Gå til innhold

Hurra for Norske "menn"!!!

Kajsa

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Husk nu bare på: At stygge og gamle menn også har krav på ett sexliv...

Jeg er bare glad til jeg at vi kan sende dem ned dit slik at vi norske kvinner slipper disse desperate forsøkene deres....

Fra spøk til alvor: Denne Trafficingen er en uting og denne Thor og hans like skulle vært gjeldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Hva sier du sexy- skal vi ta med oss ett par pumpehagler og dra ned til Pattaya? Jeg har veldig lyst! :evil:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

++++ noen sløve gjeldkniver:

Jeg har noen eldgamle kniver brukt til dette formål liggende ute i gammelfjøset.

De ble ganske presist brukt til å gjelde griser med.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger er dere bare så..korttenkte og herlige!

Pumpehagler og gjeldekniver vil ikke hjelpe i det hele tatt forresten.

Dette er jo lett å se i "land of det freeeeeeee" (what irony)

hvor man har 2 (eller var det 1?) million mennesker bak murene.

Hjelper det? NEI fordi ÅRSAKENE til at disse menneskene ble kriminelle er det ikke gjort noe med.

Altså: Ta bort fattigdommen i Pattaya(altså i NordThailand) og SWISH så blir det ensomt for de ekle gutta på dansebarene

penitentiary-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, men hvis vi har lyst til å gjelle noen ekle menn, kan vi vel det, vel? Hva med å sende skytevåpen som u-hjelp til fattige kvinner i Pattaya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Gjest

Vi er ikke naive; dette er vår måte å takle på at ikke alle norske feriegjester er høvelige i sin adferd i d store utland og dette er vår måte å avreagere denne misbruket vi er vitne til på.

Ellers da så har WHO annerkjent kjøp/salg av kvinner/barn som en av hovedgrunnene til at den 3 verden ikke kommer seg på fote økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne Trafficingen er en uting og denne Thor og hans like skulle vært gjeldet.

Gjett om jeg fikk sjokk da jeg leste artikkelen. "Denne Thor" var skolesjef der jeg gikk på grunnskolen! Husker ham godt, jeg.

Må, som enkelte andre, be dere om ikke å skjære alle over en kam. Overfornevnte var jo en av dem som hadde fast kjæreste, og grunnen til at han i utgangspunktet dro ned dit var blant annet helsemessig betinget. Syns ikke at det å ha en 14 år yngre kjæreste kvalifiserer til gjelding, akkurat... :wink:

Forøvrig må jeg si meg enig i at det er moralsk forkastelig for de mindre flatterende eksemplene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, men hvis vi har lyst til å gjelle noen ekle menn, kan vi vel det, vel?  Hva med å sende skytevåpen som u-hjelp til fattige kvinner i Pattaya?

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...