pøbelsara Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1021 Del Skrevet 27. februar 2008 Er den ikke er på ordentlig? Den er uansett vanvittig god - jeg liker speiselt godt verset om gressklipperen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 27. februar 2008 Studier i dag. Vi har fantastiske forelesere på denne delen av kurset, det er utrolig morsomt og inspirerende og lærerikt. Planen for resten av dagen er å ta meg av ett stk. barn, fõre alle hjemmeboende medlemmer av familien, og lese minst 100 sider pensum før sengetid, og å smake på en flaske Pouilly Fume mannen kom hjem med i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 27. februar 2008 #1023 Del Skrevet 27. februar 2008 Forelesninger,ta seg av barn,lage mat til familien og lese 100 sider pensum.Puh! I tillegg til å male rom... Du er flink! :bukke: Så absolutt på sin plass med en dose Pouilly Fume. :-D Ha en fin sauvignonkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. februar 2008 #1024 Del Skrevet 27. februar 2008 :bukke: for deg, Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. februar 2008 #1025 Del Skrevet 28. februar 2008 for Mamutsalg!!Jeg hadde faktisk glemt hele Mammutsalget til jeg gikk forbi en bokhandel i går! Men det er kanskje like greit, etter-London-økonomi og antallet negative bokhyllemetre i heimen tatt i betraktning... Jeg er smertelig klar over at det snart havner bøker i bunker på gulvet og oppå hyllene. Igjen. ... for ikke å snakke om oppå og inni klesskap, og på høyttalerne til stereoanlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2008 #1026 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde faktisk glemt hele Mammutsalget til jeg gikk forbi en bokhandel i går! Men det er kanskje like greit, etter-London-økonomi og antallet negative bokhyllemetre i heimen tatt i betraktning... ... for ikke å snakke om oppå og inni klesskap, og på høyttalerne til stereoanlegget... Fantastisk dekkende uttrykk Jeg har dessverre negativ klesskapplass også, men brede vinduskarmer kan jo funke Eneste problemet er selvsagt hvor jeg da skal gjølre av plantene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 28. februar 2008 #1027 Del Skrevet 28. februar 2008 God formiddag i pøbelheime! Travel dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. februar 2008 #1028 Del Skrevet 28. februar 2008 pøbelsara :-D Håper du fikk sovet litt i natt også, ikke bare lest. Har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte: Synes du er kjempeflink jeg :bukke: Ha en flott torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2008 #1029 Del Skrevet 28. februar 2008 Pøbelsara Håper du ble ferdig med lesinga i går. Ha en fantastisk torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. februar 2008 #1030 Del Skrevet 28. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 28. februar 2008 #1031 Del Skrevet 28. februar 2008 God ettermiddag, håper du fikk litt søvn i natt... Og at dagen i dag ikke er like hektisk for deg. Ha en fin torsdag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1032 Del Skrevet 28. februar 2008 Veldig hektisk dag i dag også. Først forelesninger fra 9 til 15.15 med eksamensjobbing i hver pause. Så transportetappe til et annet fakultet, der jeg fikk utført fantastisk frisering av Junia - ledsaget av en veldig hyggelig samtale. Så henting av pøbelprinsesse hos mine snille foreldre som hentet henne i barnehagen for oss i dag. Så rett til IKEA for innkjøp av diverse utstyr til det nye pøbelprinsesserommet, så hjem. Pøbelprinsessen er i seng, og jeg har masse jeg må lese før morgendagens forelesningsøkt og eksamensjobbing. Den forsømte gemalen sitter oppslukt av ett eller annet foran TV'n. Men i morgen er det fredag, og da skal jeg ta meg noe timer fri fra studiene og lesingen og bare kose meg. Og så er det den ukentlige champagnedaten vår, selvsagt. Som nok ender (slik den alt for ofte gjør) med at vi sovner foran TV.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. februar 2008 #1033 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for i går! Hva kjøpte dere på IKEA,da? Noe som må skrus sammen, eller bare styling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. februar 2008 #1034 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg, Pøbelsara. Du får slappe av litt også, dette høres ut som har vært en hektisk uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 29. februar 2008 #1035 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ønsker deg en trivelig ogavslappende helg! :rosachampagnesmiley: Endret 29. februar 2008 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. februar 2008 #1036 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg pøbelsara. Håper du får slappet av skikkelig, for det kan det virke som du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 29. februar 2008 #1037 Del Skrevet 29. februar 2008 Ønsker deg en koselig avstressende helg. Håper champagnen smaker. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. februar 2008 #1038 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg var innnom polet i dag og inspirert av deg plukket jeg med meg en champagne - Jean Paul Suss :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for i går! Hva kjøpte dere på IKEA,da? Noe som må skrus sammen, eller bare styling? I stk. skru-sammen-selv-bokhylle. Ellers bare styling; tepper, lamper, saueskinn.....og en stk. pandabjørn. Også har jeg veldig dårlig samvittighet fordi jeg har glemt deg i dag, Junia. Forklaring følger senere. God helg, Pøbelsara. Du får slappe av litt også, dette høres ut som har vært en hektisk uke. Takk! Det har vært en hektisk uke, og dagen i dag har vært skikkelig slitsom, så nå trenger jeg virkelig å slappe av litt. Dessuten har jeg en dundrende hodepine. Ønsker deg en trivelig ogavslappende helg! :rosachampagnesmiley: Thank you!! Ønsker deg en koselig avstressende helg. Håper champagnen smaker. :-D Champagnen smaker alltid bra, og i dag har jeg vært på polet og kjøpt litt diverse, denne er dagens valg. Vi skal ha kreps og reker m. diverse tilbehør. Jeg var innnom polet i dag og inspirert av deg plukket jeg med meg en champagne - Jean Paul Suss :-D God helg! Jeg er så glad for at champagnefredagene våre inspirerer. De er jo en helt fantastisk oppfinnelse....:rødme: Mannen min er ett funn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1040 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Advarsel: Dette er et klagete, sutrete innlegg. ------------ Vi har jobbet med eksamen i dag. VI er en gruppe på 6, og vi har foreløpig ikke fått gjort noe av det vi skal gjøre til eksamen. Forsåvidt greit nok, MEN....Vi er 5 stykker som er enige om hvordan vi forstår oppgaven, og 1 som ikke er enig med oss andre. Den ene klarer å blokkere enhver fremdrift. Vi har kvalitative forskningsmetoder som tema for denne siste delen av forskningsmetodekurs og -eksamen. Allikevel kommer vi ikke videre i prosessen - både fordi den ene personen ikke er enig i noe av det vi andre sier, men også, tror jeg, fordi hun ikke forstår hva vi faktisk driver med, eller hva vi skal gjøre til eksamen. Det jeg oppfatter som spesifike kjennetegn ved den kvalitative forskningen, oppfatter hun som hindringer for å gjøre oppgaven riktig. (FOr spesielt interesserte: VI diskuterte fokusgruppeintervjuer som metode for datasamling, hvorpå den uenige gruppedeltakeren sier;...."Det kan vi ikke gjøre, da kan vi jo riskiere at folk sier 10 forskjellige ting..." ) Vi får ikke gjort noe.......vi blir frustrert......vi blir sinte......jeg har VONDT i hodet. Og dessuten glemte jeg å kjøre innom Junia med en liten gave fra meg til henne idag, enda jeg sa jeg skulle gjøre det, og enda den har ligget i bilen hele dagen. Jeg husket det ikke før jeg fant en stk. vinflaske i en pose under det skitne barnehagetøyet når jeg kom hjem i dag. Unnskyld. Og nå er jeg ferdig med å klage......så nå kan jeg ta helg. :-D Endret 29. februar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå