Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så moro å bestille vogn :hoppe: Og det var jo faktisk en kjempebra pris dere fikk.

Og godt å høre at veiledninga gikk bra og du ser lysere på det i dag. Alle har noen turer ned, men vi komme heldigvis som regel opp igjen :)

Ha en fin dag vennen :hug:

Endret av Tussi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vognkjøp! :hoppe: Vi har jo også Teutonia, og er fornøyd så langt i alle fall, det lille vi har testet den ut! ;)

Dersom dere skal innom sverige, så har de endel Teutonia-ting både på Babyshop på Svinesund og Babyproffsen på Nordby. Anbefaler butikken på Svinesund når det kommer til service etc...

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktøren min mente jeg hadde "guttepuls" helt i begynnelsen, men pulsen på barnet er såkalt "jentepuls" (152/154 slag de gangene jeg har vært til kontroll). Vi får vente og se... jeg har faktisk ikke en eneste følelse for hvilket kjønn det er, men spennende er det ;)

Tjaaa, hun hadde jo rett når det gjaldt gravidpulsen din. Og da hadde du jo ikke testa positivt en gang. Dessuten har jo jeg sagt jente, og jeg tippa riktig på både graviditeten til bella, graviditeten til bestevenninna mi og kjønnet på babyen hennes ;) Utrolig fin vogn. Jeg kunne godt tenke meg brun vogn selv jeg når den tiden kommer. Se der ja, jeg kom raskt inn i vogntralten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn!

Takk og takk! :-D Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Så moro å bestille vogn Og det var jo faktisk en kjempebra pris dere fikk.

Og godt å høre at veiledninga gikk bra og du ser lysere på det i dag. Alle har noen turer ned, men vi komme heldigvis som regel opp igjen

Ha en fin dag vennen

Veldig fornøyd med prisen ja, ble liksom ikke så ille plutselig :) Å det å be foreldrene mine om mindre 6k føles bedre i hvertfall ;)

Er alltid bedre etter veiledning, vel for det meste i hvertfall. Føler i hvertfall at det går i rett retning... sånn i det minste :)

Håper du hadde en fin helg! :klem:

Gratulerer med vognkjøp! Vi har jo også Teutonia, og er fornøyd så langt i alle fall, det lille vi har testet den ut!

Dersom dere skal innom sverige, så har de endel Teutonia-ting både på Babyshop på Svinesund og Babyproffsen på Nordby. Anbefaler butikken på Svinesund når det kommer til service etc...

Ha en fortsatt fin helg

Flott at dere er fornøyde så langt i hvertfall ;) Vi håper vi kommer til å bli det, vi testkjørte litt ekstra etter at vi hadde bestilt den, og satser på at den blir finfin til småtten ;)

Når vi drar til Sverige så drar vi stort sett til Charlottenberg, det er nærmest herfra rett og slett. Vet det ligger en Babyproffsen på samme senter som Systembolaget der, så jeg tenker vi stikker innom der. Men takk for tips :)

Håper du hadde en fin helg du og :klem:

Tjaaa, hun hadde jo rett når det gjaldt gravidpulsen din. Og da hadde du jo ikke testa positivt en gang. Dessuten har jo jeg sagt jente, og jeg tippa riktig på både graviditeten til bella, graviditeten til bestevenninna mi og kjønnet på babyen hennes. Utrolig fin vogn. Jeg kunne godt tenke meg brun vogn selv jeg når den tiden kommer. Se der ja, jeg kom raskt inn i vogntralten

Hun hadde jo rett da ja... men hun har jo ikke fått sjekka pulsen min igjen etter at ting har blitt større så ;) Jeg skal vel på akupunktur igjen om ikke så lenge, skal jo ha modningsakupunktur... Men spørs om jeg ikke må innom litt tidligere pga denne hersens bekkenløsninga :snurt: Uansett, hvem det er som kommer ut blir ikke avslørt før i november en gang (Småtten - du skal ut før desember! *streng mammastemme* :fnise: )

:fnise: Ikke så vanskelig å komme inn i vogntralten nei ;) Brun vogn er tingen ja! Synes den er utrolig flott i hvertfall, også passer fargen så fint sammen med grønt og med petrol og... :-D Gleder meg til å trille småtten rundt i den i hvertfall!

Håper du hadde en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi drar til Sverige så drar vi stort sett til Charlottenberg, det er nærmest herfra rett og slett. Vet det ligger en Babyproffsen på samme senter som Systembolaget der, så jeg tenker vi stikker innom der.

Jeg har vært på babyproffsen i Charlottenberg og handlet med ei som het Lotta, tror jeg. Var kjempefornøyd, hun var grei å handle med! ;) Eneste var at senga jeg kjøpte ikke var helt i orden i det ene skruefestet, så den må byttes... Men det kan jo ikke ekspeditørene i Charlottenberg noe for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på Gravideyoga for første gang :-D Det var helt herlig, kjente det i bekkenet etpar ganger, men det var bare å skifte litt posisjon så gikk det helt greit! Og jeg tror denne fokusen på pust og avslapning kan bli god å ha under fødselen. Det var riktignok ikke så enkelt å slappe av innimellom når småtten gjorde noen vanvittige turnøvelser mens jeg skulle fokusere på å roe ned og puset godt :ler:

Har fått fiksa alt med skolen, så nå må jeg bare fylle ut skjemaet til NAV og sende det inn... dvs, jeg innså fort at jeg trenger litt hjelp med det, så jeg tror jeg skal fylle det delvis inn og stikke ned på NAV med det selv. Det er ikke akkurat selvforklarende når man ikke skal gjøre ting helt som alle andre... Hadde vært greit å få engangsstønaden inn på konto i løpet av september, klør i fingrene etter å handle inn alt ;)

Sambo har fått offisiell beskjed om at han får utbetalt permisjonspenger gjennom arbeidsgiver - så da blir det fulle feriepenger i 2010! I utgangspunktet så skal han visst ikke få betalt for de to ukene i forbindelse, de hadde visst fått nye retningslinjer... Men, heldigvis så har de ei grei dame på lønningskontoret som skulle "gjøre som gammel praksis" så det ser ut til at det ordner seg... Vi har egentlig ikke råd til at han ikke få lønn i 2 uker, men vi ville vel tatt litt penger utav reservekontoen - det hadde ikke vært aktuelt å være hjemme alene rett etter fødselen! :overrasket:

Jeg har vært på babyproffsen i Charlottenberg og handlet med ei som het Lotta, tror jeg. Var kjempefornøyd, hun var grei å handle med! ;) Eneste var at senga jeg kjøpte ikke var helt i orden i det ene skruefestet, så den må byttes... Men det kan jo ikke ekspeditørene i Charlottenberg noe for. ;)

Godt å høre at de er flink da :) Tenker vi tusler innom så fort jeg får penger på konto, skal bli greit å få handla inn litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vogna er kjøpt og betalt, den var lekker!

Jeg fikk sydd mei tai i helgen! Brukte et par timer lørdag og et par timer på søndag tror jeg. Kløna veldig til å begynne med, jeg har aldri spolt en undertråd før :ler: Men etter at mei taien er ferdigsydd, er jeg ikke redd for å gå løs på nye prosjekter. Har lyst på et sånt bæresjal også, det kan da ikke være så vanskelig.

Godt å høre at det løsnet litt i oppgaven din og at du ser (i hvertfall virker det sånn) lysere på det nå. Det er ingen skam å bruke litt lenger tid, hvis det er det som må til for å få en bra karakter. Får dere karakter forresten, eller er det bestått-ikke bestått?

Ha en fin dag!

Edit

PS! Jeg skal begynne på bassengtrening nå, var du noen gang på det? Funka da?

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på lunsj med ¤bella¤ , som alltid var det superkoselig! Vi havna da mitt mafiaen, var to bord med vogner og mødre og babyer på kafeen vi var på, og vi ble sittende og stirre på barnevogner og diskutere litt ;) Så da måtte vi jo gå i butikkene og se litt på barnevogner også. I følge ¤bella¤ så var jeg alibiet for at hun kunne se på slikt allerede :fnise:

Da jeg stod og venta på bussen hjemover så ringte de fra Babyshop - vogna er kommet! :overrasket: Hadde trodd det kom til å hvertfall ta en uke (og gjerne enda lenger), men de hadde vel inne akkurat den på lageret så da... Supert det, selv om vi strengt tatt ikke får penger fra mamma for å hente den før hun får lønning, men i følge sambo så kan de hende vi får henta den i dag likevel... da er underholdninga for kvelden i boks i hvertfall :fnise:

Så gøy at vogna er kjøpt og betalt, den var lekker!

Jeg fikk sydd mei tai i helgen! Brukte et par timer lørdag og et par timer på søndag tror jeg. Kløna veldig til å begynne med, jeg har aldri spolt en undertråd før :ler: Men etter at mei taien er ferdigsydd, er jeg ikke redd for å gå løs på nye prosjekter. Har lyst på et sånt bæresjal også, det kan da ikke være så vanskelig.

Godt å høre at det løsnet litt i oppgaven din og at du ser (i hvertfall virker det sånn) lysere på det nå. Det er ingen skam å bruke litt lenger tid, hvis det er det som må til for å få en bra karakter. Får dere karakter forresten, eller er det bestått-ikke bestått?

Ha en fin dag!

Edit

PS! Jeg skal begynne på bassengtrening nå, var du noen gang på det? Funka da?

Veldig fornøyd med vogna ja :biggrin:

Flink du er som har sydd meitai, min er fremdeles i et tøystykke ;) Bæresjal tror jeg det fort lønner jeg å kjøpe, elastiske sjal koster ikke allverdens (Sleepywrap koster ca 270 kr inkl frakt), og tror du skal slite med å finne et stoff som egner når du ikke har vært borti slikt før :) For vevd sjal må stoffet i hvertfall være "diagonalvevd", hva nå enn det betyr. Ringslynge er visst greit å sy, ringer selger de bla. hos vidunderbarn.no :)

Vi får karakterer ja, hadde egentlig vært greit med bestått eller ikke-bestått, menmen. Det er jo forsåvidt noe å strekke seg etter, så egentlig er det ikke så dumt. Føler det uansett går litt greiere nå, fremdeles tregt og ikke helt etter planen, men jeg har fått endel konkrete oppgaver fra veilder så da er det enklere! :)

Jeg har ikke engang knødd meg innom legen for disse bekkenplagene mine :sjenert: Forsøkte å ringe i dag for å bestille time, men etter et kvarter i kø så ble jeg avbrutt så... Men de sier vanntrening skal funke :) (...i følge mannen til ei venninne så er visst det slikt man kaller "hvalsafari"... slemt, men litt morsomt :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke henting av vogn i dag, sambo kom hjem sent, og deretter så dro han rett ut for å hjelpe faren med endel ting... så da får vi ta det i morgen. Feire 29 uker med å finne ut av hvordan vogna fungerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til det! Her er det bare samboeren min som klarer å slå sammen vognen. Jeg skulle demonstrere for mamma, men den ble vitterlig ikke så liten som den ble da samboeren min tok den sammen. Men tror jeg bare mangler en liten detalj... Uansett har jeg ikke forsket så mye på det ennå, den er så fin der den står oppslått! Vi har den på et gjesterom da, må rydde i boden for å få plass. Med det tempoet vi har holdt på ryddingen hittil, blir det vel plass til barnevognen der sånn cirka i midten av 2010.

Gratulerer på forskudd med 29 uker! Ikke så gøy som å runde 28 uker, og heller ikke like bra som 30, det høres mye bedre ut nemlig, men en liten milepæl likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Sambo kom hjem etter jobb i dag med et nyyydelig sølv- og emaljesmykke i hvitt og grønt! Han hadde vært innom en bruktbutikk på veien og skjønte at dette ville jeg like... det er riktignok ikke helt strøkent, men det gjør ingenting, for flott er det uansett! Han er absolutt den beste kjæresten i hele verden! :rødme:

Gled deg til det! Her er det bare samboeren min som klarer å slå sammen vognen. Jeg skulle demonstrere for mamma, men den ble vitterlig ikke så liten som den ble da samboeren min tok den sammen. Men tror jeg bare mangler en liten detalj... Uansett har jeg ikke forsket så mye på det ennå, den er så fin der den står oppslått! Vi har den på et gjesterom da, må rydde i boden for å få plass. Med det tempoet vi har holdt på ryddingen hittil, blir det vel plass til barnevognen der sånn cirka i midten av 2010.

Gratulerer på forskudd med 29 uker! Ikke så gøy som å runde 28 uker, og heller ikke like bra som 30, det høres mye bedre ut nemlig, men en liten milepæl likevel.

:fnise: Tror nok vi må øve veldig før småtten kommer ut, men med vogna i hus så får vi i hvertfall muligheten til å kløne med det uten at noen andre ser på ;)

Godt å høre at det ikke bare er vi som er treeeege ;) Med dette tempoet får ikke småtten eget rom før h*n er tenåring ;)

29 uker er ikek like spennende som 28 eller 30 nei, den kan jeg se... men det går nå i hvertfall framover og da er det jo en uke mindre igjen til uke 30! :biggrin:

:hoppe: for vogn!! Gleder meg til vi også får kjøpt og får i hus! :rødme:

Det blir sååå morsomt å få den i hus ja, tror det hele blir enda mer reellt når vogna står her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: 29 uker! :duskedame:

Da har vi hentet vogn! :hoppe: Og den er akkurat så flott som jeg trodde den skulle være! Ble litt styr det hele, men det ordnet seg: vi hadde fått oppgitt feil pris på lufthjulene, til tross for at jeg spurte spesielt om det var korrekt siden prisen på lufthjul hos alle andre som selger Teutonia i Norge er 2-300 kr høyere enn luftkanalhjul... Gjorde ikke så mye, men damen bak kassen gav oss en impregneringsspray på kjøpet ;)

Så kom vi hjem, skulle sette opp Fashionbagen og fant ut at det ikke var noen madrass med - så sambo kjørte ned igjen for å klage. De gadd ikke begynne å stresse med å bestille det opp og gav oss heller en ny madrass, med allergitrekk etc Vet ikke helt når vi skal bruke det, men det kan jo komme handy en gang? :)

Kjempegod service på Babyshop i Lillestrøm i hvertfall, så der kommer vi nok til å handle mer :)

Sambo er fremdeles og kjører flyttelass for tanta si, så jeg har brukt kvelden på å teste ut sportsvogndelen, hvordan vogna skal slås sammen og prøvd å få inn en teknikk på å vende håndtaket :fnise: Det er ikke så komplisert, men det krever jo litt teknikk for at det skal flyte...

Har fått tatt noen bilder av vogna: her vises det beige innertrekket, og her er den med vindtrekk :foto:

Synes den er råfin! :biggrin: For det er jo det aller viktigste? Jaja, det er jo et pluss at jeg liker den og så ;)

Har forresten snakket litt navn i dag... Tror vi kanskje har jentenavn klart, det kommer litt an på hvilket etternavn det blir, og vi har etpar andre alternativer som kan diskuteres... Guttenavn er litt vanskligere, men også der har vi etpar alternativer som vi begge liker. Vi får snakke litt mer om det etterhvert, men jeg tror vi skal klare å bli enige, til tross for at sambo har forkastet et av mine favoritt jentenavn ;)

Men nå må jeg ha noe kveldsmat, jeg er *så* sulten! Håper dere har hatt en fin torsdag jenter, så er det helg i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn ja. :Nikke: Men det er kanskje ikke så rart jeg synes siden vi har valgt Teutonia selv. ;)

Synes det er så herlig med alt som kommer i hus. Etter å ha kikket på listen over hva vi trenger har jeg funnet ut at vi har kjøpt nesten alt som er "gøy" og har bare kjedelige ting igjen. :fnise: Det er liksom ikke like stas å kjøpe ammeinnlegg og gulpekluter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det blir sååå morsomt å få den i hus ja, tror det hele blir enda mer reellt når vogna står her! :hoppe:

Den er kjempefin den vogna dere har kjøpt! Jeg liker den veldig godt, særlig fargen. Hadde den hatt styrehjul foran, skulle jeg slått til på den jeg og ;)

Kan tenke meg at det må være surrealistisk å se vogna i hus! Da begynner det virkelig å nærme seg. Guri meg! Spennende!

Vi snakker om å kjøpe ting i begynnelsen av november. Da står det på babyverden at "9 av 10 barn som blir født nå, overlever". Blir rart å hive ut gjestesenga og sette inn en sprinkelseng, gitt!

Mulig du har skrevet om det tidligere, men husker ikke, har du ordnet barnerom ennå?

Har forresten snakket litt navn i dag... Tror vi kanskje har jentenavn klart, det kommer litt an på hvilket etternavn det blir, og vi har etpar andre alternativer som kan diskuteres... Guttenavn er litt vanskligere, men også der har vi etpar alternativer som vi begge liker. Vi får snakke litt mer om det etterhvert, men jeg tror vi skal klare å bli enige, til tross for at sambo har forkastet et av mine favoritt jentenavn ;)

Dere skulle gå for litt "annerledes" navn, skulle dere ikke? Hvor mange alternativer har dere på jentenavn? Vi har to-tre stykker, men ett som utpeker seg. Guttenavn pleier å være vanskelig å velge, heldigvis har vi vært enige i det siden alltid, så vi kan godt få gutt med en gang ;)

Blir det ett-to eller flere etternavn på dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn ja. :Nikke: Men det er kanskje ikke så rart jeg synes siden vi har valgt Teutonia selv. ;)

Synes det er så herlig med alt som kommer i hus. Etter å ha kikket på listen over hva vi trenger har jeg funnet ut at vi har kjøpt nesten alt som er "gøy" og har bare kjedelige ting igjen. :fnise: Det er liksom ikke like stas å kjøpe ammeinnlegg og gulpekluter.

Tror nok vi begge blir fonøyde med vognvalget ja :Nikke:

Vi har jo såvidt begynt med innkjøpene, så her gjenstår det enda mange morsomme og koselige innkjøpt før vi bare står igjen med slike kjedelige ;) Det klinger liksom ikke like bra å dra ut å "kjøpe gulpekluter" som det å "kjøpe vogn", er enig med deg der ja :ler:

Den er kjempefin den vogna dere har kjøpt! Jeg liker den veldig godt, særlig fargen. Hadde den hatt styrehjul foran, skulle jeg slått til på den jeg og ;)

Kan tenke meg at det må være surrealistisk å se vogna i hus! Da begynner det virkelig å nærme seg. Guri meg! Spennende!

Vi snakker om å kjøpe ting i begynnelsen av november. Da står det på babyverden at "9 av 10 barn som blir født nå, overlever". Blir rart å hive ut gjestesenga og sette inn en sprinkelseng, gitt!

Mulig du har skrevet om det tidligere, men husker ikke, har du ordnet barnerom ennå?

Det var skikkelig sært å se vogna stå i stua da jeg stod opp i morges! Skikkelig surrealistisk, men det føles godt å ha fått ting på plass :) Er veldig fornøyd med valget så langt i hvertfall, den virker god og solid, og på de 100 meterene jeg trilla fra butikken til parkeringshuset så virket den veldig god :ler:

Er sikkert ikke dumt å begynne tidlig, vi har bare utsatt det og utsatt det... sommeren har vært så vanvittig aktiv og med to ferier så var det ikke så mye penger til å storshoppe ;) Men vi blir vel ferdig, satser på å få det meste i hus før november, kan være greit det i forhold til at småtten strengt tatt kan komme ut når som helst i november ;)

Barnerommet er ikke klart nei, vi skal jobbe med det i helga, så antar jeg at det er noenlunde ferdig kanskje neste helg? Vi får se hvor lang tid ting tar :)

Dere skulle gå for litt "annerledes" navn, skulle dere ikke? Hvor mange alternativer har dere på jentenavn? Vi har to-tre stykker, men ett som utpeker seg. Guttenavn pleier å være vanskelig å velge, heldigvis har vi vært enige i det siden alltid, så vi kan godt få gutt med en gang ;)

Blir det ett-to eller flere etternavn på dere da?

Ikke sååå anerledes, men jeg vil ikke ha noe 10-på-topp-navn. Verken jeg eller sambo har veldig vanlige navn, men de er ikke så uvanlige heller. Bare nok til at man ikke kjenner så mange andre som heter det samme. Siden vi begge har dobbelt fornavn så tror jeg småtten skal få det samme. Vi har vel nesten bestemt oss for førstenavnet hvis det blir jente, andrenavnet kommer som sagt litt an på etternavnsvalg (muligens oppkallingsnavn), men vi har 2-3 alternativer. Guttenavn er vanskeligere her og... Har etpar alternativer uten at noen av de helt sier "det er navnet" :)

Favorittguttenavnet mitt er og blir Ask, det har vært litt halvpoppis de siste årene, men det er ikke flere enn 520 stykker som heter det - guttungen til sambos kompis heter Ask så det er helt uaktuelt, men fint er det!

Favorittjentenavn, utenom det som vi tror vi ender på, er Tori - uttales med norsk o... Synes det er nyyydelig! :hjerte: Desverre synes ikke sambo det samme, og siden jeg i tillegg er hardbarka Tori Amos-fan så synes han det bare ser teit ut :sjenert:

Blir kun et etternavn, jeg liker ikke doble etternavn og vi har heller ikke etternavn som klinger bra sammen. Han har et supervanlig sen-navn, jeg et mer uvanlig navn (35 andre som heter) og jeg nekter å ta hans navn og vil heller ikke at barna våre skal ta det ;) Vi hadde vel egentlig blitt enige om at vi skulle ta pikenavnet til sambos mormor, men så er sambo litt usikker og selv om navnet i seg selv er ganske flott så er det litt klønete å uttale og inneholder ikke mindre enn 2 norske bokstaver... Tar vi det så beholder vi begge våre etternavn som mellomnavn, enklere for folk å finne oss da. Det blir enten det navnet eller mitt etternavn, det er egentlig opp til sambo - tror han prøver å venne seg til tanken på å ta mitt, virker sånn i hvertfall (eller er det kanskje bare jeg som håper det? :fnise: ).

Veeeeeldig nysgjerrig på navn!!!!!! *smile pent* :biggrin:

Tror vi kommer til å holde kjeft om det fram til småtten er ute, evt til vi faktisk har bestemt oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er vi som er treeeege ;) Med dette tempoet får ikke småtten eget rom før h*n er tenåring ;)

Vi har faktisk fått gjort litt i dag, selv om det ikke føles slik. Det må vel bli verre før det blir bedre, for å si det sånn...

:duskedame: 29 uker! :duskedame:

Da har vi hentet vogn! :hoppe: Og den er akkurat så flott som jeg trodde den skulle være! Ble litt styr det hele, men det ordnet seg: vi hadde fått oppgitt feil pris på lufthjulene, til tross for at jeg spurte spesielt om det var korrekt siden prisen på lufthjul hos alle andre som selger Teutonia i Norge er 2-300 kr høyere enn luftkanalhjul... Gjorde ikke så mye, men damen bak kassen gav oss en impregneringsspray på kjøpet ;)

Sambo er fremdeles og kjører flyttelass for tanta si, så jeg har brukt kvelden på å teste ut sportsvogndelen, hvordan vogna skal slås sammen og prøvd å få inn en teknikk på å vende håndtaket :fnise: Det er ikke så komplisert, men det krever jo litt teknikk for at det skal flyte...

Kjempefin vogn! Har du motstått fristelsen til å prøvetrille en liten tur? Jeg hadde så lyst å trille en liten prøvetur rundt huset da vi fikk den, men det ville jo vært litt på kanten dersom jeg hadde truffet noen.

Håper "brukt kvelden" ikke var helt bokstavelig ment! :fnise: Man vil jo ikke stå å kløne i offentligheten da, best å klare å slå den sammen før dere drister dere ut. To og en halv måned igjen, vi burde vel klare å slå den sammen til dess!

Navn er kjempevanskelig... Vi har ikke snakket om det på noen uker nå. Må ærlig innrømme at jeg trodde ikke det skulle være så vanskelig, men jeg har ingen superfavorittnavn rett og slett. Dere får det jo dobbelt så vanskelig også, siden dere må finne på to!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...