de nok blir litt vel store til nyfødte. Utstyrsliste - grønt=kjøpt/skaffet, rødt=mangler, orange=delvis kjøpt/skaffet Vognpose - min gamle skinnpose og en Voksipose Seng - har, men må males Vognteppe - ikke akkurat ferdigstrikket Meitai - har kjøpt og vasket stoffet... Ringslynge/sjal - skal sy selv, haster ikke Vogn - Teutonia Prestige m/fashionbag Diverse tilbehør vogn - tenker oss til Sverige og sjekke priser Stelleveske - tror det blir denne fra Gaia&Ko Bilsete m/base - MaxiCosi m/easyfix, skal visstnok kjøpes i morgen i følge svigers Madrass - en eller annen fibermadrass tenker jeg... Soveskinn - stort fra Nøstebarn Dyne - Høie Allergo Pute - Høie Allergo Sprinkelbeskytter - en enkel hvit en Sengetøy - har handlet inn et sett, trenger noen flere. Laken Tepper Tisselaken - kjøpt på ikea, usikker på hvor mye vi trenger det siden vi skal bruke soveskinn... Hengevugge - Slyngevugge, forhåndsbestilt, ikke betalt Sengehimmel - en fra ikea tenker jeg Stellebordsløsning - diverse deler fra ikea som skal skape en heimsnekra løsning på det bittelille badet vårt Stellematte - en sånn søt en som de har på Babyshop Kluter - handlet inn noe Badehåndkle - handlet inn et Gulpekluter - handlet inn etpar pakker Uro - en søt med fisker på fra ikea Sovelys - et slikt spøkelse fra ikea Tøybleier - påbegynt Klær - påbegynt Elastisk sjal - kanskje Badetermometer Vanlig termometer Neglesaks (barn) Nesesuger Siklesmekker - ull tenker jeg... Bamse Ammepute - har litt lyst på denne fra PurNatur Babygym - FisherPrince, kjøpt på loppis, trenger bare en liten vask Vippestol - babybjørn, kjøpt på loppis, trenger bare en liten vask Oj...da ble det plutselig et eviglangt innlegg Vel, da skal jeg ta meg en liten lunsj, deretter er det pakking, rydding, baking av calzone (er så utrolig kjekt som reisemat!) og litt mer skolearbeid før man setter kursen nordover Håper dere får en fin helg Endret 1. oktober 2008 av Concertina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. september 2008 #795 Del Skrevet 25. september 2008 Så gøy å lese om gyngestolen, den er sikkert veldig fin. Gøy å restaurerer gamle møbler, og de har jo SJEL! Det synes kanskje jeg er best. Begynner å bli såå ferdig med ikea, så nå bytter vi sakte men sikkert ut de gamle møblene våre. Har ikke dårlig tid, men det er greit å være bevisst på det. God tur nordover - håper dere får det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. september 2008 #796 Del Skrevet 25. september 2008 Og jeg slipper å smalltalke med en 20-årig blond bimbo som jeg overhode ikke har noe til felles med (det måtte jeg sist nemlig...) Kjenner til det der ja, en kjip side ved å være hos frisøren! Titta litt på utstyrslista di, og bare kommenterer litt jeg Ser du har skrevet opp stelleveske. Vi fikk med stelleveske når vi kjøpte vår Teutonia-vogn, og den fungerer helt fint altså. Men dere fikk kanskje ikke med deres? Bare et tips i tilfelle, så kan du slippe å kjøpe en til Badetermometer kan jeg ikke tenke meg dere egentlig trenger, vi bare kjenner på vannet med albuen om det er passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. september 2008 Forfatter #797 Del Skrevet 25. september 2008 Så gøy å lese om gyngestolen, den er sikkert veldig fin. Gøy å restaurerer gamle møbler, og de har jo SJEL! Det synes kanskje jeg er best. Begynner å bli såå ferdig med ikea, så nå bytter vi sakte men sikkert ut de gamle møblene våre. Har ikke dårlig tid, men det er greit å være bevisst på det. God tur nordover - håper dere får det fint! Du skulle vært hos meg en tur du... vi har byttet ut alle de midlertidige møblene (les: ikea) nå... eneste som gjenstår av ikea i stua/spisestua nå er slikt som vi ikke kommer til å bytte ut med det første: sofaen (den skal få nytt trekk fra Bemz dog) og Billybokhyllene. Ellers er alt kjøpt på loppis, bruktmarked eller ebay/lauritz. Ganske morsomt egentlig Men, må innrømme at IKEA er godt til sitt bruk - feks kjøkkenene deres er fantastiske, vi skal ha garderobeskap derfra, og i gangen har vi et skoskap og en kommode derfra Håper du får en fin helg du og Kjenner til det der ja, en kjip side ved å være hos frisøren! Titta litt på utstyrslista di, og bare kommenterer litt jeg Ser du har skrevet opp stelleveske. Vi fikk med stelleveske når vi kjøpte vår Teutonia-vogn, og den fungerer helt fint altså. Men dere fikk kanskje ikke med deres? Bare et tips i tilfelle, så kan du slippe å kjøpe en til Badetermometer kan jeg ikke tenke meg dere egentlig trenger, vi bare kjenner på vannet med albuen om det er passe. Nå ser det ut til at jeg må smalltalke litt med ei blond bimbo - bestefaren til fetteren min døde her om dagen (ikke veldig overraskende) så da blir det ikke noen frisørtur... Menmen, det går vel fint det og. Vi fikk ikke med noen stelleveske da vi kjøpte vår vogn, så vi må ha en stelleveske utenom Og siden pappan skal trille mye så må vi ha en pappavennlig en, og vi begge kan enes om den fra Gaia&Ko Badetermometer fikk vi anbefalt av ei venninne, men om vi trenger det er en annen sak Hvor varmt skal vannet egentlig være forresten? Det har jeg jamen meg ingen peiling på Men nå skal jeg hive slik vask-inn-vask-ut-farge i håret slik at gråhårene forsvinner, midlertidig løsning fram til jeg får bestilt meg ny frisørtime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 25. september 2008 #798 Del Skrevet 25. september 2008 Hva i alle dager er en nesesuger??!!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. september 2008 #799 Del Skrevet 25. september 2008 Hva i alle dager er en nesesuger??!!! :klø: JEG VET, JEG VET!!!! Sånn til å suge ut snørr av nesa, så slipper du å gjøre det selv Utrolig praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 25. september 2008 #800 Del Skrevet 25. september 2008 Badetermometer fikk vi anbefalt av ei venninne, men om vi trenger det er en annen sak Hvor varmt skal vannet egentlig være forresten? Det har jeg jamen meg ingen peiling på Du vil få info om alt slikt på sykehuset. Men 37 grader sånn ca. Det skal kjennes godt og varmt ut om du dypper albuen nedi God tur forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå