Gå til innhold

Flau og usexy mat.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjære ansatt i reklamebyrå/forbrukerinstitutt, vi på KG kan godt hjelpe deg i jobben din :klaske::klappe:

- Fastfood fra hurtigkjedene

- Norsk tradisjonsmat

- Fjordlands

- Fete ekle produkter (meierismør, kremfløte, osv.)

- Leverpostei/alt som heter postei

- Blodpudding/innmat

- Stabburet-produkter

- Frossenpizza

- Pulversaus

- Te med druesukker/sukker

- Saft

- Nektarin juice

- Sukker

- Twist

- After Eight

- Jade "sjokolade"

:filer:

Med unntak av Fjordland, er dette mat jeg gjerne spiser, og kommer til å legge i meg mer av etter dette. :)

Sushi og kaffe latte derimot... Gjesp, så usexy.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som er usunt for kroppen synes jeg at det er flaut og spise.

Gjest brokkoli
Skrevet

jeg liker ikke at noen ser på når jeg spiser, selv om det er bare en liten nøtt.

Skrevet

Å.. denne tråden har det vært mange av!

Som brokkoli liker jeg ikke at noen ser at jeg spiser.

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes ikke noe mat er sexy jeg da... ser ikke helt greia der. Så sånn sett synes jeg egentlig all mat er usexy.

Er vel ikke sexy å se på noen som spiser?

Skrevet

Blodig biff. dvs det spiser jeg aldri, men blir kvalm av å se andre spise det. æsj!

Skrevet

Like lite som jeg liker at andre ser meg spise, liker jeg å se andre spise. Det minst tiltalende jeg ser andre spise (i den grad mat kan defineres som sexy osv.) er banan, yoghurt og liknende fór med "grøtete" konsistens.... blæh!

Skrevet

Jeg vil heller gå sulten enn å bestille "Dagens". -For ikke å snakke om pølser fra pølsevogn.

Skrevet

Veikro-mat

Type: stekt kjøtt av noe slag med pommes frites/bernaise/kinakål med thousand island som tilbehør

Sukker-cola

Skrevet

Herregud, jeg gir en lang f i hva folk synes om det jeg spiser! Hadde jeg veid 170 kg og gomla sjokolade og potetgull hver dag i lunchen på jobb, så kanskje jeg hadde følt meg noe utilpass. Men til dags dato har jeg spist hva jeg vil, når jeg vil, så får andre bare tenke det de vil om akkurat de. Synes det er synd at noen heller går med rumlende mage enn å stikke innom McDonald's og kjøpe en toast.

Og hva er flaut med leverpostei?? Og fløte, Stabburet-produkter, te med sukker, og saft!?? Jeg gir meg over.. Dette er helt sykt.. Synes nesten litt synd på dere som bruker tid og krefter på å bekymre dere over sånt. Flaut å spise.. Nå har jeg hørt det også :overrasket:

Skrevet
Jeg vil heller gå sulten enn å bestille "Dagens". -For ikke å snakke om pølser fra pølsevogn.

Så hvis favoritten din er laks, og "dagens" er laks, bestiller du heller kylling? Fordi det heter "dagens"?? Vræl!

Skrevet
Herregud, jeg gir en lang f i hva folk synes om det jeg spiser! Hadde jeg veid 170 kg og gomla sjokolade og potetgull hver dag i lunchen på jobb, så kanskje jeg hadde følt meg noe utilpass. Men til dags dato har jeg spist hva jeg vil, når jeg vil, så får andre bare tenke det de vil om akkurat de. Synes det er synd at noen heller går med rumlende mage enn å stikke innom McDonald's og kjøpe en toast.

Og hva er flaut med leverpostei?? Og fløte, Stabburet-produkter, te med sukker, og saft!?? Jeg gir meg over.. Dette er helt sykt.. Synes nesten litt synd på dere som bruker tid og krefter på å bekymre dere over sånt. Flaut å spise.. Nå har jeg hørt det også :overrasket:

Mest enig, men jeg må innrømme at jeg blir veldig opptatt av å sjekke at jeg ikke har mat rundt munnen og den slags når jeg spiser noe som er litt grisete (ting med dressing osv..).

Skrevet
Så hvis favoritten din er laks, og "dagens" er laks, bestiller du heller kylling? Fordi det heter "dagens"?? Vræl!

Trodde dette var en humoristisk tråd, der svarene står i stil med spørsmålet.

Burde vel egentlig ligge på Skråblikk,da, siden så mange tar dette dønn seriøst.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke at folk ser meg spise generelt, men ser de meg, så gir jeg faen i HVA de ser jeg spiser...

Edit: Skriveleif

Endret av SilkeSatan
Skrevet (endret)
Trodde dette var en humoristisk tråd, der svarene står i stil med spørsmålet.

Burde vel egentlig ligge på Skråblikk,da, siden så mange tar dette dønn seriøst.

Vel, det er jo ikke så veldig humoristisk at noen ikke tør å spise det de vil, av frykt for hva alle andre skal tro... Men, på den annen side, så satt jeg her og humra for meg selv da jeg leste gjennom alt. Svarene mine er ikke strengt skrevet, ihvertfall ikke ment strenge fra min side. Mer oppgitte og overrasket!

Og wind-up bird, jeg sjekker også at jeg har fått maten INN i munnen, hehe :) Akkurat det kan være litt flaut, særlig hvis ingen sier fra, og du har sittet der hele kvelden med dressing/saus/ketchup/grøt etc. på haka ;)

Endret av SweetS
Skrevet

Noen damer på jobben spiser cottage cheese og kremost rett fra boksen. Det ser skikkelig usexy ut og det ville jeg aldri ha gjort selv.

Gjest Gjest_LilleMY_*
Skrevet

synes joika kaker er ganske usexy.

jeg synes det er flaut å sitte å spise salat og andre sunne ting når andre spiser biff eller burger. jeg er veldig glad i salater og slikt, men er ganske redd for at folk skal tror at men er en "babe på slankern" :filer: ....vil ikke akuratt falle inn i den kategorien. selv om jeg spiser ganske sunt. har aldri var opptatt av kosthold. Men er oppvokste med mye sunn mat så det er det jeg er vandt til. synes det smaker mye friskere en tung mat...

Skrevet
Vel, det er jo ikke så veldig humoristisk at noen ikke tør å spise det de vil, av frykt for hva alle andre skal tro... Men, på den annen side, så satt jeg her og humra for meg selv da jeg leste gjennom alt. Svarene mine er ikke strengt skrevet, ihvertfall ikke ment strenge fra min side. Mer oppgitte og overrasket!

Og wind-up bird, jeg sjekker også at jeg har fått maten INN i munnen, hehe :) Akkurat det kan være litt flaut, særlig hvis ingen sier fra, og du har sittet der hele kvelden med dressing/saus/ketchup/grøt etc. på haka ;)

..Og siden dette var en humoristisk tråd, så kan man vel anta at folk faktisk ikke mener helt seriøst at de ikke "tør" spise noe fordi de er redd hva andre vil tro...

Jeg synes det er usexy å spise hamburgere (jeg søler noe vanvittig når jeg spiser det), det betyr ikke at jeg heller går sulten enn å spise det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...