lillesky Skrevet 18. august 2008 #661 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er litt treig når det gjelder dagbøker... (men følger med på Facebook hvor og når etc. ) Så flott mage du har! Artig å se på bildene fra uke til uke, måtte trykke gjennom serien flere ganger! Grattis med ny bil - hva slags Subaru er det? Jeg har lyst på en Subaru Justy jeg... Kikket på leiligheten også, helt utrolig hvor lekker den har blitt! Husker fortsatt de første oppussningsbildene og syntes dere var kjempe tøffe! Har dere flyttet fra den? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. august 2008 #662 Del Skrevet 19. august 2008 Høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie og kosa dere med flere bryllup Håper det går bra hos jordmor i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 19. august 2008 Forfatter #663 Del Skrevet 19. august 2008 Da har man vært hos jordmor. Var koselig det, fikk mer tid til å snakke litt enn man får hos legen og foreløpig så skal jeg i hvertfall ha neste time, altså om 4 uker, hos henne. Ble fokus på kosthold, og hun hadde veldig sterke meninger om sukker Jordmora til venninna mi er visst likedan, så jeg satt og venta på det - det virker som om sukker er virkelig veien til helvete Jaja, det er jo ikke sunt med for mye sukker, men det var litt overdrevent stort fokus på det... Er vel min egen feil siden jeg veier litt mer enn jeg burde kanskje? Uansett så var timen bra den, fikk snakka om litt og neste time skal vi snakke om amming. Sambo kunne ikke være med på denne timen pga jobbansvar (fremdeles ferieavvikling på jobb så det er ikke barebare å ta fri), og vet ikke helt om han har lyst til å være med på neste Får se om han ikke blir med på timen etter elns, jeg vil gjerne ha han med... det er jo hans baby og! Alt stod bra til: SF-målet vokser jevnt,, altså følger jeg en jevn kurve litt over den røde streken (25cm i dag), fosterlyden 154 (utrolig godt å høre! :rødme: ), og ellers var blodtrykket 110/70, blodprosenten på 11,4 og intet galt med urinprøven, litt ødem i beina (0-1) og vekta var skyhøy! Jeg har gått opp 4,7 kg på 2 uker! Dvs, det har jeg strengt tatt ikke siden jeg veide meg på en annen vekt enn sist, og vekta hjemme viste 1,5 kg mindre i morrest... Men læll! Satser på at det er noe ferietillegg som forsvinner raskt etter noen dager med vanlig kostholdt, og jeg har jo litt ekstra vann i kroppen i tillegg... Hadde håpet på å slippe å gå opp så mye i løpet av svangerskapet, så dette var litt småkjipt gitt. Får håpe det går seg til, kan ikke fortsette på denne måten i hvertfall! Jeg er litt treig når det gjelder dagbøker... (men følger med på Facebook hvor og når etc) Så flott mage du har! Artig å se på bildene fra uke til uke, måtte trykke gjennom serien flere ganger! Grattis med ny bil - hva slags Subaru er det? Jeg har lyst på en Subaru Justy jeg... Kikket på leiligheten også, helt utrolig hvor lekker den har blitt! Husker fortsatt de første oppussningsbildene og syntes dere var kjempe tøffe! Har dere flyttet fra den? Hei vennen Lett å følge med litt på Facebook ja Morsomt med magebilder ja, må få sambo til å ta et nytt bilde snart. Er jo noen uker siden sist nå, og magen har helt klart blitt større Synes det er godt at den vokser jeg, den blir jo bare strammere og finere Vi har kjøpt en Subaru Legacy stasjonsvogn, 2004-modell. Veeeeldig fin bil Stor og god nå som Småtten skal ha plass til alt utstyret sitt Subaru er utrolig gode og driftssikre biler, så det er et godt kjøp! Er veldig fornøyd med hvordan leiligheta har blitt ja, synes den er veldig fin, nesten synd man aldri har bodd i den Jeg bodde jo bare der noen måneder mens vi pussa opp, før vi flytta hit vi bor nå... Så skulle jo den strengt tatt selges for en evighet siden, men så var det noe styr med slekta etc... laaaang historie! Nå er den uansett lagt ut for salg, og bra er det. Satser på masse folk på visning i dag, og 2-3 stykker som har *veldig* lyst på den Høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie og kosa dere med flere bryllup Håper det går bra hos jordmor i dag da Har hatt det veldig fint ja, og jordmortimen gikk jo bra så da er det jo ingenting å klage over Nå skal jeg sette på en maskin med klær, rydde litt, jobbe litt med oppgaven, spise lunsj og sulle litt rundt her hjemme før det er visningstid i ettermiddag! Blir veldig spennende de neste dagene! :-D Ha en flott tirsdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 19. august 2008 #664 Del Skrevet 19. august 2008 Godt å lese at du har kost deg! Og godt at du er hjemme igjen. Da må vi jo møtes for lunsj en dag. Har en del å snakke om Hva er adressen til denne magen din igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 19. august 2008 #665 Del Skrevet 19. august 2008 Velkommen hjem! Er du klar for innspurten til baby nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. august 2008 Forfatter #666 Del Skrevet 20. august 2008 Vi har fått inn bud på leiligheta! Riktignok 50k under prisantydning, men jeg hadde på forhånd tenkt at prisantydninga kom til å være 100k lavere, så jeg er strengt tatt kjempehappy! Får se hvor vi ender, de andre som var interesserte er litt tilbakeholdende, men megleren holder på å gjøre sitt, så vi får se. Hadde vært greit med noen tusen til, men så lenge vi er ferdig i kveld så er jeg egentlig veldigveldig glad! :-D Godt å lese at du har kost deg! Og godt at du er hjemme igjen. Da må vi jo møtes for lunsj en dag. Har en del å snakke om Hva er adressen til denne magen din igjen? Lunsj høres fint ut, etter tirsdag i neste uke så er jeg egentlig ganske så fri, har veiledning på tirsdag og er haugevist bak planen... skolestart er vel offisielt mandag 1. september men, jeg kan vel stort sett styre dagene selv etter det og Har masse jeg vil skravle med deg om og vettu Magebildene ligger her, men jeg har ikke tatt nytt bilde siden uke 23, må få kjæresten til å ta et i morgen tidlig, bytter jo uke da Velkommen hjem! Er du klar for innspurten til baby nå? Takk og takk, og egentlig ikke helt klar riktig enda Er glad den enda skal kose seg i magen i noen uker til, er fremdeles masse som må gjøres her hjemme og ungen har verken noe å sove i eller trilles i eller... Men kanskje spise litt lunsj? Kroppen er vanvittig sliten for tiden, jeg er helt dau... Men det går seg nok til, jeg skal jo ikke stresse så mye framover Ha en flott onsdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. august 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 20. august 2008 Da har vi solgt til prisantydning! Ble bare en budgiver, men siden de må få solgt sin leilighet før de kan overta så fikk vi pressa opp prisen litt :-D Jeg hadde trodd vi kanskje skulle få 20k ekstra, men neida, de gikk opp 50k! Så nå er det herrens glade dager her! Riktignok så er det ikke overtakelse før senest 1. november, men får bare krysse fingre for at de får solgt sin leilighet kjapt Åh! Da blir det shopping! Ny seng, nye garderobeskap (det som stod i leiligheta da vi flytta inn holder på å rase sammen....), klær og stæsj til meg og sambo, og ny stasjonær pc :-D I tillegg til påfyll av reservekontoen (som har blitt skrapa mens vi har sittet på den ekstra leiligheta...) og betaling på huslånet. Vi får plutselig 3-4000 kr mer å rutte med i måneden, og det kan komme godt med nå. Hæppi nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. august 2008 #668 Del Skrevet 20. august 2008 :juhu: Gratulere så mye Så utrolig herlig det må være. Får håpe det ikke tar for lang tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. august 2008 Forfatter #669 Del Skrevet 20. august 2008 :juhu: Gratulere så mye Så utrolig herlig det må være. Får håpe det ikke tar for lang tid da. Takk og takk! Vi satser veldig på at det ikke skal ta så lang tid, uansett - nå vet vi jo at det blir penger på konto senest 1. november og det er jo ikke så lenge til ...ellers så kjenner jeg at kroppen begynner å protestere litt... Får lett vondt nedover venstre rompeball/lår når jeg har gått mye på asfalt og stått mye ellers, typisk bekkenløsningsplager såvidt jeg har fått med meg... I går og i dag så har jeg flere ganger fått skikkelige låsninger, lurer på om jeg burde ringt legen og fått en henvisning til kiropraktor, det kan jo hende at det ikke er bekkenløsning, men bekkenlÅsning, og sistnevnte kan visst fikses med en tur til kiropraktor... Hvis ikke det er saken så blir akupunktøren min neste steg på veien... Blæh! Jeg som egentlig har det ganske fint som gravid akkurat nå, formen ellers er flott, jeg er ikke så trøtt som jeg var tidligere og jeg storkoser meg med å kjenne spark og se at magen vokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 20. august 2008 #670 Del Skrevet 20. august 2008 GRATULERER med salget!! Det du beskriver med smerter i venstre rompeball, akkurat det har jeg også til tider!! Fryktelig ubehagelig, og nesten rett og slett vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. august 2008 #671 Del Skrevet 20. august 2008 Gratulerer med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. august 2008 Forfatter #672 Del Skrevet 20. august 2008 Da har man tatt nytt magebilde, stoooor forskjell de siste 4 ukene ja! :-D (og innså plutselig hvorfor man skal ta slike om morgenen slik at man unngår streker etter bh og truse og greier... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 20. august 2008 #673 Del Skrevet 20. august 2008 Stor forskjell ja, uten tvil. Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. august 2008 #674 Del Skrevet 20. august 2008 Så stor og flott mage du har! Ser helt klart forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. august 2008 #675 Del Skrevet 20. august 2008 Gratulerer med salg av leilighet! Og så fin mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. august 2008 #676 Del Skrevet 21. august 2008 Så fin mage - ser tydelig forskjell ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 21. august 2008 Forfatter #677 Del Skrevet 21. august 2008 Takk for både lykkeønskninger ang leilighet og magen :-D Først: 27 uker! Det går veldig fort dette, og nå er det bare 10 uker igjen til Småtten ikke lenger vil være regnet som prematur om han kom ut... 10 uker! Men nå er det vel større sannsynlighet for at h*n kommer ut om nærmere 15 uker, så jeg forsøker å ikke stresse så mye med det Kroppen streiker litt for tiden, greit nok at jeg er sliten, men det verste er disse stikningene i rygg/rompeball (både venstre og høyre...), det er så vondt at jeg begynner å grine! Har egentlig ganske høy smerteterskel, men dette er vondt og hormonene påvirker meg nok litt og... Jeg vil jo være frisk og rask! Har ikke tid til å være dårlig i kroppen - jeg har masse jeg må gjøre og masse jeg vil gjøre! Merker at det blir verre om jeg går mye, og lurer på om all dansinga i bryllupet kanskje tok litt vel på... Så jeg jobber hjemme for tiden, er ikke like effektivt og jeg mangler endel utstyr, men jeg får gjøre det beste utav det. Forhåpentligvis så blir jeg bedre i løpet av de neste dagene! Over til noe mye koseligere - småtten romsterer noe vanvittig inni magen! Det er harde spark, rytmisk dunking og mye snuing og vending, plutselig så kommer sparkene nede til høyre, så oppe til venstre, så i midten osv - sambo mener at h*n holder på å utvide Til tider så tar det litt av, sånn som når man skal forsøke å sove, men det er jo bare godt å kjenne at h*n er der Men nå er det back to work - har haugevis med ting jeg må gjøre, har veiledning på tirsdag og jeg er laaaangt bak skjema... Effektiviteten i sommervarmen har vært så som så, jeg er vel den eneste som synes at det burde ha vært dårlig vær i sommer Ha en flott torsdag jenter! I morgen er det heeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 21. august 2008 #678 Del Skrevet 21. august 2008 Hurra for 27 uker :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. august 2008 #679 Del Skrevet 21. august 2008 Så herlig mage Gratulere med 27 uker, tida flyr gitt. Føles ikke som så lenge siden du testa positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 21. august 2008 #680 Del Skrevet 21. august 2008 Gratulerer med 27! Her kjennes det ut som om han holder på å slåss med seg selv, til tider lurer jeg på hvor han får all energien fra... Morsomt, spesielt nå som jeg begynner å finne mønsteret også, han er f.eks. veldig romsterende før jeg legger med, men sånn fra seks-syv til åtte-ni om kvelden er det ganske rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå