aimee Skrevet 1. april 2008 #341 Del Skrevet 1. april 2008 Åhh...! Det gikk fort! Trodde kanskje det var i kveld dere skulle si det jeg. Deilig at hele familien vet det, nå slipper du å være redd for å forsnakke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2008 #342 Del Skrevet 2. april 2008 Heeeei!! Ser virkelig at jeg henger etter her!! Gratulerer så mye!!! Så utrolig gøy at dere skal ha barn!! Akkurat som dere ønsket!! :juhu: :juhu: :juhu: :danser: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 2. april 2008 Forfatter #343 Del Skrevet 2. april 2008 Blæh! Jeg stod opp klokka 7, hadde tenkt å ta toget inn til Oslo nå... men kvalmen vil ikke gi seg, og jeg har ikke gått i meg noe mat enda... Ingenting jeg har lyst på, så jeg presser i meg noe yoghurt nå, så får jeg se om jeg klarer å komme meg avgårde om en halvtime eller om jeg venter til toget om en time... Tror det siste er mer reellt, jeg klarer ikke å stresse, da kaster jeg opp! Skal til akupunktøren i dag, håper virkelig at jeg reagerer på nålene mot kvalme for dette er ikke mye morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. april 2008 #344 Del Skrevet 2. april 2008 Urk.. Høres ikke noe særlig ut den kvalmen din. Håper at nålene funker som som fy! Regner ikke med at jeg ser deg her før du kommer tilbake, så du får ha god tur. Gleder meg til å høre hvordan det gikk hos akupunkttøren! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #345 Del Skrevet 2. april 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 2. april 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er ikke kvalm!!!!! Var så vanvittig kvalm da jeg satt på venterommet hos akupunktøren, fikk henne til å sette nåler mot kvalmen som hovedsak denne gangen og gjennom de 45 min så kjente jeg kvalmen sakte, men sikkert forsvinne! Er fremdeles litt småuggen pga luft i magen etc, men den vanvittige kvalmen som omtrent har fått meg til å grine de siste dagene er ikke her... Så nå krysser jeg fingrene for at jeg er noe bedre i morgen tidlig, har time igjen på tirsdag just in case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. april 2008 #347 Del Skrevet 2. april 2008 Så bra at kvalmen er borte :juhu: Får håpe den holder seg borte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. april 2008 #348 Del Skrevet 2. april 2008 så flott at det er noe som kan hjelpe mot kvalmen da!!! Koster det ikke mye hos akupunktør?? Håper formen hholder seg fin nå fremover!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #349 Del Skrevet 2. april 2008 Så utrolig bra at kvalmen er bedre Håpe det holder seg sånn. Kunne de si noe om hvor lang tid før du må ta nye nåler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2008 #350 Del Skrevet 2. april 2008 Uff den der kvalmen er plagsom altså!! Håper du blir kvitt den snart! Ikke mye morro nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 2. april 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 2. april 2008 Så bra at kvalmen er borte :juhu: Får håpe den holder seg borte da Satser på det ja! så flott at det er noe som kan hjelpe mot kvalmen da!!! Koster det ikke mye hos akupunktør?? Håper formen hholder seg fin nå fremover!!!! Betaler 350 kr pr time (første konsultasjon koster 700 kr), synes ikke det er så ille jeg Er vanvittig glad for at det funka Så utrolig bra at kvalmen er bedre Håpe det holder seg sånn. Kunne de si noe om hvor lang tid før du må ta nye nåler? Satser på at det holder seg sånn ja, men jeg har bestilt time til neste uke uansett. Har tenkt å trappe ned på behandlingene for skuldrene/armene framover uansett, annenhver uke si steden for hver uke tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. april 2008 #352 Del Skrevet 2. april 2008 Herlighet, det gikk fort over! 45 minutter er jo ingenting. Skjønenr godt du bestilte ny time på tirsdag Jeg var ikke kvalm i det hele tatt da jeg var gravid, men blir jeg det neste gang, bærer det rett til akupunktøren. Holder han til i Oslo forresten? Høres ut som en mirakelmann.. Hvor lenge funker det da? Og sa han noe annet spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. april 2008 #353 Del Skrevet 2. april 2008 Høres ut som akupunktur er tingen ja! Jeg har lyst til å prøve det i forbindelse med modningsprosessen Har jo ingenting å tape på det.. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 2. april 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 2. april 2008 Herlighet, det gikk fort over! 45 minutter er jo ingenting. Skjønenr godt du bestilte ny time på tirsdag Jeg var ikke kvalm i det hele tatt da jeg var gravid, men blir jeg det neste gang, bærer det rett til akupunktøren. Holder han til i Oslo forresten? Høres ut som en mirakelmann.. Hvor lenge funker det da? Og sa han noe annet spennende? Hun! :-D Og ja, de ligger sentrumsnært til i Oslo. Hun har i hvertfall gjort mirakel når det kommer til armer og skuldre hos meg! Er superfornøyd med behandlingene, og hun er et utrolig flott menneske! Kommer til å savne å gå der hver uke (...dog kommer ikke lommeboka det ). Hvor lenge det funker etc er veldig individuelt, men jeg bestilte en time neste uke just in case, liker å gå til akupunktør jeg Uansett, det anbefales... så får vi se om formen holder seg i morgen, jeg krysser fingre! Høres ut som akupunktur er tingen ja! Jeg har lyst til å prøve det i forbindelse med modningsprosessen Har jo ingenting å tape på det.. Ha en fortsatt fin kveld! Tror nok det er å anbefale i modningsprosessen, jeg kommer definitivt til å gjøre det, også vil jeg ha akupunktur under fødselen, og er det ingen jordmor som kan sette nåler når jeg skal føde så ringer jeg en hastetelefon til min akupunktør, er ganske sikker på at hun ville stilt opp! Håper du hadde en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 3. april 2008 #355 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har hørt mye positivt om modningsakupunktur. To venninner av meg gjorde det, og begge hadde en god (vel, så god som det kan være) fødsel før termin. Jeg skal absolutt prøve det! Tror nok jeg skal sende en PM til deg når den tid kommer, så jeg får navn på denne mirakelkvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 3. april 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke heeeelt forsvunnet denne kvalmen, men den er overhode ikke så ille som den var i går, jeg har ikke spydd og ikke brekt meg så da går det jo framover! Sov leeenge i dag, er så trøtt for tiden, og selv om jeg vet at jeg burde vært på skolen og gjort noe fornuftig så hadde hjernen mest lyst til å sove i morrest, så da sov jeg til klokka nesten var 12!!! Galskap! Sambo er på kurs i dag, og siden det begynte klokka 9 og er rett borti veien så sov vi sammen ganske lenge... Godt! Vanligvis så starter han jo på jobb klokka 7 og må kjøre 25-30 min til jobb så det var ganske deilig å ha han lenge i senga! :rødme: Jeg har hørt mye positivt om modningsakupunktur. To venninner av meg gjorde det, og begge hadde en god (vel, så god som det kan være) fødsel før termin. Jeg skal absolutt prøve det! Tror nok jeg skal sende en PM til deg når den tid kommer, så jeg får navn på denne mirakelkvinnen Det kan vi nok orden Men nå skal jeg rydde litt, se litt på TV og tusle en tur på apoteket. Må ha mer folat og muligens kjøpe meg slike seaband, det kan jo lette siste rest av kvalme? Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 3. april 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 3. april 2008 12 brukere(s) leser i emnet (11 gjester og 1 anonyme brukere) Høh??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 3. april 2008 #358 Del Skrevet 3. april 2008 Sov leeenge i dag, er så trøtt for tiden, og selv om jeg vet at jeg burde vært på skolen og gjort noe fornuftig så hadde hjernen mest lyst til å sove i morrest, så da sov jeg til klokka nesten var 12!!! Galskap! Ja fy flate så trøtt man kan være! Jeg holdt på å sovne foran pcen flere ganger, ikke noe behagelig. Nyt dagene i senga når du kan 12 brukere(s) leser i emnet (11 gjester og 1 anonyme brukere) Høh??? Populær du er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. april 2008 #359 Del Skrevet 3. april 2008 Kjenner igjen trøttheten ja... Og det blir nok ikke mindre søvn etter fødselen heller tenker jeg Men man får jo så mye igjen for det :rødme: Håper du har en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 4. april 2008 #360 Del Skrevet 4. april 2008 Så godt at behandlingene funker Kjenner til hvor slitsomt det er å være kvalm hele tiden. Innom for å ønske en gooood, kvalmefri helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå