Gjest Utlogget nå Skrevet 17. desember 2007 #1 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg møtte en super fyr i helgen, og han var med hjem og lagde mat og ble hos meg til søndag ettermiddag. Det var han som inviterte meg ut og vi lå i sengen hele søndagen og koste og snakket. Jeg kjørte han hjem i 5 tiden på søndag. Men hva nå?? Skal jeg bare vente på at han tar kontakt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2007 #2 Del Skrevet 17. desember 2007 nei, hvorfor skal det være opp til ham da? Fordi han tok første steget, så må han ta neste også? Hva har DU lyst til å gjøre da? Har du lyst til å kontakte ham, så kontakt ham. Har du lyst til be ham på noe, be ham på noe. Ikke sitt passiv og vent på hans kontakt, dersom du ikke er en passiv type da? Slik at det å sitte å vente på at andre skal ta affære, er det som er typisk deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. desember 2007 #3 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er ikke den passive typen, men jeg vil heller ikke være for pushy....Jeg kommer nok til å ta kontakt, men jeg venter litt....;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2007 #4 Del Skrevet 17. desember 2007 man kan fint vise interesse uten å være pushy, greit for ham å vite at du liker ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Del Skrevet 17. desember 2007 Dersom han er ekte mannfolk tar han videre initativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. desember 2007 #6 Del Skrevet 17. desember 2007 Dersom han er ekte mannfolk tar han videre initativ. dummeste jeg har hørt, hvorfor er det mannfolka som må ta initiativ videre, når det er han som har tatt første steg, hvorfor i alle dager kan ikke hun følge opp? er det bare han som skal vise interesse, og aldri kvinnen? er man ikke ekte mannfolk dersom man ikke tar alle stegene alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 18. desember 2007 #7 Del Skrevet 18. desember 2007 La han savne deg et par dager før du kontakter han. Meldinger samme kveld klinger skremmende likt kirkeklokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 18. desember 2007 #8 Del Skrevet 18. desember 2007 Han tok kontakt i går på msn..snakket om helgen og sånt..men han tok ikke initiativ til å treffes igjen.....sukk...jeg hater dette spillet!!! jeg er ikke noe god på dette....jeg kommer til å sende han en melding til helgen....hvis jeg får negativt svar, da vet jeg jo hvor jeg står... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. desember 2007 #9 Del Skrevet 18. desember 2007 Han tok kontakt i går på msn..snakket om helgen og sånt..men han tok ikke initiativ til å treffes igjen.....sukk...jeg hater dette spillet!!! jeg er ikke noe god på dette....jeg kommer til å sende han en melding til helgen....hvis jeg får negativt svar, da vet jeg jo hvor jeg står... ok.. HAN tar initiativ til å be deg med ut, til å bruke hele helgen sammen. HAN tar kontakt med deg på msn og snakker om helgen og slikt HAN forventes å be om å treffes igjen er dere ikke to stykker som er interessert her eller? forventer du at det kun er du som trenger å bli sjekket opp? du hater spillet, men du spiller det jo for alle penga slik jeg ser det. Om du ikke vil spille, gjør det du ønsker, vis ærlig frem din interesse og gi ham en sjans til å se hvem du er og hva du vil, ikke hva du tror han vil at du skal gjøre eller ikke, for du aner jo faktisk ikke hva han ønsker fra deg, gjør du vel? har du lyst til å møte ham, hvorfor sier du ikke det til ham da? Snakk med ham om helga og sånt, og si noe om at det hadde vært koselig å gjentatt. Å gå å plage seg så og så mange dager, fordi noen mener at i følge spillereglene så kan ikke jenta ta kontakt på sånn og slik tid, for da virker det desperat, masete eller bryllupsklokker... Har HAN sagt noe om dette? Det er du og ham som skal bli kjent, er det ikke? Da må du vise hvem du er, og det behøver ikke bety å ringe ham ti ganger om dagen, men å sende en melding og vise at du er interessert, selv om han ikke har gitt deg ENDA ett tegn på at han vil ha kontakt med deg!! Hadde han IKKE ville ha kontakt, så hadde han vel heller ikke tatt det, og han hadde sikkert ikke snakket om det som hadde skjedd, om han ikke gjorde det for å si at det ble helt feil. Noe han vel ikke sa, gjorde han vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #10 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg kommer til å sende han en melding til helgen....hvis jeg får negativt svar, da vet jeg jo hvor jeg står... Det er fullstedig feil... Om han ikke har mulighet til å treffe deg på kort varsel til helgen (som er den del av "juleferien" for mange) betyr det slett ikke at han ikke er interessert. Jeg flørtet rundt med en mann som var ganske opptatt i begynnelsen av vår "flørt", men viste interesse og aksepterte at det var mye som skjedde i livet hans på det tidspunktet. Nå flere år senere er vi fremdeles sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. desember 2007 #11 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hvis du liker fyren, gi tydelig uttrykk for det - han kan ikke lese tankene dine. Lykke til. Endret 30. mars 2008 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 18. desember 2007 #12 Del Skrevet 18. desember 2007 Ok...jeg skal sende han en melding i morgen.... Er bare livredd for å få negativt svar.....*grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 18. desember 2007 #13 Del Skrevet 18. desember 2007 Så heldig du er som har møtt en herlig fyr. Men er det ikke bedre å uansett få vite? Enn å gå hele juleferien å lure. Det er som det er sagt tidligere i tråden snart ferietid. Og mange, meg selv innregnet, går over i feriedvale når jeg reiser hjem til jul. Da er det ikke mye aktivitet på mail, sms eller noe en periode. Vær tøff og send en sms, så skal jeg krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 18. desember 2007 #14 Del Skrevet 18. desember 2007 hmmm...jeg skal sende dere en tilbakemelding i morgen...jeg gruer meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. desember 2007 #15 Del Skrevet 18. desember 2007 Dersom det værste er avslag, så blir det jo avslag uansett om du venter til han kommer med det eller om du tar initiativ og får det med en gang. Er han ikke interessert, så BLIR han jo ikke interessert bare av at du IKKE sender ham noen melding. Og ER han interessert, så blir han neppe uinteressert fordi du sender en liten sms og sier det hadde vært hyggelig å se ham igjen. Det eneste du faktisk risikerer, er at du ikke tar kontakt, og at han dermed ikke regner med at du er særlig interessert så dere ikke blir bedre kjent, fordi du venter på ham og han venter og håper du vil vise litt interesse. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 18. desember 2007 #16 Del Skrevet 18. desember 2007 Da har jeg sendt han en melding....har ikke fått svar enda..... og jeg lager selvfølgelig opp mine egne meninger om hvorfor han ikke svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. desember 2007 #17 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kan jo bare hende han er opptatt og ikke har sett meldingen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. desember 2007 #18 Del Skrevet 19. desember 2007 Da sendte jeg en melding i går til han, og fikk svar tilbake på msn. Vi skal finne på noe i helgen, men vi blir ikke alene....vi holder på å arrangere en julefest..så vi får se hva som skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 19. desember 2007 #19 Del Skrevet 19. desember 2007 Så gøy! Husk at mange gutter ikke er så veldig glade i/ivrige på sms, så om de ikke svarer, så kan det være derfor. Pluss at om de ikke får et direkte spørsmål, så skjønner de ikke at de er ment å svare! Håper dere får en fin fest sammen! Sjarmer ham i senk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. desember 2007 #20 Del Skrevet 19. desember 2007 Der ser du, du tok initiativ, fikk positivt svar og skal nå finne på noe sammen, selv om det altså var du som spurte. ;-) Håper dere får det kjempekoselig, det kan være fint å treffes sammen med andre også, ser litt andre sider av hverandre da en om man bare er alene hjemme sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå