aimee Skrevet 22. august 2008 #681 Del Skrevet 22. august 2008 Her var det mye koselig å lese! Først får jeg gratulere med salget! Det gikk da ganske så smertefritt, gjorde det ikke? Det er da ikke så lenge siden dere la ut for salg? Jeg er på finn.no hver dag og drømmer meg bort i leiligheter, hus og rekkehus. Vi har slått fra oss tanken å kjøpe rekkehus neste gang, vi går nok for en ny leilighet i byen. Det blir for dyrt, jeg vil jo helst ikke ut av Oslo. Dessuten har vi enda noen år på oss, jeg tenker at man må finne et sted å bo mer permanent den dagen baRnet begynner på skole. Da må vi ut av sentrum. Også denne magen din da! Så utrolig flott! Jeg blir nesten helt misunnelig jeg, gleder meg så innmari til jeg strutter like fint som deg Så kjedelig å lese at du har begynt å få vondt. Har du merket noe i nederst del av ryggen/ øverst på rumpa? Der begynner jeg å kjenne ubehag nå. Lurer fælt på hva det kan være, og håper ikke det er tegn på tidlig bekkenløsning. Har du fått noen bekreftelse på at du har det? God helg Concertina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 24. august 2008 Forfatter #682 Del Skrevet 24. august 2008 Da var det søndag og helga er snart over igjen... ukene går så vanvittig fort! Fredagen ble tilbragt med litt rusling i Oslos gater og en stoooor Mövenpick-is med 3 schvææære kuler Deretter dro vi hjem og lagde fredagspizza (verdens beste! Helt sant!) og så "As good as it gets", før det ble tidlig nattinatt - vi var begge rimelig slitne! Lørdagen våkna vi selvsagt tidlig, det ble jo ikke så sent Så etter en lang og god frokost så bestemte vi oss for å se oksen inn i hvitøye - vi dro på babybutikkrunde! Jeg har syntes det å gå inn i en slik butikk har vært kjempeskummelt og litt av et steg... Var først innom Babyshop, traff ei veldig trivelig dame som viste oss litt forskjellig. Vi ender helt klart opp på Maxicosi sete med easyfixbase. Lett, enkelt å sette på plass, og easyfixbasen kan brukes både med isofix og belte - veldig kjekt om besteforeldre eller tante skal "låne" småtten litt. Og akkurat dette er det visst ikke andre som har, så det oppfyller nok våre krav best. Men dyrt - det er det! Tror Babyshop skulle ha 3300 for sete + base... Det koster vel rundt 2000 å bestille fra Tyskland, men sambo er skeptisk til å bestille noe med løse deler etc fra utlandet... Skal sjekke litt rundt, vet jo at selve setet dukker opp på kampanjer innimellom, så noe billigere er det nok mulig å få det. Når det kom til vogn så sa vi at vi i hvertfall vil ha fire hjul og vendbart styre, greit å ha noen krav slik at vi luker ut endel Vi ble vist Simo duo og kombi, Brio Happy og Teutonia Prestige (+ at hun nevnte litt overfladisk etpar andre). Jeg synes Brio Happy med vendbart understell var veldig stiv og virket veldig tung (spes i forhold til Brio Happy med et annet understell), så den vil jeg ikke ha. Simo kombi er vanvittig tung (20,8 kg) og dermedd heeelt utelukka. Duo-vogna virket ikke så dum, er nok en veldig god og stor dypvogn, men Teutoniaen var den vi begge likte best: den er etpartre kilo lettere enn Simo, blir veldig mye mindre når man legger den sammen (og selv om vi har stor bil så trenger vi jo ikke å fylle hele bagasjen med ei vogn...) og jeg synes sportsdelen så best ut på den. Eneste jeg er litt skeptisk til er størrelsen på fashionbagen, den er ikke så stor, men samtidig så er det mulig å kjøpe vognforlenger slik at sportsvogna kan brukes som dypvogn... Og med tanke på at småtten ikke kommer til å trenge plass til vinterpose mer enn 4-5 måneder så går det vel strengt tatt greit? :klø: Vi var også innom etpar Barnas Hus, men den første hadde veldig lite vogner og den andre var så stor (Alnabru) og uten en eneste som kunne fortelle oss noe som helst... Men de hadde heller ikke så mange andre aktuelle vogner, så det holdt å ta en titt. Fikk sett litt på andre ting, bla. har Janus nå kommet med en kolleksjon med brune og grønne ullklær, jeg som ikke liker råsa og babyblå synes jo dette er helt supert Så det blir nok endel klær derfra, skal handle litt selv og ønske oss endel tenker jeg. Vi vurderer også en vegghengt stelleløsning fra Brio, så vi fikk sett litt på den og... Vet ikke helt enda, men det er enten det eller å bygge noe selv... Får tenke litt på det. Synes egentlig ikke om slike veggløsninger, men... Tenkte vi skulle innom Rudo i løpet av uken, men med mindre de ikke har en vogn jeg overhode ikke har hørt om så tror jeg nok vi har bestemt oss. Så da er det bare å snakke med de som har sagt de skal betale, altså mine foreldre, og deretter bestille vogn. Dvs, jeg vurderer å kun bestille sportsvogna og bestille vognutstyr og fashionbagen fra Tyskland. Tenkte jeg kunne be om et tilbud på det hele (inkl etpar andre saker vi skal ha) og se hva som lønner seg. Vi har egentlig tenkt oss en tur til Sverige og harryshoppe litt, så da kan vi jo titte innom der og og sjekke priser... I dag har vi vært på kjøretur, har kjøpt ei hylle nede i Porsgrunn som vi måtte hente. Er ei String-hylle fra 50-tallet, vår er da to slike hyllestaver og 7 hylleplater i eik. Har tenkt å kjøpe noen ekstra plater (nyproduserte) i sort å ha nederst, så får disse evt bli byttet ut når vi evt finner noen like som vi har Så nå står alle DVDer og CDer stablet i hauger, Benno-hyllene står tomme og forlatte (lurer på hva vi skal gjøre med de? Gis bort på Finn kanskje?), mens drillen står til lading. Tenker vi monterer hylla i løpet av kvelden, gleder meg, da er det siste midlertidige møblet ute av stua :-D Her var det mye koselig å lese! Først får jeg gratulere med salget! Det gikk da ganske så smertefritt, gjorde det ikke? Det er da ikke så lenge siden dere la ut for salg? Jeg er på finn.no hver dag og drømmer meg bort i leiligheter, hus og rekkehus. Vi har slått fra oss tanken å kjøpe rekkehus neste gang, vi går nok for en ny leilighet i byen. Det blir for dyrt, jeg vil jo helst ikke ut av Oslo. Dessuten har vi enda noen år på oss, jeg tenker at man må finne et sted å bo mer permanent den dagen baRnet begynner på skole. Da må vi ut av sentrum. Også denne magen din da! Så utrolig flott! Jeg blir nesten helt misunnelig jeg, gleder meg så innmari til jeg strutter like fint som deg Så kjedelig å lese at du har begynt å få vondt. Har du merket noe i nederst del av ryggen/ øverst på rumpa? Der begynner jeg å kjenne ubehag nå. Lurer fælt på hva det kan være, og håper ikke det er tegn på tidlig bekkenløsning. Har du fått noen bekreftelse på at du har det? God helg Concertina! Salget gikk veldig smertefritt ja, fra vi fikk vite at vi var nødt til å selge til vi aksepterte budet så gikk det under 1 måned, og det inkluderer den ene uka vi måtte fikse opp i leiligheta før vi hadde meglere innom! Vi la den ut på nettet en uke før visning, hadde en visning og den var solgt dagen etter, så vi er veldig glade for det Like greit å innse at man ikke har råd til rekkehus, så får dere heller se etter leilighet Her blir vi nok boende fram til vi bestemmer oss for hvor vi skal bo permanent, riktignok har vi bare 2 soverom, men vi har i hvertfall 3-4-5 år på oss å bestemme oss. Går fint an å bo her med to barn, så lenge det minste er baby i hvertfall Gled deg til å få struttemage, det er utrolig godt å se at magen vokser, kjenne babyen sparke mer og mer, og kunne kle seg opp for å fremheve magen Jeg har smerter i nederste del av ryggen, øverste del av rompa og smerteilinger nedover rompa/låret. Har ikke fått noen bekreftelse på hva smertene er, men utifra beskrivelser på bekkenløsning OG det faktum at jeg egentlig bare venter på at det skal gjøre vondt siden jeg mest sannsynlig har skjevt bekken fra før (fysio mener så, men innen jeg fikk noen røntgentime så var jeg jo gravid...)... Så vil jeg anta at det er bekkenløsningssmerter ja... Må vel få ringt legen og bestilt en time slik at jeg kan få sjekket det og evt få henvisning til behandling. Håper du har hatt en fin helg du og Aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 24. august 2008 #683 Del Skrevet 24. august 2008 Oh my God - for en runde dere har tatt! "Å se oksen inn i hvitøye", måtte jeg humre lenge av Igjen tar jeg meg selv i å ville ansette deg som min personlige assistent, du virker utrolig nøye, reflektert, ordentlig og har styringa på det aller meste. OG du er morsom. Hallo! Er du sånn person som man egentlig ikke liker?? Veeel, for å ikke blåse hodet ditt noe særlig mer opp - nok om det. Jeg har sett på det samme bilsete som du har, og fant ut at vi også har lyst på det. Har ikke begynt på vogner ennå. Har en kollega med tre unger og maaaaasse utstyr, og vurderer å kjøpe noe av ham. De er veldig kvalitetsbevisst og har god smak, så jeg tror det er bænkers. Liker du virkelig ikke rååååsa klær? Skjønner - ikke jeg heller! Har du sett alle de herlige klærne de har på Sprell, eller? Der er det så mye kult! Brune fløyels-slengbukser og alt mulig. Svinedyrt da, men man kan jo sende den vordene mormor dit, hehe.. Nå skal jeg tilbake til Six Feet Under, min nye favorittserie, som vi har kjøpt på dvd. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. august 2008 #684 Del Skrevet 24. august 2008 Men dyrt - det er det! Tror Babyshop skulle ha 3300 for sete + base... Det koster vel rundt 2000 å bestille fra Tyskland, men sambo er skeptisk til å bestille noe med løse deler etc fra utlandet... Skal sjekke litt rundt, vet jo at selve setet dukker opp på kampanjer innimellom, så noe billigere er det nok mulig å få det. Vi har bestilt det fra Lilleprinsen.no for 2500 kroner. Så det er en del billigere enn i butikkene, samtidig som det er en norsk nettbutikk så det er greit å forholde seg til med tanke på evt problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. august 2008 #685 Del Skrevet 25. august 2008 Huff, bekkenløsning høres ikke bra ut. Håper du får henvisning til bassengtrening. Mange som skryter av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. august 2008 Forfatter #686 Del Skrevet 25. august 2008 Nå står hylla stablet full med CDer og DVDer, var bedre plass enn det var i de gamle hyllene, men det ble stappfullt og jeg vet det er en og annen DVD og CD som ikke har fått et hjem... Så det er spørs om vi ikke må rydde litt i samlinga, det er jo endel både musikk og filmer som vi aldri ser på og som ikke akkurat er et must å ha i hylla i stua Men fint ble det! Veldig fornøyd, gleder meg bare til å kjøpe noen ekstra hylleplater å ha nederst, tenker jeg kjøper noen bokser fra IKEA så kan endel fjernkontroller og dupppeditter få et hjem der Oh my God - for en runde dere har tatt! "Å se oksen inn i hvitøye", måtte jeg humre lenge av Igjen tar jeg meg selv i å ville ansette deg som min personlige assistent, du virker utrolig nøye, reflektert, ordentlig og har styringa på det aller meste. OG du er morsom. Hallo! Er du sånn person som man egentlig ikke liker?? Veeel, for å ikke blåse hodet ditt noe særlig mer opp - nok om det. Jeg har sett på det samme bilsete som du har, og fant ut at vi også har lyst på det. Har ikke begynt på vogner ennå. Har en kollega med tre unger og maaaaasse utstyr, og vurderer å kjøpe noe av ham. De er veldig kvalitetsbevisst og har god smak, så jeg tror det er bænkers. Liker du virkelig ikke rååååsa klær? Skjønner - ikke jeg heller! Har du sett alle de herlige klærne de har på Sprell, eller? Der er det så mye kult! Brune fløyels-slengbukser og alt mulig. Svinedyrt da, men man kan jo sende den vordene mormor dit, hehe.. Nå skal jeg tilbake til Six Feet Under, min nye favorittserie, som vi har kjøpt på dvd. Ha en fin kveld! Nå må du gi deg... Huff, nå ble jeg litt flau her Jeg velger å ikke kommentere det du sier jeg Kjekt med en kollega du kan shoppe litt av, hvertfall hvis de er kvalitetsbevisste og har god smak, det hjelper det! Har ingen rundt meg som er ferdig med babytida så det blir dårlig med bruktshopping, menmen Har ikke vært innom Sprell nei, så ikke noen klær på websiden deres, men mye annet kult Men har du vært innom Rakkerungene i Ullevålsveien? Der har de mye fint! Ikke veldig billig, men... De selger mye danske barneklær, jeg kunne fort gått amokk med kortet der Anbefaler forresten prinsessebutikken.dk, de har salg med jevne mellomrom og da er det *billig*, veldig hurtig levering og de trekker fra dansk moms... Dog blir det fort dyrt å bestille klær fra utlandet pga toll og tollbehandlingsgebyret, men holder man seg under 200 kr så Håper du koste deg med Six Feet Under, det er herlig serie! Minner meg på at vi også har den i hylla, tror jamen meg vi burde begynt å se den igjen :-D Vi har bestilt det fra Lilleprinsen.no for 2500 kroner. Så det er en del billigere enn i butikkene, samtidig som det er en norsk nettbutikk så det er greit å forholde seg til med tanke på evt problemer. Takk for tipset, blir vel 2800 kr med easyfix-basen, men det er jo 500 kr mindre enn Babyshop så det er jo absolutt endel å spare Men nå må jeg komme meg ut av sofaen, toget jeg hadde tenkt å ta går om 5 min... så jeg tror det blir neste tog gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 25. august 2008 #687 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har også skjevt bekken, og skjev ryggsøyle på toppen av det hele. Så jeg er godt advart når det gjelder bekkenløsning og graviditet for mange år tilbake. Så her er det ingen spørsmål om jeg får det, men i hvor stor grad. Men for å være helt ærlig så har jeg ikke tenkt så mye over det. Når man til slutt ser resultatet av 9 mnd, alle plager og bekkenløsning så er det verdt det og vel så det. Tror nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. august 2008 #688 Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke vært innom Sprell nei, så ikke noen klær på websiden deres, men mye annet kult Men har du vært innom Rakkerungene i Ullevålsveien? Der har de mye fint! Ikke veldig billig, men... De selger mye danske barneklær, jeg kunne fort gått amokk med kortet der Anbefaler forresten prinsessebutikken.dk, de har salg med jevne mellomrom og da er det *billig*, veldig hurtig levering og de trekker fra dansk moms... Dog blir det fort dyrt å bestille klær fra utlandet pga toll og tollbehandlingsgebyret, men holder man seg under 200 kr så Håper du koste deg med Six Feet Under, det er herlig serie! Minner meg på at vi også har den i hylla, tror jamen meg vi burde begynt å se den igjen :-D Nei, har ikke vært innom Rakkerungene, men det skal jeg nok! Skal også sjekke ut prinsessebutikken (selv om det høres ut som en pastellbutikk). Jeg eeeelsker Six Feet Under! Nå er det sånn at jeg gruer meg til å bli ferdig med serien. Er snart ferdig med sesong 3. Det positive er at vi får jo plutselig masse tid til overs når vi ikke er tv-slaver, men kommer til å savne historiene og de utrolig herlig kompliserte menneskene. Se den om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. august 2008 Forfatter #689 Del Skrevet 25. august 2008 Nei, har ikke vært innom Rakkerungene, men det skal jeg nok! Skal også sjekke ut prinsessebutikken (selv om det høres ut som en pastellbutikk). Navnet skjemmer ingen De selger stort sett ganske så kule danske barneklær, det er vel noe pasteller der som andre steder, men i hovedsak veldig mye kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. august 2008 #690 Del Skrevet 25. august 2008 Kan trøste deg med at barnebutikker blir mindre skummelt etterhvert, første gangen skjønte vi ikke hva vi hadde å gjøre der og alt var som science-fiction, nå kan vi går både uanstrengt og selvsikkert inn dørene. Vi har også sett på det Brio-stellebordet, det var veldig praktiske hyller inni, men tror vi går for Ikeas, ganske mye rimeligere. Men Brio-stellebordet er vel en del billigere i Sverige, mener jeg leste det i en sånn pristest i Gravid, lurer på om det var så mye som 500 kroner. Babyutstyr er uansett dyrt, vi har brukt ca. 10 000 hittil, men da har vi kjøpt en del brukt (vel, egentlig det meste, bortsett fra klær). Heldigvis har vi fått litt tilskudd, så foreløpig har vi fortsatt 5500 igjen før vi begynner å bruke av "våre" penger. Skal nok gå bra! Har funnet ut at jeg har en greie på babysengetøy, er så utrolig mye fint, spesielt danske Fairytale Design, Turiform eller Lene Bjerre. Masse nydelig, spesielt noe i beige. Kommer til å bli vanskelig å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. august 2008 Forfatter #691 Del Skrevet 25. august 2008 Kan trøste deg med at barnebutikker blir mindre skummelt etterhvert, første gangen skjønte vi ikke hva vi hadde å gjøre der og alt var som science-fiction, nå kan vi går både uanstrengt og selvsikkert inn dørene. Vi har også sett på det Brio-stellebordet, det var veldig praktiske hyller inni, men tror vi går for Ikeas, ganske mye rimeligere. Men Brio-stellebordet er vel en del billigere i Sverige, mener jeg leste det i en sånn pristest i Gravid, lurer på om det var så mye som 500 kroner. Babyutstyr er uansett dyrt, vi har brukt ca. 10 000 hittil, men da har vi kjøpt en del brukt (vel, egentlig det meste, bortsett fra klær). Heldigvis har vi fått litt tilskudd, så foreløpig har vi fortsatt 5500 igjen før vi begynner å bruke av "våre" penger. Skal nok gå bra! Har funnet ut at jeg har en greie på babysengetøy, er så utrolig mye fint, spesielt danske Fairytale Design, Turiform eller Lene Bjerre. Masse nydelig, spesielt noe i beige. Kommer til å bli vanskelig å velge. Godt å høre at det blir lettere å tusle inn de dørene - jeg følte meg helt lost da vi var innom på lørdag Men jeg må vel vende meg til å gå inn på slike butikker, det er trossalt endel vi trenger Tror vi går for den hjemmesnekra stellebordsløsninga - den blir rimeligere og jeg tror og den blir mer praktisk... Syntes det Brio-bordet var så tungt og litt tregt å åpne, sikkert et kvalitetstegn, men når man står med en hylende unge over armen midt på natta så tror jeg at jeg vil at ting skal være enkle Babyutstyr koster masse pæng ja! Vi får barnevogn, evt et tilskudd til barnevogn, må sjekke hvor mye de er villig å betale siden vi ikke skal ha den billigste vogna... Regner med at det dukker opp et tilskudd fra svigers og, selv om de ikke har sagt noe enda. Inkludert vogn så vil jeg anta at vi havner godt over 20k samlet, jeg har samlet endel priser fra nettet og vet sånn ca hva vi skal ha... Mye fint sengetøy ja... jeg er mest glad i litt mer fargeglade sengetøy da, men mye fint og dyrt i den kategorien og ja Sambo er nok ikke helt enig at det er nødvendig å kjøpe sengetøy til 500 kr til småtten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. august 2008 #692 Del Skrevet 26. august 2008 Kan du legge ut linken på Brio og Ikea-stellebordet dere har sett på? Jeg er sånn tvil om hva vi skal gå for. Synes det er så mye stygt der ute, og det er jo tross alt et stort møbel. Vi vil ha sånn med kar oppi, og hyller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. august 2008 Forfatter #693 Del Skrevet 26. august 2008 Kan du legge ut linken på Brio og Ikea-stellebordet dere har sett på? Jeg er sånn tvil om hva vi skal gå for. Synes det er så mye stygt der ute, og det er jo tross alt et stort møbel. Vi vil ha sånn med kar oppi, og hyller. Dette er bare slike vegghengte, slike med kar oppi har jeg ikke titta på siden vi ikke har plass til det. Vi ender opp med å snekre en enkel løsning og bade i vasken i begynnelsen, så blir det vel en badebalje etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. august 2008 #694 Del Skrevet 26. august 2008 Åja, det leste jeg jo at dere skulle ha. Sløve meg Jeg også hadde tenkt å gå for en egen balje og bare ha et sånt stellebrett på vaskemaskinen. Men samboer ville ha stellebord, og vi har i grunn plass til det og. Dessverre er det mange store rare stellebord der ute, så det er ikke godt å si hva vi ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 26. august 2008 #695 Del Skrevet 26. august 2008 Så koselig at dere endelig har våget dere ut i butikken da Er veldig klar på hvilken vohn vi skal ha, og det blir her som hos dere at mamma skal betale vognen, men den er jo så dyr, så hadde nok følt det bedre om vi bare får bidrag til vogn i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. august 2008 Forfatter #696 Del Skrevet 26. august 2008 Åja, det leste jeg jo at dere skulle ha. Sløve meg Jeg også hadde tenkt å gå for en egen balje og bare ha et sånt stellebrett på vaskemaskinen. Men samboer ville ha stellebord, og vi har i grunn plass til det og. Dessverre er det mange store rare stellebord der ute, så det er ikke godt å si hva vi ender opp med. Dere får ta runden og titte, de hadde endel forskjellige på Barnas hus på Alnabru så jeg, uten at jeg tittet videre på de... Er liksom ikke aktuelt når badet er på størrelse med en skoeske Så koselig at dere endelig har våget dere ut i butikken da Er veldig klar på hvilken vohn vi skal ha, og det blir her som hos dere at mamma skal betale vognen, men den er jo så dyr, så hadde nok følt det bedre om vi bare får bidrag til vogn i stedet Synes disse babyutstyrsbutikkene er litt skumle fremdeles, men det går vel over etterhvert Hvilken vogn skal dere ha? Synes og det er litt feil å få hele vogna siden vi fint kunne klart oss med en billigere en, men fordi vi vil ha en av dyreste så må mamma&pappa punge ut Men jeg skal lufte det litt for de, så får de se selv hva de ønsker. Vi kommer uansett til å kjøpe alt ekstrautstyret selv (vognskinn, vognforlenger, bedre regntrekk osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 27. august 2008 #697 Del Skrevet 27. august 2008 Hvilken vogn skal dere ha? Synes og det er litt feil å få hele vogna siden vi fint kunne klart oss med en billigere en, men fordi vi vil ha en av dyreste så må mamma&pappa punge ut Har lyst på emmeljunga city cross, med city bag. En lett vog som veien ca 11kg (kan ikke drasse på så mye tyngre oppover disse bakkene til meg), samt fire hul, som er viktig for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 27. august 2008 Forfatter #698 Del Skrevet 27. august 2008 Har lyst på emmeljunga city cross, med city bag. En lett vog som veien ca 11kg (kan ikke drasse på så mye tyngre oppover disse bakkene til meg), samt fire hul, som er viktig for oss Den har jeg sett litt på, men siden den ikke har vendbart understel så ble den droppet, så ellers ut som en fin vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 27. august 2008 #699 Del Skrevet 27. august 2008 Nå følte jeg meg fullstendig lost her i praten om babyutstyr Er ikke heeeelt der enda, så jeg legger igjen en og tusler ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 27. august 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 27. august 2008 Nå følte jeg meg fullstendig lost her i praten om babyutstyr Er ikke heeeelt der enda, så jeg legger igjen en og tusler ut igjen Du kommer nok hit du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå