Gå til innhold

Hvordan barberer du deg nedentil?

Fremhevede innlegg

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Sparer igjen en stripe.

Sjeldent jeg svarer på slike spørsmål her inne på dette forumet (men har en ide om at de som ikke snakker høyt om dette og andre sexuelle intime detaljer har det jævla bra sexuelt.......;) )

Beholder en stripe, smører meg inn sånn ellers slik at det ikke skal klø, men etter år med barbering så skjer det problemet også sjeldent da.... ;)

Endret av Silmarill
Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet
Alt må vekk, har ikke tålmodighet til å prøve å få til trekanter og striper o.l.

samme her.

Skrevet

men hva barberer dere med? Bruker dere høvel, krem, voks, eller hva? Og hva smører dere med etterpå?

Får utslett og det vokser ut igjen med en gang hos meg..

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Høvel og balsam.

Smører ikke med noe spesielt etterpå, bare vanlig bodylotion.

Gikk en stund før jeg ble vandt til barberingen, men nå merker jeg ingenting av verken nupper, rødhet eller kløe.

Skrevet
bare stusser jeg da. Har barbert alt før men det blir så sårt. Selv om jeg bruker vibratorrens etterpå.

Vibratorrens? Funker det da? Jeg bruker etterbarberingsvann eller lotion av noe slag. Og "sveisen" varierer, alt fra glattbarbert til striper og trekanter, til å la alt gro.

Skrevet
Alt må vekk, har ikke tålmodighet til å prøve å få til trekanter og striper o.l.

Samme her.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen ganger alt, noen ganger stripe/trekant, noen ganger bare bikinilinja... Vokser ofte bikinilinja, resten barberer jeg med høvel og jojoba-olje (mye bedre enn gele/skum synes jeg). Etterpå smører jeg stort sett med aloe vera gele, noen ganger intimrens. Hvis jeg får kviselignende nupper, tar jeg på litt tea-tree olje og da forsvinner det stort sett :)

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg barberer alt, utenom en tynntynn stripe.

• 8 måneder senere...
Skrevet
Sparer igjen en stripe.

Ok, mulig jeg spør litt dumt, men hvilken bedre plass å gjøre det på... :)

"Stripen" hvordan funker det egentlig? Den begynner foran, og slutter ? lar dere det bli igjen hår liksom på kanten av kjønnsleppene? slutter stripen ved begynnelsen på sprekken, eller går den helt til rumpa?

Skrevet

Slutter vel vanligst ved begynnelsen av sprekken.

Skrevet

Har pleid å barbere alt, kun fordi det bare blir snålt og rart med stripe, så jeg ender alltid opp med å fjerne den siste biten også.

Typen har sagt at han gjerne vil se meg med litt hår, og jeg er så enig, men det blir bare rart uansett :sur:

Har noen noen gode tips/triks å komme med? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...