Gå til innhold

Flau og usexy mat.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt som jeg må bite av med fortennene er det flaut å spise foran andre, fordi jeg har åpent bitt og fortennene mine ikke møtes. Spekemat og andre "seige" ting som f ekst roastbeaf er håpløst på brødskiva. Pizza kan også være en utfordring uten kniv og gaffel. Et skikkelig handicap, detta.

Videoannonse
Annonse
Gjest hjertesukka i.i.
Skrevet

Må få nevne at jeg synes slike kartonger med sjokoladepudding er lite sexy, men for de med liten tid og små barn er det jo greitt nok. Har brukt det selv.

Hvis min nye date hadde invitert meg hjem på middag, og servert det, så hadde det ikke blitt mye sex på han den kvelden. :fnise:

ps. ikke ta dette heeelt seriøst,da.

Skrevet (endret)

Liker ikke at noen ser på meg mens jeg spiser men uansett - all mat man spiser med hendene er noe jeg unngår - burger o.l.

Endret av Tnita
Skrevet (endret)

Hmmm.. Egentlig kan jeg spise hva som helst foran hvem som helst.

Bortsett fra slankeprodukter, da føler jeg at jeg får "blikk" som sier "Hun slanker seg, har sikkert spiseforstyrrelser..!!"

Derfor jo mere fetende jo bedre å spise foran andre! Da blir blikket mer beundrende: "Hun er heldig kan spise hva hun vil uten å legge på seg!"

Huff, er det bare jeg som har det sånn??

Jeg har imponert mang en mann med å dytte innpå 2 store hamburgere m/full pakke på strak arm... ;)

Endret av amles
Skrevet

Kyllingvinger.. spiser jo kke det med kniv og gaffel så da har jeg kyllingvingesuppe fra øre til øre og over hele meg...skal helst spises med regnklær på :fnise:

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Herregud, jeg gir en lang f i hva folk synes om det jeg spiser! Hadde jeg veid 170 kg og gomla sjokolade og potetgull hver dag i lunchen på jobb, så kanskje jeg hadde følt meg noe utilpass. Men til dags dato har jeg spist hva jeg vil, når jeg vil, så får andre bare tenke det de vil om akkurat de. Synes det er synd at noen heller går med rumlende mage enn å stikke innom McDonald's og kjøpe en toast.

Og hva er flaut med leverpostei?? Og fløte, Stabburet-produkter, te med sukker, og saft!?? Jeg gir meg over.. Dette er helt sykt.. Synes nesten litt synd på dere som bruker tid og krefter på å bekymre dere over sånt. Flaut å spise.. Nå har jeg hørt det også :overrasket:

Var det du som satt bak meg på 20-bussen og spiste cheese-doodles rett fra posen?? Eller som løper til toget hjem med to pølser i munnen?

Neida, men seriøst, jeg ville ikke bli sett død med noe fra gatekjøkken/burgershappa eller frosenpizza og hermetisk mat (forsøker å spise det når ingen ser det). Av mer usexy mat er helt klart 80-talles biff og bernaise eller mat stekt i form med pasta og ost og gode gamle pizzaen.

Mer sexy mat er sjokolade, helst flytende, sushi som små mesterverk på tallerkene og spises med pinner, deilig helstekt kjøtt som man river biter av og spiser med hendene på arabiske manerer.

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet
Herregud, jeg gir en lang f i hva folk synes om det jeg spiser! Hadde jeg veid 170 kg og gomla sjokolade og potetgull hver dag i lunchen på jobb, så kanskje jeg hadde følt meg noe utilpass. Men til dags dato har jeg spist hva jeg vil, når jeg vil, så får andre bare tenke det de vil om akkurat de. Synes det er synd at noen heller går med rumlende mage enn å stikke innom McDonald's og kjøpe en toast.

Og hva er flaut med leverpostei?? Og fløte, Stabburet-produkter, te med sukker, og saft!?? Jeg gir meg over.. Dette er helt sykt.. Synes nesten litt synd på dere som bruker tid og krefter på å bekymre dere over sånt. Flaut å spise.. Nå har jeg hørt det også :overrasket:

Haha, ja jeg er helt enig. Herregud, det er flaut med posesauser, kjøttdeig, te med sukker osb. Hva i all verden spiser folk da??? Dette er jo latterlig.

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet
Var det du som satt bak meg på 20-bussen og spiste cheese-doodles rett fra posen?? Eller som løper til toget hjem med to pølser i munnen?

Neida, men seriøst, jeg ville ikke bli sett død med noe fra gatekjøkken/burgershappa eller frosenpizza og hermetisk mat (forsøker å spise det når ingen ser det). Av mer usexy mat er helt klart 80-talles biff og bernaise eller mat stekt i form med pasta og ost og gode gamle pizzaen.

Mer sexy mat er sjokolade, helst flytende, sushi som små mesterverk på tallerkene og spises med pinner, deilig helstekt kjøtt som man river biter av og spiser med hendene på arabiske manerer.

Hahahaha, nå gir jeg meg over. Ser for meg at Mona her springer rundt et hushjørne, og stapper gatekjøkkenmaten fort inn i munnen, i frykt for at noen skal se at "Jøss, hun spiser fast food.."

Himmel... sushi, helstekt kjøtt som man spiser med fingrene og flytende sjokolade, spiser du ikke normal mat hjemme??

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Hahahaha, nå gir jeg meg over. Ser for meg at Mona her springer rundt et hushjørne, og stapper gatekjøkkenmaten fort inn i munnen, i frykt for at noen skal se at "Jøss, hun spiser fast food.."

Himmel... sushi, helstekt kjøtt som man spiser med fingrene og flytende sjokolade, spiser du ikke normal mat hjemme??

Hva mener du??? Dette er normal mat!

Hehehe, nei, er ikke så ille mhp junkfood, spiser det bare noen ganger i året, men pleier å snike det med meg hjem i vesken...

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Jeg vil ikke si det er normalt å spise med fingrene uansett..... Ikke med helstekt kjøtt. Sushi er heller ikke normalt hos oss, men jeg har barn..

Hvorfor er det flaut å spise hamburgere eller annen fast food.

En annen sier også at det er flaut å spise pizza??

Jeg sier det bare, jeg elsker hamburger, pizza, taco og te med sukker... og melk.. Ikke er jeg flau av det heller. Biff med chips og bernaise spiser vi også..

Jeg må være direkte usexy hehe

Skrevet

Jeg vet!!

Verdens mest usexy mat er kebab!

Gjerne på stigende promille, halve sausmengden nedover tøyet osv...

Det må være verdens minst sexy!!

• 1 måned senere...
Gjest Kaya83
Skrevet

Folk stigmatiserer andre - basert på hva dem putter i handlekurven. Jeg feks, tenker slarvete personer som driter i hva de får i seg når jeg ser dem kjøpe lapskaus på boks og frossenpizza.. Og jeg syns det er småekkelt med veldig overvektige personer som har handlekurven full av sukker og fett..

Jeg syns ingenting er flaut å spise, og jeg har ingen problemer med å spise foran andre. Men fordi jeg ikke vil bli satt i noen bås, så kjøper jeg helst ikke:

- fjordland

- hermetikk

- frossenmat

- matvarer med mye sukker eller fett - velger alltid det "letteste" produktet (jeg kan lese varedeklerasjoner)

Men igjen, jeg kjøper chips og godteri og grandiosa hvis det skulle falle meg inn, jeg driter i hva andre mener om det.. Her er det snakk om å fylle handlekurven med bare overnevnte produkter..

Skrevet

Mat som henger igjen i kjeften når man prøver å spise den, sånn at man må "dele" den med fingrene. F.eks. spekeskinke.. Hehe.. Da føler jeg meg skikkelig usexy.. ;)

Men det betyr ikke at jeg ikke spiser det, for det er noe av det beste jeg vet :)

Skrevet
Desidert kebab

Enig.

Jeg ville aldri ha kjøpt en kebab...det er flaut og usexy. Og noe som er ekstra harry når settingen er lørdag natt og neonlysgatekjøkkenet lyser opp.

Skrevet

Kebab og joikakaker er desidert medt usexy.

Videre er jeg veldig enig med dette med cheese dodles. Men jeg må innrømme at jeg ELSKER cheese dodles, men forsøker å base spise det forran mannen min fordi jeg ikke bare spiser dette så pent og pyntelig som man kan men grafser i meg helst med to hender samtidig og er gul opp til panna.

Mannen min liker å terge meg med å kjøpe det fordi han vet at jeg ikke kan motstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...