Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Uff, kjedelig med den kvalmen da. Når var det du hadde tenkt deg tilbake for å ta akupunktur igjen? Får håpe det hjelper denne gangen også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner jenter! :klemmer:

Formen er litt så-som-så... Jeg har egentlig ikke lyst til å klage, derfor så har jeg ikke skrevet her på etpar dager ;) Generellt sett så toppet det seg i går, måtte gå av toget på Oslo S og gå til akupunktøren, rett og slett fordi jeg trengte luft! I løpet av turen så holdt jeg på å spy 5-6 ganger... Veldig morsomt, endte med at jeg kaldsvettet og det svimlet for meg! :sjenert: Velvel, jeg ble litt bedre i løpet av timen, men helt bra er jeg ikke, har fått kjøpt seaband som jeg bruker nå, vet ikke om de funker, men jeg later som! :ler:

Jeg hadde tenkt meg på skolen, men jeg orker er ikke, er så sliten og trøtt og... Energien min er borte, jeg er litt giddesløs...

Og stakkars kjæresten min... lite nærhet for tiden, og i allefall ikke :sengekos: Menmen, det går seg vel til, de fleste slutter vel å være kvalm rundt uke 12 så jeg satser på at det skjer meg og! Og det er jo "bare" litt over 4 uker til! :ler: Djeez!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff a meg! :klem: Det høres ikke godt ut. Du får bare holde ut! Sikker på at det går over veldig snart!!! Da håper jeg du får nyte litt det å være gravid også!

Og du, det er bare å klage vet du! Vi er her jo for hverandre her! :klemmer:

Håper du har en ikke altfor ille kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her, må bli flinkere å følge med... kjedelig å høre at du er så plaget med kvalme, får håpe det går over snart! Andre trimester er visst fint for de fleste formmessig, så du får se frem til det :)

Så i en annen tråd at du syntes det var vanskelig med guttenavn... nå vet du jo ikke kjønnet på en stund, men skulle det vise seg å være en gutt synes jeg Sebastian, Mattias, Markus, Benjamin, Theodor og Tobias er fine navn... men de er kanskje litt vel "poppis" nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff a meg! :klem: Det høres ikke godt ut. Du får bare holde ut! Sikker på at det går over veldig snart!!! Da håper jeg du får nyte litt det å være gravid også!

Og du, det er bare å klage vet du! Vi er her jo for hverandre her! :klemmer:

Håper du har en ikke altfor ille kveld...

Takk! :klemmer: Det går seg til, brekker meg fremdeles daglig, men etter siste akupunkturtime så har jeg ikke spydd i hvertfall! Det er jo en fremgang ;)

Lenge siden jeg har vært innom her, må bli flinkere å følge med... kjedelig å høre at du er så plaget med kvalme, får håpe det går over snart! Andre trimester er visst fint for de fleste formmessig, så du får se frem til det :)

Så i en annen tråd at du syntes det var vanskelig med guttenavn... nå vet du jo ikke kjønnet på en stund, men skulle det vise seg å være en gutt synes jeg Sebastian, Mattias, Markus, Benjamin, Theodor og Tobias er fine navn... men de er kanskje litt vel "poppis" nå?

Jeg satser hardt på at jeg blir bedre i andre trimester ja, det går seg nok til kan jeg tenke meg! :)

Har ikke tenkt å vite kjønn før h*n kommer ut vi! Har ikke lyst til å pakke ut gaven på forhånd :ler: Men klart, det kan jo hende det er en liten gutt som ikke klarer å skjule det på ultralyd så vi vet jo ikke :)

Guttenavn synes jeg er vanskelig ja, vi smaker på noen navn, men har liksom ikke funnet noe som sier "det vil jeg ha". De navnene du nevner er ikke helt slik jeg liker de, en ting er at alle de er poppisnavn, en annen at jeg har venner/familie som har småbarn som heter tre av de ;) Mathias synes jeg er fint, men jeg har lyst på noe som er litt mer unikt... Pluss at bestefaren til sambo het Mathias, og vi har egentlig ikke lyst på noen oppkalling... :sjenert: Men det ordner seg nok, det dukker vel alltids opp noe etterhvert tenker jeg, er bare så utrolig mye enklere med jentenavn, der har vi allerede flere navn som vi virkelig liker :ler:

Hadde tenkt å sove ut i dag, eller egentlig hadde jeg tenkt meg på skolen, men da jeg stakk innom i går så oppdaget jeg at de hadde gjort om kontoret jeg sitter på til møbelverksted og det lukta så møbelolje og polish at jeg ikke kan tenke meg å sitte der en hel dag! Så jeg røska med meg noen bøker og tenkte jeg skulle jobbe hjemmefra, og da kan jeg jo sove litt lenger. Tror du jeg fikk sove?? Neida, først lå jeg våken i en evighet i natt, og da sambo stod opp så våkna jeg selvsagt! :Gjesp: Fryktelig trøtt nå, og ekstra kvalm pga lite søvn, menmen!

Jeg får forsøke å få i meg noe mat! Vi snakkes jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er litt så-som-så... Jeg har egentlig ikke lyst til å klage, derfor så har jeg ikke skrevet her på etpar dager ;) Generellt sett så toppet det seg i går, måtte gå av toget på Oslo S og gå til akupunktøren, rett og slett fordi jeg trengte luft! I løpet av turen så holdt jeg på å spy 5-6 ganger... Veldig morsomt, endte med at jeg kaldsvettet og det svimlet for meg! :sjenert: Velvel, jeg ble litt bedre i løpet av timen, men helt bra er jeg ikke, har fått kjøpt seaband som jeg bruker nå, vet ikke om de funker, men jeg later som! :ler:

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut! Håper kvalmen går over snart, og at du slipper å vente i 4 uker til.. Hva sier akupunktøren din?

Har ikke tenkt å vite kjønn før h*n kommer ut vi! Har ikke lyst til å pakke ut gaven på forhånd :ler: Men klart, det kan jo hende det er en liten gutt som ikke klarer å skjule det på ultralyd så vi vet jo ikke :)

Guttenavn synes jeg er vanskelig ja, vi smaker på noen navn, men har liksom ikke funnet noe som sier "det vil jeg ha". De navnene du nevner er ikke helt slik jeg liker de, en ting er at alle de er poppisnavn, en annen at jeg har venner/familie som har småbarn som heter tre av de ;) Mathias synes jeg er fint, men jeg har lyst på noe som er litt mer unikt... Pluss at bestefaren til sambo het Mathias, og vi har egentlig ikke lyst på noen oppkalling... :sjenert: Men det ordner seg nok, det dukker vel alltids opp noe etterhvert tenker jeg, er bare så utrolig mye enklere med jentenavn, der har vi allerede flere navn som vi virkelig liker :ler:

Så dere vil i utgangspunktet ikke vite kjønnet? Det tenker jeg også. Spørs om jeg klarer å holde meg den dagen man kan se da det.. ;)

Det som er kjipt med poppisnavnene er at det er så sabla mange som blir kalt det. Da jeg var 15 (altså 13 år siden - hjælp!) bestemte jeg at jeg ville kalle jenta mi for Emma. Nå er det helt uaktuelt. Jeg synes fremdeles navnet er utrolig fint, men hvert tredje jentebarn som ble født i 2005 (tror jeg det var), ble kalt Emma. Og da vil jeg ikke ha det allikevel.

Jeg synes det er greit med oppkalling hvis man har et spesielt navn i familien som man "føre videre". Der han faktisk samboer og jeg er helt unikt navn på begge sider. Vil ikke si hva det er, men det blir nok det dersom vi får jente.

Navn er for øvrig en interresant diskusjon! Man blir aldri lei, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut! Håper kvalmen går over snart, og at du slipper å vente i 4 uker til.. Hva sier akupunktøren din?

Jeg skulle ikke vært for optimistisk, for i dag så har jeg kost meg over den store telefonen igjen, flere ganger... Akupunktøren min sier rett og slett at det kan ta tid, det demper jo kvalmen en dag eller to, men så er det jo fullt kjør igjen... Så jeg må vel bare fortsette behandlingen til jeg føler meg bedre? Jeg vet jo at akupunktur tar litt tid på kroppen min, men det funker jo etterhvert!

Så dere vil i utgangspunktet ikke vite kjønnet? Det tenker jeg også. Spørs om jeg klarer å holde meg den dagen man kan se da det.. ;)

Det som er kjipt med poppisnavnene er at det er så sabla mange som blir kalt det. Da jeg var 15 (altså 13 år siden - hjælp!) bestemte jeg at jeg ville kalle jenta mi for Emma. Nå er det helt uaktuelt. Jeg synes fremdeles navnet er utrolig fint, men hvert tredje jentebarn som ble født i 2005 (tror jeg det var), ble kalt Emma. Og da vil jeg ikke ha det allikevel.

Jeg synes det er greit med oppkalling hvis man har et spesielt navn i familien som man "føre videre". Der han faktisk samboer og jeg er helt unikt navn på begge sider. Vil ikke si hva det er, men det blir nok det dersom vi får jente.

Navn er for øvrig en interresant diskusjon! Man blir aldri lei, liksom :)

Vi har i utgangspunktet ikke lyst til å vite nei... Synes det høres spennende ut å få vite det når h*n kommer ut! Spørs om man blir litt for nysgjerrig den dagen man faktisk ligger der og kan få vite :ler:

Av guttenavn så er det en god del av disse poppisnavnene jeg liker, men siden både jeg og sambo har navn som ikke alle har så har jeg lyst til å vidreføre dette... Så da blir det en liten leting framover tenker jeg! Vanskelig å bestemme seg for navn, og vi har ingen planer om å navngi den lille (hvertfall ikke offentlig) før h*n har kommet ut og man ser at h*n passer til navnet... Søstra mi byttet nemlig navn etter at hun kom ut, hun bare så ikke ut som en "Ingvild" :ler:

Enig at oppkalling er greit hvis man har et spesielt navn i familien man ønsker å føre videre, men i forhold til det guttenavnet så har det nok mer med at hvis vi først skulle kalt opp etter noen så ville nok feks sambos mormor være mer aktuelt (men nå tar vi hennes pikenavn så da synes jeg egentlig det blir litt mye, så det blir nok en liten diskusjon på dette siden jeg allerede har sagt "ja" til et dobbeltnavn inkl hennes navn før vi ble prøvere OG sambo nevnte det igjen her om dagen...). Navn blir definitivt en interessant diskusjon ;)

Sambo er i Oslo i dag på et foredrag, jeg skulle egentlig være med, men formen er så så som så... Så her sitter jeg da, holder på å skrive ned en liten liste til min kjære samboer, han skal nemlig på kurs i Vestfold et sted og har lovet meg å stikke innnom Stoff og Stil på vei hjem... Så da blir det MT-sying på meg... Er litt skeptisk, men tenkte jeg skulle prøve meg, har jo opptil flere jeg kan sy barselsgave til nå så! Også fant jeg det kule stoffet i hvitt/rosa/lilla på loftet, så venninna mi som venter ei lita ei any minute now skal nok få en slik en! Kanskje ikke så praktisk med en hovedsaklig hvit MT, men den blir jo fin på sommeren ;)

Håper dere har en fin torsdag jenter, i morgen er det heeeelg! :hoppe:

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink du er som syr a! *missunnelig og imponert*... :)

Skjønner du blir litt utmattet av denne kvalmen. Håper den går over snart!!!

Så spennende å ikke vite kjønnet, da! Vi var for nysgjerrige, vi. Men jordmor turte ikke si sikkert, da, så vi visste jo ikke sikkert. Synes uansett det er ok med litt kjønnsnøytrale klær i starten, særlig fordi mye av gavene var veeeldig jentete. Så det ble nok rosa og hjerter og glitter uansett :ler:

Navn er jo at kapittel for seg. Særlig at man er to som må være enige... :ler: Vi brukte 4-5 dager før navnet var i boks vi, enda vi visste(nesten sikkert) at det var ei jente...

Håper du får en fin helg og at du får denne kvalmen under kontroll!

(Bort, dumme kvalme! :nei: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner at dere ikke vil ha et poppis-navn... vi kommer nok til å prøve å unngå slikt vi også når vår tid kommer for å få barn også... litt kjipt for ungen å hete det samme som flere i klassen... jeg har f eks gått i klasse med flere Christian og Maren, Linn etc, navn som var poppis på 80-tallet ;)

Det som er kjipt er at jeg har likt Sebastian og Mattias fra før det ble poppis... men har heldigvis et veldig sjeldent navn på blokken også, som neppe blir poppis med det første, har alltid vært lite brukt i Norge, er bare 7 menn som heter det! (jada, her tenker vi på navn selv om det er ca 3 år til vi begynner å prøve, hehe). Jeg synes også jentenavn er lettere...

Imponerende hvis dere greier å styre nysgjerrigheten deres frem til babyen kommer, det kommer ikke jeg til å greie, så sant baby vil vise oss kjønnet sitt på UL så kommer jeg til å MÅTTE vite det... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner forresten også kjedsommelig mange Stian-er, Thomas-er og Kristoffer-gutter på min alder... så enig i at man gjerne bør styre unna poppisnavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææææh!!!! Jeg får ikke til å sove! Jeg fikk ikke til å sove i går natt heller, og da sambo stod opp i 6-tiden så våkna jeg og... Og i dag har jeg vært kjempetrøtt - men å få til å sove?!?

Ikke engang litt :sengekos: hjalp på... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Kjenner til mangel på søvn... Håper du har fått en god natts søvn i natt da :) Og så er det jo helg!! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for helg! :duskedame:

Kjedelig at du har fått så mye kvalme, men du får trøste deg med at det mest sannsynelig er over om ikke så altfor lenge :kose:

Navn, ja. Vi sleit lenge med guttenavn, men nå begynner vi å få ned noen navn på blokka. Vi forsøker å holde det litt hemmelig, men folk spør og graver sånn. Og når de da merker at man forsøker å styre litt unna ved å si at man "fortsatt tenker litt" etc, burde man ikke da slutte å spørre sånn? :klø: Er deilig å ha noen hemmeligheter bare samboer og meg også, alle trenger jo ikke vite alt om babyen før han kommer :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, tickeren min er feil og jeg får ikke rettet på den, men ihvertfall:

:duskedame: 8 uker!!! :duskedame:

Føles godt å ha kommet såpass på vei! På søndag er det 4 uker siden jeg testet positivt! Det er rart å tenke på det, har gått ganske fort egentlig! :smilbla:

Oi, så flink du er som syr a! *missunnelig og imponert*... :)

Skjønner du blir litt utmattet av denne kvalmen. Håper den går over snart!!!

Så spennende å ikke vite kjønnet, da! Vi var for nysgjerrige, vi. Men jordmor turte ikke si sikkert, da, så vi visste jo ikke sikkert. Synes uansett det er ok med litt kjønnsnøytrale klær i starten, særlig fordi mye av gavene var veeeldig jentete. Så det ble nok rosa og hjerter og glitter uansett

Navn er jo at kapittel for seg. Særlig at man er to som må være enige... Vi brukte 4-5 dager før navnet var i boks vi, enda vi visste(nesten sikkert) at det var ei jente...

Håper du får en fin helg og at du får denne kvalmen under kontroll!

(Bort, dumme kvalme! )

Jeg har ikke begynt å sy enda da, så hvor flink jeg egentlig er får vi vente og se, jeg har ikke sydd så mye de siste årene... Har haugevis med prosjekter, men det er vanskelig å bli ferdig med alt ;) Men tenker at et slikt prosjekt kanskje kan trigge lysten til noe mer, det er såpass enkelt og morsomt at jeg tror kanskje det kan få meg til å sette i gang med barneklærsyinga som jeg egentlig hadde tenkt å starte med (har ei venninne som har nettbutikk, får jeg sydd noe som ser bra ut så kan jeg få solgt det der... Og det hadde vært en fin liten bi-inntenkt).

Jeg liker å ha litt ekstra spenning de neste månedene ;) Og siden sambo er like enig så går det jo bra, vi får se om vi klarer å holde oss :ler:

Håper du får en fin helg du også, foreløpig er kvalmen mindre enn i går så jeg satser på en fin helg jeg og ;)

Ja, skjønner at dere ikke vil ha et poppis-navn... vi kommer nok til å prøve å unngå slikt vi også når vår tid kommer for å få barn også... litt kjipt for ungen å hete det samme som flere i klassen... jeg har f eks gått i klasse med flere Christian og Maren, Linn etc, navn som var poppis på 80-tallet

Det som er kjipt er at jeg har likt Sebastian og Mattias fra før det ble poppis... men har heldigvis et veldig sjeldent navn på blokken også, som neppe blir poppis med det første, har alltid vært lite brukt i Norge, er bare 7 menn som heter det! (jada, her tenker vi på navn selv om det er ca 3 år til vi begynner å prøve, hehe). Jeg synes også jentenavn er lettere...

Imponerende hvis dere greier å styre nysgjerrigheten deres frem til babyen kommer, det kommer ikke jeg til å greie, så sant baby vil vise oss kjønnet sitt på UL så kommer jeg til å MÅTTE vite det... hehe...

Noe poppisnavn blir det ikke her nei;) Jeg begynt å tenke på navn for mange år siden... noterte de ned, men nå som vi faktisk skal gi navn til spiren så er mange av de uaktuelle likevel :ler: Jeg tenker plutselig litt anerledes enn jeg gjorde før, men ja, dette kommer til å å bli vanskelig... Vi får se hva som skjer, vi har enda 32 uker til termin ;)

Jeg har ikke lyst til å pakke opp gavene før julaften rett og slett ;)

Håper du får en fin helg! :klem:

Uff.. Kjenner til mangel på søvn... Håper du har fått en god natts søvn i natt da :) Og så er det jo helg!!

Nåja, men jeg sovna nå til slutt :ler:

Ha en god helg du og! :klemmer:

Hurra for helg!

Kjedelig at du har fått så mye kvalme, men du får trøste deg med at det mest sannsynelig er over om ikke så altfor lenge :kose:

Navn, ja. Vi sleit lenge med guttenavn, men nå begynner vi å få ned noen navn på blokka. Vi forsøker å holde det litt hemmelig, men folk spør og graver sånn. Og når de da merker at man forsøker å styre litt unna ved å si at man "fortsatt tenker litt" etc, burde man ikke da slutte å spørre sånn? Er deilig å ha noen hemmeligheter bare samboer og meg også, alle trenger jo ikke vite alt om babyen før han kommer

Det går vel over har jeg hørt ja ;)

Navn er vanskelig, og guttenavn er verst ;) Jeg tror det er lurt å holde de navnene man virkelig liker litt hemmelig... En ting er at man har lyst til å ha noe for seg selv, en annen er jo at det er nok av de som har fått teite kommentarer på navnet man har valgt, spesielt før ungen kommer ut ;)

Håper du får en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤bella¤

Så bra at kvalmen er mindre tilstede :)

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å ventet med å få vite kjønn jeg, om jeg hadde hatt muligheten til å vite. Jeg forstår at dere ønsker spenningen, men jeg tror rett og slett jeg ikke hadde vært sterk nok til å motstå fristelsen :)

Håper du får en fin lørdag, i snøværet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg også vil vite kjønnet når den tid kommer, selv om jeg ikke ville syns det var så kjekt å bare få masse små, rose prinsesseklær med glitter og barbietrykk dersom det ble en jente, og lyseblått dersom det ble en gutt. Er ikke så glad i rosa, og syns gutteavdelingen er så mye kulere enn jenteavdelingen, ikke skjønner jeg hvorfor man bare kan gå i rose dersom det er jenter heller. Takke med til syttitallet da alle gikk med brune selebukser og oransje trøyer. ;)

Ha en fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Så kjekt at vi er akkurat like langt på vei :babysmokk:

Syns virkelig synd på deg som er så fryktelig kvalm. Jeg har vært heldig. Har bare vært litt uggen på ettermiddagene, ingen brekninger eller oppkast. Vi krysser fingrene for at du snart blir bedre. :jepp:

Vi har også bare funnet jentenavn. Samboeren er ski-gal og syns vi bør kalle en evt gutt Sondre (som i Sondre Nordheim). Ikke helt enig, jeg da. Må nok tenke litt mer på det.

Jeg har dagboken min på prøvesidene enda. Har ikke helt funnet ut hvordan jeg kan flytte den. Må jobbe litt med den saken.

Ha en fortsatt fin helg!

Håper du får sovet ut litt... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kvalmen er mindre tilstede

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å ventet med å få vite kjønn jeg, om jeg hadde hatt muligheten til å vite. Jeg forstår at dere ønsker spenningen, men jeg tror rett og slett jeg ikke hadde vært sterk nok til å motstå fristelse

Håper du får en fin lørdag, i snøværet

Det blir sikkert litt vanskelig å holde seg, men jeg tror jeg har lyst til å vente til h*n kommer ut... Men joda, jeg kan se problemet ;)

Lørdagen ble fin den! Litt irritert over den derre snøen men! Kvalmen var supersterk, og jeg kastet vel opp alt jeg spiste, men vi avsluttet kvelden med en tur inn til Oslo for å se fyrverkeriet og det var bare fantastisk! :hoppe: Så alt-i-alt en flott dag :ler:

Tror nok jeg også vil vite kjønnet når den tid kommer, selv om jeg ikke ville syns det var så kjekt å bare få masse små, rose prinsesseklær med glitter og barbietrykk dersom det ble en jente, og lyseblått dersom det ble en gutt. Er ikke så glad i rosa, og syns gutteavdelingen er så mye kulere enn jenteavdelingen, ikke skjønner jeg hvorfor man bare kan gå i rose dersom det er jenter heller. Takke med til syttitallet da alle gikk med brune selebukser og oransje trøyer.

Syttitallet lenge leve ja ;) Men ja, jeg vil mye heller ha slikt enn babyrosa og babyblått! Ingen av de fargene er helt oss, og siden sambo er rødhåret så er det en viss mulighet for at lillespire blir det samme - og rødt hår og babyrosa/blått er ikke veldig fint ;) Sambo bodde faktisk i huset vi bor i nå da han var baby... Kjenner jeg min svigermor rett så ligger det masse små babyklær på loftet, noe av det er sikkert råkult, selv om jeg ser for meg at disse knyttetoppene med farget blondekant kanskje ikke er tingen :ler: Jeg skal i hvertfall opp på jakt etterhvert, må bare få ryddet litt der oppe, eskene som kan inneholde slikt står innerst inne og er ikke så lett å få tak i ;)

Håper du hadde en god helg du og!

Hei,

Så kjekt at vi er akkurat like langt på vei

Syns virkelig synd på deg som er så fryktelig kvalm. Jeg har vært heldig. Har bare vært litt uggen på ettermiddagene, ingen brekninger eller oppkast. Vi krysser fingrene for at du snart blir bedre.

Vi har også bare funnet jentenavn. Samboeren er ski-gal og syns vi bør kalle en evt gutt Sondre (som i Sondre Nordheim). Ikke helt enig, jeg da. Må nok tenke litt mer på det.

Jeg har dagboken min på prøvesidene enda. Har ikke helt funnet ut hvordan jeg kan flytte den. Må jobbe litt med den saken.

Ha en fortsatt fin helg!

Håper du får sovet ut litt...

Så morsomt at vi er akkurat like langt på vei! :hoppe:

Heldig du er som slipper denne h***etes kvalmen :ler: Jeg blir bare verre og verre så jeg håper bare jeg slipper unna med kun et trimester! Dog er tanken på 4 uker til ganske overveldende, menmen! Det er vel verdt det! :-D

Sondre synes jeg er kjempefint! Men jeg har en fetter som heter det, så det er helt utelukket her... Har flere fettere og kusiner med fine navn, og flere barn av fettere og kusiner med fine navn, de har brukt opp masse navn gitt :ler: Men vi finner vel på noe til slutt!

Flytte dagbok er enkelt - send en pm til moderatorene eller skriv et innlegg på risogros og be de om å flytte den :)

Håper du har hatt en fin helg du og!

---

Da var det søndag igjen, hva jeg har gjort i helga? Vel, lite... Hadde store planer om å sy en mt, men jeg har ikke kommet lengere enn at jeg har vasket stroppestoffet! Skulle stryke det i dag, men da kom kvalmen så da ble jeg liggende på sofaen i stedenfor... Livet mitt er jamen meg lite spennende for tiden ;)

Som jeg sa så var vi og så fyrverkeriet i går, stod oppe ved sjømannskolen og hadde perfekt utsikt! Det var skikkelig kult! Og kjempestemning blandt alle de hundre som hadde samlet seg der oppe! Neste helg så satser jeg på en liten tur innom Operaen, svigers hadde vært der i dag og de syntes den var fantastisk! :)

Ellers så har ei god, gammel venninne av meg fått ei lita datter i dag! :babyjente: Hun gikk på overtid så jeg ventet bare på det, 3135 gram og 50 cm, ei lita prinsesse! Fikk bilde av henne på mms, så søøøøt! Nydelig lita jente! Kjenner jeg gleder meg mer og mer til å få vår egen... Også gleder jeg meg til vi kan fortelle, det blir veldig koselig! :smilbla:

Nå er det snart leggetid her, i morgen skal jeg på møte i lunsjen så jeg må komme meg opp i rett tid... Hardt dette livet :ler:

Håper dere har hatt en fin helg jenter! :klemmer: Og ha en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...