Fresi Skrevet 10. mars 2008 #1181 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes du skulle prøve alt du kan! Forøvrig sitter jeg med laptop i fanget, pappvin i glasset og bedriver det unevnelige ut av kjøkkenvinduet . Enda mer fordervet .. i en passe snodig, halvvridd posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 11. mars 2008 #1182 Del Skrevet 11. mars 2008 Banankake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1183 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har hjemmejobbedag i dag. Prøver å gjøre ferdig oppgaven min. Jeg har vært ute en tur og shoppet litt. Det er lenge siden sist, og jeg syntes jeg hadde fortjent denne tunikaen fra Anouska. Dessuten kjøpte jeg en skikkelig morsom bukse fra Vila. Når man kommer inn på web-siden, klikk på "COLLECTION", så "collections". Det er den vide, blå buksen på det siste bildet i serien. Men nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mars 2008 #1184 Del Skrevet 11. mars 2008 Stilige klær og vel fortjent Støtter forslag om gulrotkake. Ellers liker jeg også snickerskake og ostekake godt Brownies er også en høydare I det hele tatt er jeg glad i kake Håper det går bra på fredagen... Utrolig frustrerende med sånne gruppemedlemmer. Men de har en tendens til å avsløre seg selv når resultatet skal presenteres muntlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 11. mars 2008 #1185 Del Skrevet 11. mars 2008 Stiilige klær!! Jeg har så lyst på sånn bukse men jeg passer dem dessverre ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 11. mars 2008 #1186 Del Skrevet 11. mars 2008 Ich möchte gern Hallo sagen. Jeg liker både pøbelstreker og englestøv, og selv om jeg foretrekker rødvin fremfor champagne, kan det ved slike anledninger være kjekt å vite at det finnes en kommunikasjonskanal som kan avlaste Helens dagbok. Hei. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2008 #1187 Del Skrevet 11. mars 2008 Fine fine klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. mars 2008 #1188 Del Skrevet 11. mars 2008 Kjempefine klær pøbelsara og så absolutt fortjent Har bare fått tid til å skumlese litt her, men kommer sterkere tilbake. Takk for at du har vært med å holdt liv i tråden min i mens jeg har vært fraværende Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1189 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Stilige klær og vel fortjent Støtter forslag om gulrotkake. Ellers liker jeg også snickerskake og ostekake godt Brownies er også en høydare I det hele tatt er jeg glad i kake Håper det går bra på fredagen... Utrolig frustrerende med sånne gruppemedlemmer. Men de har en tendens til å avsløre seg selv når resultatet skal presenteres muntlig. NÅ er jeg rolig igjen, så det går i bølger og daler med de eksamensgreiene. Lurer på om jeg skal bake Snickerskake jeg? Det blir en litt avansert form for eple til læreren . Ellers er jeg veldig glad i gulrotkake også. Noen som har en god oppskrift? Jeg er veldig glad i lage met, men bake gjør jeg veldig sjeldent. Men jeg liker kake, da! Stiilige klær!! Jeg har så lyst på sånn bukse men jeg passer dem dessverre ikke i det hele tatt. Jeg har på meg min nå. Akkurat nå for tiden føler jeg meg som en liten ballong uansett - det har vært mye stillesitting hele dette året - så en ballongbukse fra eller til gjør ikke store forskjellen. Ich möchte gern Hallo sagen. Jeg liker både pøbelstreker og englestøv, og selv om jeg foretrekker rødvin fremfor champagne, kan det ved slike anledninger være kjekt å vite at det finnes en kommunikasjonskanal som kan avlaste Helens dagbok. Hei. : ) ! Velkommen! Her inne er det omtrent akkurat like mye tøys og tull og GPP som i de andre dagbøkene. Det er bare litt mer eksamensklaging her inne. Du kan da ikke mene at du liker rødvin bedre enn champagne? Fine fine klær! Ikke sant? Det sto vel egentlig Junia på den tunikaen. Helt perfekt sammen de kule hillfigerbuksene og de fantastiske Mary Jane-skoene dine. Kjempefine klær pøbelsara og så absolutt fortjent Har bare fått tid til å skumlese litt her, men kommer sterkere tilbake. Takk for at du har vært med å holdt liv i tråden min i mens jeg har vært fraværende Ha en strålende kveld Hei, Ulva, og velkommen tilbake! Edit: Hastverk og briller som er søkk vekk forårsaken enda flere skrivefeil enn vanlig. Endret 11. mars 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 11. mars 2008 #1190 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har på meg min nå. Akkurat nå for tiden føler jeg meg som en liten ballong uansett - det har vært mye stillesitting hele dette året - så en ballongbukse fra eller til gjør ikke store forskjellen. Vel, du er kanskje litt høyere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1191 Del Skrevet 11. mars 2008 Vel, du er kanskje litt høyere enn meg 164 cm over havet. Ingen kjempe akkurat, men jeg rager adskillig høyere enn noen av de andre her inne, da, oppdaget jeg sist gang vi diskuterte høyde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2008 #1192 Del Skrevet 11. mars 2008 somforeksempelmegkanskje Klærne var fine da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 11. mars 2008 #1193 Del Skrevet 11. mars 2008 10 cm høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. mars 2008 #1194 Del Skrevet 11. mars 2008 10 cm høyere enn meg. Da er jeg høyere enn deg . Det er ikke ofte jeg opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. mars 2008 #1195 Del Skrevet 11. mars 2008 Da tror jeg at jeg stiller meg ved siden av Pøbelsara og føler meg ganske høyreist. For en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. mars 2008 #1196 Del Skrevet 11. mars 2008 Gulrotkake med verdens beste glasur Røre 2 dl soyaolje 250 g sukker 200 g hvetemel 4 egg 2 ts natron 1 ss salt 1 ts salt 1 ts kanel 325 g gulrot Glasur ½ pk kremost ananas/mandarin ½ pk kremost naturell 25-30 g smelta margarin 100-125 g melis Rør sukker inn i olje. Tilsett det tørre. Rør inn eggene, to av gangen. Gulrota has i til slutt. Stekes på 175 grader, cs 1 time og 15 min. Det er viktig å prøve med prøvepinne, det er ikke godt når kaka blir for tørr. Rør sammen fyllet og smør oppå den avkjølte kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mars 2008 #1197 Del Skrevet 11. mars 2008 Kjære PS. Jeg kunne ikke annet enn å le da denne kombinasjonen dukket opp i "Siste fra forumet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1198 Del Skrevet 11. mars 2008 Gulrotkake med verdens beste glasur Takk, Fakse!! Jippihurra! Skal gulrøttene forresten være finrevet? Kjære PS. Jeg kunne ikke annet enn å le da denne kombinasjonen dukket opp i "Siste fra forumet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 11. mars 2008 #1199 Del Skrevet 11. mars 2008 Gulrotkaketips: Jeg bruker den samme oppskriften som Fakse, og ved en tilfeldighet brukte jeg engang sesamolje istedet for soyaolje. Det smakte nydelig - jeg kunne så vidt kjenne den søte smaken av oljen i kaka. Nå aner ikke jeg om jeg har begått et eller annet helligbrøde - det kan kanskje hende - men heldigvis er det mange her som i såfall kan hinte om det. *null selvtillit på matfronten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 12. mars 2008 #1200 Del Skrevet 12. mars 2008 ! Velkommen! Her inne er det omtrent akkurat like mye tøys og tull og GPP som i de andre dagbøkene. Det er bare litt mer eksamensklaging her inne. Du kan da ikke mene at du liker rødvin bedre enn champagne? Rødvin er definitivt bedre enn champagne. Men så skal det sies at jeg drakk alt for mye Freuxnet i min ungdom. Og at eksperimenterende kompiser overtalte meg til å lage hjemmelaget hvitvin som 16-åring, noe som har medført store aversjoner mot alt hvitt. Eksamensklaging. Er vi på samme alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå