Gå til innhold

Hurra for Norske "menn"!!!

Kajsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det sier mye om kvinnesynet til oss nordmenn jeg da. i artikel står det at det er sånn kulturen der nede er, ok det vet ikke jeg noen ting om. men kulturen i norge er ikke sånn, så hvorfor skal de oppføre seg sånn. det er greit at man skal ta hensyn til et lands kultur når man er der, men det må da finnes grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskyelig. Men så er det ikke kvinnesynet til hele Norge vi snakker om men en håndfull, som ikke eier hverken bondevett eller skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett kvalm.

Det er et kvinnesyn som ikke skulle vært lov. De finner seg jammen i mye de stakkars jentene. Fattigdom fører til så mangt der :(

Det er tydelig at det er av typen blekfete halvgamle ekle svette pervoer som suser rundt nedi der.... YUK!

Ikke noe jeg savner i allefall :ler:

Men det er fælt at det skal være sånn. Enkelte nordmenn er så jævla imperialistiske!!! Det grenser til det ekle og ignorante når disse skal ha 30 norske barer i en liten badeby på en av de spanske øyene og tilgang til norsk øl, brunost og norske aviser. Og nå dette "horer og hushjelper"-"jeg er så bigshot"-greia i Thailand. De er med på å utnytte og nedverdige disse jentene som sannsynlig er blitt solgt av familien sin. Noe så uetisk og frastøtende,- denne oppførslen skulle de hatt en smekk på hånden for (eller en tupp i ræva)..... De tror vel de er guds gave til kvinnen.... Også spekulerer jeg gjerne i at det er umodne og gjerne litt rå menn som mener kvinnen skal holdes i løpestreng mellom kjøkkenbenken og senga..... Får vel tilfredsstillt deres herskebehov..... Æsj!

Jeg finner det også ekkelt at flere "norske" samfunn i enkelte småbyer i Spania blir helt okkupert av nordmenn som lager alt etter sin målestokk. Ikke vil de lære seg spansk, ikke vil de snakke engelsk heller,- ikke får "lolalbefolkningen" komme innenfor murene heller.

Hva gir dere meg ?

Nei,- glad vi staute jentene her i landet slipper disse beistende da. Puh!

Makan til mangel på respekt og ydmykhet for mennesket i det hele tatt og ignoranse, har jeg nesten ikke sett makan til sånn utenfor krig i allefall....

Diva :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er tydelig at det er av typen blekfete halvgamle ekle svette pervoer som suser rundt nedi der.... YUK!

Du glemte "hårete" :wink:

Det som er morsomt med denne saken er at de som er gifte med Thai-kvinner sier at "nei, nei, vi er ikke sånn, vi elsker og respekterer vår kvinner og vi har normalt utseende". Jajamen :ler:

Og når bla. waco sier at vi norske kvinner må skjerpe oss hvis ikke vil alle norske menn dra til Thailand..... tror neppe vi går glipp av noe når vi ser hva slags "klientell" som må finne seg Thai-kvinner.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok :) Slenger på hårete...... Isjameg...

Knakende enig med Minnie.

Fysj og fy... De ekle gamle grisene får bare dra til Thailand og ha seg de asså, gråter ikke for det tapet hehehe :ler: , men misunner ikke damene der nede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kan ikke Thailandske myndigheter gjøre noe med dette?- myndighetene i Kambodsja har bla. innført full stopp av pedofile som kommer til landet for å utnytte små foreldreløse barn. Men det er kanskje vanskelig iom. at her dreier det seg i mange tilfeller om voksne mennesker.

Det som opprørte meg aller mest med BT artikkelen var uttalelsen om at "thailendere ikke vet hva kjærlighet er"- de blir nesten redusert til "roboter" uten egen følelser og vilje. Og når jeg ser den bleikfeite hvalrossen sitte tronende på en stol men en thaikvinne sitter på huk like bak og ser nedi gulvet..... æsj, jeg blir så sinna :evil:

Og hvor er de norske kvinnene som er gift med disse brødgjøkene? De skulle skamme seg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan noen vite at de ikke vet hva kjærlighet er. at de kanskje blir oppfostert til og respektere de eldre, og kvinner ikke har så mye de skulle ha sagt, så har de vel følelser. men det kan jo tenkes at de ikke kaster de bort på de som kjøper dem som en hvilken som helst vare. og det er vel ikke uten grunn den ene jenta sier at hun maks kan bli der i tre år ellers blir hun ødelgat. de føler vel like mye som oss, men det er ikke så rart at de heller selger seg enn og sulte. at foreldrene selger barna sine er grusomt, men de trenger ikke være uten føleleser av den grunn. det finnes sikkert thailandske drittsekker på lik linje med norske drittsekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hele artikkelen.

Et par av disse mennene hadde funnet seg fast dame på sin egen alder. Så man skal ikke skjære alle over en kam. Det kan jo tenkes at noen har ærlige hensikter - at beskytterinstinktet er der og at de vil tilby ei dame noe bedre enn prostitusjonen. De har kanskje mislykkes i kjærligheten, kona har kanskje gått fra dem, og har ikke lengre illusjonen om den store kjærligheten, men kan tilby vennskap, varme og et hjem, der de også er villige til å hjelpe familien hennes. I mange av bygdene i Norge er jo mennene i overtall. Da må de ut for å finne en livsledsager. 67 % menn har jeg sett på statistikk.

Men at drittsekkene er i flertall, er vel udiskutabelt.

Kanskje jeg skal dra ned dit og inngå partnerskap med ei av damene, slik at hun får oppholdstillatelse her i Norge? Er ikke lesbisk. Men var jeg single så er jeg kanskje sprø nok til å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes sikkert begge deler der som andre steder. men tror det er mest drittsekker og kåt bleike mannfolk der, som ikke får noe ellers, men det er heltsikkert helt greie og reale menn der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Hvordan i all verden kan disse nordmennene som ikke kan thai og engelsk og som vil ha alt på den norske måten uttasle seg om thaikultur???

KULTUR MEG LANGT OPP I ROMPA!

Nå ble jeg provosert :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Thailand er et utrolig fint land og det er synd at det fremdeles er et paradis for pensjonerte lektorer som ønsker å kose seg med 18 åringer.

De fleste sexturister er imidlertid lavt utdannede og ofte med liten seksuell erfaring. Å komme dit er som å komme til paradis for dem. Jeg har selv vært i Pattaya (sammen med dama og noen venner) og jeg kan bekrefte at det er flere horer enn biler der... Såkalte "ladyboys" er det også mange av!!!!

:hoho::hoho::hoho:

Det er iimidlertid ikke helt uten risiko å bo der. I Pattaya bor det ca. 40 000 og det er det nærmere 100 drap i året. Veldig mye i forhold til norske forhold. I tillegg er det flust med AIDS der, så jeg tror ikke de skjønner hvor farlig det egentlig er...

Selv foretrekker jeg kvinnene på Kvinneguiden!!!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg kvinnene på Kvinneguiden!!!!!

Spørs om KG-kvinnene foretrekker deg..... :wink:

Nei, jeg kjenye jeg ble rett og slett kvalm da jeg leste denne artikkelen! Det er hårreisende at mannfolk kan ha slike holdninger og et slikt syn på kvinner! Snakker om bruk og kast!!!

Veit egentlig ikke hva jeg kan si, Diva sa stort sett det meste! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt uvell.

Det er helt utrolig hva enkelte mannspersoner får seg til å gjøre.

Var i pattaya for noen år siden og så det med mine egne øyne og det er et syn du ikke så lett glemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et helt ufattelig grellt kvinnesyn som kommer til uttrykk i den artikkelen der; helt forkastelige holdninger.

Det er kanskje litt på sidelinjen av temaet i tråden....men jeg ønsker å komme en fordom litt til livs her. Det er ikke slik at enhver norsk mann som har utenlandsk kone nødvendigvis er en skallete og kvapsete sexgris......det finnes mange eksempler på slike ekteskap som faktisk er fundert på ekte kjærlighet.

Selvfølgelig......jeg ønsker ikke å undergrave det faktum at det er mye tvilsomt å se....jeg har vært sosialkurator, og sett eksempler på det verste en kan tenke seg av vold og seksuell trakassering.....samtidig har jeg også sett eksempler på slike ektepar som har vært så glade i hverandre at de nesten ikke har kunnet stå stødig.

Selvfølgelig....det er jo enkelte små hint man kan gjøre seg slutninger om.....ser man en 55 år gammel rødmusset, bevommet og blankøyet kar med en ølboks i den ene hånden, og en asiatisk statuett av en kvinne i den andre...da er det oftest slik at to pluss to er lik fire.

Men........vær så snill.......ikke døm alle slike parforhold etter disse kriteriene.......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milo har rett selvfølgelig, man skal ikke skjære alle "norske menn" over en kam uansett, dette er lavkaste-mennesker med dårlig moral.

(det er den dårlige moralen som gjør at jeg kaller de lavkaste)

Mener man kan trekke paraleller til ordtaket "makt korrumperer, absolutt makt korrumperer absolutt"

Makten er i dette tilfellet PENGER. Her gjør den fattige delen det den må gjøre for å overleve, mens disse(ikke alle) bruker sine trygdepenger til å bli en slags småkonger i ett lutfattig land.

De fleste av disse karene har vel gått på noen smeller i et samfunn hvor de ikke har strukket til, krav fra arbeidsgiver, ektefeller og venner har rett og slett utradert de som "selvstendige moralske mennesker med egne meninger" Det som gjenstår er maktfølelsen og lysten etter å bli "elsket av noen" Innerst inne så vet de at det er pengene deres de damene vil ha, men dette vil de aldri innrømme for seg selv.

Når man leser denne artikkelen fra disse karenes ståsted, så er det i grunnen rimelig triste saker, med smålighet, fyll , "livsfarlig sexliv" og ansvarsfraskrivelse "det er jo endel av kulturen deres"

Når i tillegg miljøene har innslag av pedofile, kriminelle og rusmisbrukere så blir hele suppa en tragedie fra ende til annen.

sosio-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...