Gå til innhold

Hvordan barberer du deg nedentil?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare stusser jeg da. Har barbert alt før men det blir så sårt. Selv om jeg bruker vibratorrens etterpå.

Skrevet

Lar det som regel være igjen en liten trekant eller stripe. Bruker en kombinasjon av voksing, epilering og barbering.

Skrevet

Funker det å bruke hårfjerningskrem der?

Gjest lillagubban
Skrevet

Jeg barberer bikinilinja. av og til litt mer, men absolutt ikke helt bart. Syntes det er skikkelig stygt og upraktisk med glattbarbert... Og siden jeg nupper så mye blir det bare enda styggere.

Jeg barerber og bruker veet hårfjerningskrem på de mer tricky plassene

Skrevet

Jeg barberer alt utenom en smal stripe på midten - føler meg naken uten. Noen ganger fjerner jeg alt, men blir like forbanna hver gang det vokser ut og jeg kjennes som et /)=¤%¤ pinnsvin nedentil.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Alt må vekk, har ikke tålmodighet til å prøve å få til trekanter og striper o.l.

Skrevet

Selv friserer jeg bare bort det som kommer ut over trusekanten, trimmer altså litt på sidene. Er ikke interessert i å bruke så mye tid på intimbarbering, voksing, brazilian, og synes ikke det er pent på voksne damer. Men det skal sies at jeg ikke har spesielt kraftig/tykk hårvekst, så jeg føler ikke at det er en urskog der nede.

Tenker litt på at det virker så veldig vanlig blant jentene på KG å fjerne alt håret. Men når jeg er i offentlige bad eller dusjer, har jeg aldri sett noen helt uten hår.

Hvem er damene på KG, og hvorfor er det så stor forskjell blant folk her inne og de som går i svømmehallen og dusjer offentlig? Eller er det slik at de som er helt glatte og hårløse ikke føler seg komfortable i offentlige dusjer, og står over eller dusjer med nederdelen på?

Gjest lillagubban
Skrevet
Selv friserer jeg bare bort det som kommer ut over trusekanten, trimmer altså litt på sidene. Er ikke interessert i å bruke så mye tid på intimbarbering, voksing, brazilian, og synes ikke det er pent på voksne damer. Men det skal sies at jeg ikke har spesielt kraftig/tykk hårvekst, så jeg føler ikke at det er en urskog der nede.

Tenker litt på at det virker så veldig vanlig blant jentene på KG å fjerne alt håret. Men når jeg er i offentlige bad eller dusjer, har jeg aldri sett noen helt uten hår.

Hvem er damene på KG, og hvorfor er det så stor forskjell blant folk her inne og de som går i svømmehallen og dusjer offentlig? Eller er det slik at de som er helt glatte og hårløse ikke føler seg komfortable i offentlige dusjer, og står over eller dusjer med nederdelen på?

Det lurer jeg også litt på av og til... Har faktisk aldri sett noen glattbarberte i fellesdusjer.

Jeg hadde følt meg ekstra naken uten hår der nede, fordi jeg syntes det blir så stygt da. Voksne damer skal liksom ha "hår på tissen", ellers blir det bare feil.

Skrevet

Ellers så kan det jo være at de som ikke fjernet håret ikke svarer i en tråd som heter "hvordan barberer du deg nedentil"...? :)

Vi tok debatten i min vennegjeng, og der var faktisk de fleste tilbake på kun å fjerne litt, bikinilinje og sånn. De fleste hadde sluttet med voks.

Ja, vi er en åpen vennegjeng...

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Jeg vokset meg for første gang nedentil for ikke så lenge siden.

Jeg tok alt. Jeg syns ikke det var vondt. Litt så, men ikke så vondt som jeg trodde. :)

Nå har jeg fått masse nupper, og noen kviser også. De er ganske store og ømme.

Hudpleieren sa jeg kunne bruke md-fs peeling der nede, men er ikke det litt sterkt? :lur:

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Glatt, og babyolje etterpå for å unngå røde nupper :sukk:

Skrevet

Og som mann trives jeg veldig godt med å være helt glatt nedentil... Og det gjelder også helt bak...

Skrevet

Lar det bare være igjen en trekant. Liker å være glatt på kjønnsleppene, men føler meg som en ribba høne hvis jeg er hårløs over hele

Skrevet
Lar det bare være igjen en trekant. Liker å være glatt på kjønnsleppene, men føler meg som en ribba høne hvis jeg er hårløs over hele

me too, helt likt.

(er enig med Carrie, Sex and the City hahahah)

Jeg føler meg ranet om alt skal bort,

og kan ikke helt forstå fasinasjonen, når en mann skal bli tennt på oss når vi ser ut som ett barn nedentil...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Som mann foretrekker jeg at det er en trekant eller lignende der. Ikke at glattbarbert nødvendigvis er stygt, men jeg liker at det i hvert fall er noe hår der. Det er bare kvinnelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...