Gå til innhold

Begynner magen å synes?


Siona

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med magene deres? Begynner det å synes at det er noe på gang?

Jeg har fått en liten bul på magen nå (er 11+2 idag). Ikke sånn at jeg tror at man legger merke til det når jeg har klær på, men jeg ser det veldig godt når jeg ikke har klær på, og jeg merker det godt på endel av buksene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slettes ingen mage enda, men er bare 6+0 da... Så spennende å høre at det er folk i terminklubben som begynner å få mage!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Har fått ganske tydelig bul på magen ja ;) Syns med klær på også, men så er det barn nr. 2 og graviditet nr. 3. Var vel 5 mnd mellom sa og ny graviditet, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?

Har vel også kanskje noe å si at jeg fikk mage ganske tidlig med førstemann også. Men nå som jeg ikke lenger prøver å skjule det så er det bare gøy med litt mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 idag og ingen tegn til mage, ei heller den oppblåste magen som så mange snakker om, den gjemmer seg tydeligvis godt :fnise:

Og i tillegg har jeg gått ned 2 kg siden jeg tok positiv test uten at jeg har vært dårlig egentlig eller spist annerledes. Så det er tydelig at det er noen andre her som tar til seg næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg har jeg gått ned 2 kg siden jeg tok positiv test uten at jeg har vært dårlig egentlig eller spist annerledes. Så det er tydelig at det er noen andre her som tar til seg næring.

Jeg har faktisk også gått ned 2-3 kilo, men magen har poppet ut allikevel :fnise:

Men nå er det i underkant av 11 måneder siden datteren min ble født, så det kan hende det er derfor magen har kommet litt tidlig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hører til her eller på mai-juni-klubben... Terminen min er den siste dagen i juni, så sannsynligvis hører jeg til her :sjenert:

Tror ikke det vises særlig mye på meg, såpass at mannen og jeg ser det, men ikke noen andre... Gleder meg til å få mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

både svigers og mine foreldre og selvsagt mannen mener jeg har fått mage nå! :-D Ikke stor, såklart, men slik at de som kjenner meg ser at jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+0 idag!! Å vil absolutt si at magemålet er blitt en god del større. Må bruke strikk i livet allerede. Er fullt klar over at noe jo er luft, meen ikke bare luft=) Kjenner at magen er hard og øm, spesielt på kveldstid. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er lengre på vei! Men det er vel bare ønsketenkning! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+4 her :)

Sambo bemerket nettopp at jeg hadde fått "gravidkonturer" , tror han mente at han syntes magen har blitt rundere . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt oppblåst i magen, men det er nok ikke gravidmagen ennå. Er bare 7 uker på vei. Men puppene har vokst omtrent to størrelser føles det som. De er harde og ømme og typen legger veldig godt merke til dem... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare 8 uker+, men har allerede fått en liten bul på magen. Synes ikke under klærne. Er graviditet nr.3 (men nr.2 mistet jeg), så mulig det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet før, men det er en stund siden. Jeg er 10+0 i dag, og har fortsatt ingen mage...

Hvordan er det med dere andre som skrev for en stund siden? Har det dukket opp noen mager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens litt rundere mage, i alle fall mente slekta det i juleferien, men det var nok mest "mye god julemat".

Babyen er jo enda svært liten, 3 cm lang, og livmora er ikke kommet over skambenet, så det er ikke den so mlager magen min i alle fall... Ordinære busker passer stort sett fortsatt (hender jeg åpner knappen på kvelden, itt oppblåst kanskje?) og vekta står egentlig helt stille.

Men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magen begynte å stikke frem i romjulen, hele nyttårsaften holdt jeg inn magen, men det var en bul under navlen som ikke ville bevege seg en cm... Nå er jeg 13+5 og her er det en mage som ikke lenger kan forveksles med å ha spist litt for mye.

Jeg har gått ned 3,5 kg siden positiv test og var ikke så fryktelig stor fra før, så mulig det har noe med saken å gjøre. Jeg har blitt litt sunnere i kosten og det er tydeligvis noen med god apetitt der inne, så vekttapet er visstnok ikke så farlig så lenge det ikke fortsetter. Så jeg er spent på neste veiing om 2 dager, da bør jeg i det minste sluttet å gå ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Har fått ganske tydelig bul på magen ja ;) Syns med klær på også, men så er det barn nr. 2 og graviditet nr. 3. Var vel 5 mnd mellom sa og ny graviditet, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?

Har vel også kanskje noe å si at jeg fikk mage ganske tidlig med førstemann også. Men nå som jeg ikke lenger prøver å skjule det så er det bare gøy med litt mage ;)

Var nok ikke så veldig rart at jeg fikk mage allerede i uke 8, er visst to der inne ;) 16+3 nå og større enn jeg var i uke 24 sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke så veldig rart at jeg fikk mage allerede i uke 8, er visst to der inne ;) 16+3 nå og større enn jeg var i uke 24 sist..

HÆ? Er det sant? Åh, så spennende! Gratulerer!!!!!

Fikk du vite det på UL? Hadde du noen anelse fra før? Vet du om de er eneggede eller toeggede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...