Gå til innhold

Begynner magen å synes?


Siona

Anbefalte innlegg

HÆ? Er det sant? Åh, så spennende! Gratulerer!!!!!

Fikk du vite det på UL? Hadde du noen anelse fra før? Vet du om de er eneggede eller toeggede?

Vi bestillte oss en ul i håp om å få se kjønn før utenlandstur, fikk ikke se kjønn, men at det var to!!! Fikk heller ikke vite om det er en eller to eggede. Men nå blir det ul hver måned fremover så da kan det jo hende at vi får vite :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestillte oss en ul i håp om å få se kjønn før utenlandstur, fikk ikke se kjønn, men at det var to!!! Fikk heller ikke vite om det er en eller to eggede. Men nå blir det ul hver måned fremover så da kan det jo hende at vi får vite :tommelsmil:

Det var litt av en overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg 14+4, og magen har virkelig poppa ut..Litt tidlig kanskje, men nå er det engang slik=) Litt kult egentlig! hehe..Umulig å skjule magen hvertfall..Men blir skummelt om det fortsetter slik..har ikke lyst til å bli sååååå stor liksom..er ganske lita fra før av...UL 21 februar..hurra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+0 i dag, og folk har begynt å legge merke til at magen min har forandret seg, og buksene begynner å bli for små. Men poppet ut, det har den ikke enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...