Simpleminded Skrevet 4. april 2008 #361 Del Skrevet 4. april 2008 Fredags- !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #362 Del Skrevet 4. april 2008 Ha en fin og kvalmefri fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. april 2008 #363 Del Skrevet 4. april 2008 Wow, må huske det med akupunktur mot kvalme om jeg er så heldig at jeg blir gravid igjen jeg også! Var skikkelig kvalm i starten med veslejenta, men det gav seg heldigvis etter uke 11-12. Håper du er bedre av kvalmen og at du får en strålende dag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. april 2008 #364 Del Skrevet 4. april 2008 Snart er det helg igjen! Har du noen planer eller? Og hvordan går det med teppet ditt, orker du å strikke når du er kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 4. april 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 4. april 2008 Takk for koselige hilsner jenter! Vel, i går hadde jeg den beste dagen på veldig lenge! Jeg var bare ørlite kvalm på dagen, fikk laget middag (marrokanske kjøttboller og ris) til sambo kom hjem, mens vi spiste så så vi "27 dresses", supersøt film, veldig gjennomsiktig, men jeg synes Kathrine Heigel er superskjønn og jeg elsker bryllupsfilmer Og når filmen var ferdig var det fremdeles lyst ute, så jeg og sambo gikk en laaang tur langs elva, og så på endel flotte hus i området... Bare koste oss! :rødme: ...desverre så endte kvelden med kvalme, og den fortsatte i dag... Artig! ...jaja, den er nok litt mindre enn den var tidligere i uka, jeg har ikke spydd enda! Har bestilt seaband på apoteket, skulle visst komme i ettermiddag. Var forsåvidt en morsom ting: jeg kjøpte folat og urinprøveglass og spurte etter seaband, det hadde de ikke inne, men hun kunne bestille, deretter så hun på meg og lurte på om jeg ikke i stedenfor ønsket reisesyketabletter Så her sitter jeg, spiser ritz-kjeks og drikker fun light discovery, det funker litt! Har tenkt å kjøpe farris og teste det halvt om halvt med eplejuice, det skal visst også funke... Har ikke strikket så veldig mye i det siste, men teppet er 24 cm nå, så det går sakte men sikkert framover ...menmen, jeg har hørt at det er verdt det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. april 2008 #366 Del Skrevet 4. april 2008 Vel, i går hadde jeg den beste dagen på veldig lenge! Jeg var bare ørlite kvalm på dagen, fikk laget middag (marrokanske kjøttboller og ris) til sambo kom hjem, mens vi spiste så så vi "27 dresses", supersøt film, veldig gjennomsiktig, men jeg synes Kathrine Heigel er superskjønn og jeg elsker bryllupsfilmer Og når filmen var ferdig var det fremdeles lyst ute, så jeg og sambo gikk en laaang tur langs elva, og så på endel flotte hus i området... Bare koste oss! :rødme: på meg og lurte på om jeg ikke i stedenfor ønsket reisesyketabletter Har ikke strikket så veldig mye i det siste, men teppet er 24 cm nå, så det går sakte men sikkert framover Det hørtes ut som en kjempefin dag i går! Har lyst til å se den filmen jeg også, men må nok vente til jeg er alene en kveld. Pleier å "spare" sånne filmen til kjæresten er ute Vel, kanskje han vil gå med på det når Kathrine Heigel er med, vi er fan av henne! 24 cm, det vokser, vokser! Akkurat som spira i magen *sukk* Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. april 2008 #367 Del Skrevet 4. april 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 4. april 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 4. april 2008 Det hørtes ut som en kjempefin dag i går! Har lyst til å se den filmen jeg også, men må nok vente til jeg er alene en kveld. Pleier å "spare" sånne filmen til kjæresten er ute Vel, kanskje han vil gå med på det når Kathrine Heigel er med, vi er fan av henne! 24 cm, det vokser, vokser! Akkurat som spira i magen *sukk* Flink er du! Var en skikkelig chick-flick, men passe morsom og søt, pene jenter så sambo overlevde nok Det vokser ja, pent er det fremdeles ikke men Er jo 7 uker i dag, så spiren vokser ja... Lurer på å ringe gynekologen neste uke eller uka etter for å bestille time til tidlig UL, jeg har bare lyst til å vite at ting går bra, slippe å bekymre meg, og det koster meg bare litt tid og 500 kr for å se om spiren har det bra! God helg! God helg til deg og Nå er min kjære og handler, jeg klarer ikke tanken på å dra på butikken, alle de luktene og folk og... Blæh! Vi har forresten bestemt oss for etternavn! Har diskutert dette lenge, leeenge før vi ble forlovet Han har et supervanlig sen-navn, jeg et navn som 35 andre har og jeg bytter ikke mitt navn til hans, og våre barn skal heller ikke ha hans kjedelige navn... Samtidig så vil vi begge gjerne ha et felles familienavn, så alternativene har vært at enten tar han mitt navn eller så bytter vi til et felles etternavn. Vi har funnet to navn bak i begge familiene som vi liker, et fra min oldemor og et fra hans mormor. Jeg er ikke så superknyttet til navnet mitt, det er ikke det som definerer meg, og sambo har ikke vært helt på gli til å bytte til det selv om han har vurdert det. I dag så snakket vi litt om det igjen, og vi legger nok begge til hans mormors pikenavn! Det er litt sært, har etpar norske bokstaver, men det klinger godt, hans mormor var en engel (eneste av hans besteforeldre som jeg har møtt) og det er rett og slett litt kult I tillegg er det bare 14 stykker som heter det! Så sambo kommer til å bytte først på høsten engang (gidder ikke å styre med nytt pass/førekort etc nå bare måneder før vi skal på minimum to utenlandsturer), siden samboere som har barn kan bytte til samme navn så bytter jeg nok samtidig som lillenurket får sendt inn navnet... Tror ikke jeg gidder ikke å vente til vi gifter oss, det at vi får barn sammen er en mye viktigere begivenhet, og vi bytter jo for å få et familienavn :rødme: Men nå skal jeg sløve litt foran tven, vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. april 2008 #369 Del Skrevet 4. april 2008 Det hørtes ut som en kjempefin løsning på navn da! :-D Jeg har "gitt" meg i dag og bytter til kjæres navn når vi gifter oss... mest fordi jeg vil vi skal ha samme navnet hele familien når vi får barn, men våre barn skal jo ha mitt også da Og jeg er helt enig med deg - det å få barn sammen er en mye større begivenhet som knytter dere mer sammen enn et bryllup! Kose deg med TV og sløving! Det er herlig det! :-D Jeg skal også det nå - sammen med strikketøyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. april 2008 #370 Del Skrevet 4. april 2008 Så bra at dere har blitt enig om navn da En veldig fin måte og gjøre det på. Mormoren hans lever fortsatt å eller? Her kommer jeg til å ta samboers navn, regner med jeg kutter ut mitt så det blir enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 4. april 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 4. april 2008 Det hørtes ut som en kjempefin løsning på navn da! :-D Jeg har "gitt" meg i dag og bytter til kjæres navn når vi gifter oss... mest fordi jeg vil vi skal ha samme navnet hele familien når vi får barn, men våre barn skal jo ha mitt også da Og jeg er helt enig med deg - det å få barn sammen er en mye større begivenhet som knytter dere mer sammen enn et bryllup! Kose deg med TV og sløving! Det er herlig det! :-D Jeg skal også det nå - sammen med strikketøyet! Pick your battles heter det vel, for meg var det ikke aktuelt å ta hans navn, så vi er beggge glade for at vi fant en løsning på det Suller litt med strikketøyet jeg og, fortsetter jeg i denne farta så er jeg ferdig med babyteppet i løpet av bare noen uker Håper du får en fin helg! Så bra at dere har blitt enig om navn da En veldig fin måte og gjøre det på. Mormoren hans lever fortsatt å eller? Her kommer jeg til å ta samboers navn, regner med jeg kutter ut mitt så det blir enklere. Nei, mormoren hans døde for noen år siden, vi var faktisk innom kirkegården i går og "fortalte" alle hans besteforeldre om at vi har spire i magen Jeg ønsker å beholde mitt navn som mellomnavn for å gjøre det enklere å finne meg, riktignok så har jeg en fornavnskombinasjon som ingen andre har, men jeg lar likevel navnet stå på papiret i hvertfall. Kommer nok ikke til å bruke det til daglig Kvalmen har gitt seg litt, snille gode kjæresten min lager nå pizza også tenker jeg at vi skal kose oss med nytt på nytt og senkveld i dag... I morgen er det loppisjakt, men jeg tviler på at jeg klarer å komme meg opp tidlig nok og jeg tviler sterkt på om jeg er form til slikt... så det er nok en stor sjangse for at sambo får dra alene... æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. april 2008 #372 Del Skrevet 4. april 2008 Uff, så kjedelig når man er så kvalm. Det er forhåpentligvis ikke så mange uker igjen med kvalme. Hyggelig å fortelle de det da Hadde egentlig tenkt å beholde navnet mitt jeg også, men har innsett at det kun kommer til å stå på papiret, sånn som mine to navn i dag fungerer. Så da syns ikke jeg det er noen vits egentlig, men tror det vil bli rart å miste alt av mine "egne" navn, så har ikke helt bestemt meg ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. april 2008 #373 Del Skrevet 4. april 2008 Som jeg skrev til Malama i går - jeg synes alle som strikker teppe er kjempeflinke! Har ett jeg begynte med i fjor sommer jeg som jeg har strikket to eller tre nøster på Og har fem igjen Blir kanskje ferdig en gang vi får barn! Legger du ut bilde når du er ferdig eller? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. april 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 5. april 2008 Uff, så kjedelig når man er så kvalm. Det er forhåpentligvis ikke så mange uker igjen med kvalme. Hyggelig å fortelle de det da Hadde egentlig tenkt å beholde navnet mitt jeg også, men har innsett at det kun kommer til å stå på papiret, sånn som mine to navn i dag fungerer. Så da syns ikke jeg det er noen vits egentlig, men tror det vil bli rart å miste alt av mine "egne" navn, så har ikke helt bestemt meg ennå. Kvalme er noe dritt! Lei av det allerede, og jeg har nok noen uker igjen kan jeg tenke meg... Jeg klarer ikke å kutte navnet mitt rett og slett, men det er mye fordi jeg ønsker å være lettere å finne hvis noen har lyst til å spore meg opp senere. Kommer nok ikke til å bruke det så mye, fire navn er jo litt i overkant Som jeg skrev til Malama i går - jeg synes alle som strikker teppe er kjempeflinke! Har ett jeg begynte med i fjor sommer jeg som jeg har strikket to eller tre nøster på Og har fem igjen Blir kanskje ferdig en gang vi får barn! Legger du ut bilde når du er ferdig eller? *spent* Det er et babyteppe da, det skal ikke være så stort Og jeg kan ikke strikke, har ikke rørt strikkepinner siden 7. klassen Kommer nok til å legge ut bilde når det er ferdig ja, men det er jo en stund til, er foreløpig bare 26 cm elns ...vet dog ikke om det er så veldig mye å være spent over, menmen, jeg trøster meg med at det er strikket av kjærlighet! Dagen i dag...vel, null loppis på meg! Spykvalm da sambo stod opp, så jeg sov til klokka var 12! Skal jeg klare å komme meg på skolen til uka så må jeg nok legge meg klokka 20 elns Jaja, nå skal jeg se PS I Love you, spise litt og drikke farris, ha en fin helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. april 2008 #375 Del Skrevet 5. april 2008 Åååå, kose deg med PS I Love You - har lest boka og grugleder meg til filmen! Skal se den sammen med mamma neste helg og klarer nesten ikke vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 6. april 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 6. april 2008 Åååå, kose deg med PS I Love You - har lest boka og grugleder meg til filmen! Skal se den sammen med mamma neste helg og klarer nesten ikke vente! ...og jeg gadd ikke å se den ferdig engang... Den tok meg ikke i det hele tatt, og selv da jeg så at historien fikk en vending så var det ikke nok... Får se om jeg prøver igjen en annen gang De siste dagene har ikke vært mye morsom! Kvalm og dårlig, både kaster opp og brekker meg om hverandre, mat klarer jeg ikke tanken på... Og når det endelig er mat jeg liker og har lyst på så blir jeg veldig fort mett. Hadde nachos i går, jeg forsynte meg en gang og klaret ikke engang å spise opp... Jaja, spiren i magen tar jo til seg all næring den trenger, så det får være en fattig trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #377 Del Skrevet 6. april 2008 Æsj, da. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 7. april 2008 #378 Del Skrevet 7. april 2008 Uff, den kvalmen er kjip! Får virkelig håpe den gir seg snart. Husker jeg var ganske ille jeg også, men varte heldigvis ikke så mange ukene. Nå har jeg lengtet så lenge etter å bli gravid at jeg nesten er missunnelig på kvalmen din... Kjenner igjen det med navnet. Jeg tok mannens etternavn da vi giftet oss, mest med tanke på fremtidige barn. Det er så koselig når hele familien heter det samme! Men klarte ikke gi slipp på mitt, jeg heller. Så har beholdt det som mellomnavn. Det blir litt langt men det for heller være. Har man hatt et navn i 30 år er det ikke bare bare å kvitte seg med det... Håper du får en flott og ikke altfor kvalmende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 7. april 2008 #379 Del Skrevet 7. april 2008 Kjedelig med kvalmen, håper denne uken blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. april 2008 #380 Del Skrevet 7. april 2008 Ha en god uke Concertina! Håper kvalmen ikke er for ille i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå