Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Tørket frukt og bakverk hører ikke sammen. Rosiner er et hederlig unntak. Rosinboller er egentlig mye bedre enn nonstopboller, selv om jeg nå har rukket å spise mer enn en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var spesielt rosinboller jeg holdt et glødende innlegg MOT den gangen for mange år siden....og jeg har ikke forandret mening. Isj!!!! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: pøbelsara :troest:

Så trist å lese om venninen din :tristbla: Føler meg nesten litt dum når jeg tenker på at jeg legger ut om min gamle bestemor i dagboken min. Jeg mener hun er jo gammel og har faktisk aldri vært særlig snill heller.

Jeg kan ikke forestille meg å miste noen som er så unge, for heldigvis har jeg vært forskånet fra det. Både når det gjelder venner og familie.

Det nærmeste jeg kommer å ha mistet noen jeg virkelig brydde meg om, er min utrolig snille bestefar. Men han var også nesten 80 når han døde brått. Men han var jeg kjempeglad i og har masse gode minner om.

Så jeg skjønner nok ikke helt hvordan du har det nå, men jeg føler veldig med deg, og at det er ekstra frustrerende fordi du bor så langt unna.

Håper du får en nogenlunde fin helg alikevel pøbelsara :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: pøbelsara

Så leit å lese om din venninne. Det er fryktelig når sånt skjer. Sender deg en varm :klem: , og synes du skal skåle i Champagne for din gode venninne i kveld.

Selv mistet jeg min mor for 1 og 1/2 år siden i samme sykdom. Altfor ung hun også, dog ikke så ung som din venninne.

Ønsker deg en god fredagskveld. :klem:

PS. Når det gjelder rosinboller, så er jeg helt enig. Og de med sukat i tillegg er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boller er absolutt best med rosiner. sukaten klarer jeg meg godt uten da...

Men enig i at champagne passer best uten...

Skål for venninnen din. Har ikke mistet noen av mine beste venner jeg heller. Men har mistet noen bekjente altfor unge, uten at jeg skal legge for mye ut om det her... Det er forferdelig...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia studinen (eller er det ordet for belastet, tro?)!

Bobler i glasset på fredag funker utmerket, det vil jeg bare ha sagt. Like godt til salt som søtt. nå har vi begynt på kransekaken, eller rettere sagt de siste ringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Hei pøbelsara

En liten tur innom og hilser på,men hvor er du? Du har ikke vært her i hele dag. *bekymret*

Er det ordbarbering som har tatt all tid i dag? Høvel eller maskin?

Uansett, så må du ha en riktig så fin lørdagskveld! Sender deg en :klem: og litt

hønedans :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like :forkjola: men nå er jeg helt ferdig med den skriftlige innleveringen til eksamen. :duskedame: :juhu: :duskedame:

Nå skal jeg ta noen timer fri (sove på sofaen har jeg ikke gjort på lenge.-...lurer på om jeg skal prøve...:lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Så flink du har vært! :-D

Det må kvalifisere til sofaslummer. :sove:

Ønsker deg god bedring med forkjølelsen.

Endret av mariposa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, jeg er sent ute som vanlig, men det virkelige livet krever visst sitt. Jeg blir så trist på dine vegne når det gjelder venninnen din. Jeg har rett og slett ikke så mye mer og si. Det føles urettferdig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Jeg er like :forkjola: men nå er jeg helt ferdig med den skriftlige innleveringen til eksamen. :duskedame: :juhu: :duskedame:

Nå skal jeg ta noen timer fri (sove på sofaen har jeg ikke gjort på lenge.-...lurer på om jeg skal prøve...:lur:)

Gratulerer med innlevering! Og fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: pøbelsara :)

Håper du har fått slappet skikkelig av i helgen, og at du er bedre av :forkjola:

Gratulerer med innlevert eksamsoppgave. Flink du.

Beklager at jeg ikke fikk med meg det i går, men jeg var ikke helt meg selv da. Ikke helt nå heller, men mye roligere iallefall for øyeblikket.

Ha en super søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, alle dere søte dagbokgjestene mine!

I dag har vi slappet og og kost oss masse, vært ute på tur, hatt kaffebesøk av foreldrene mine.......spist en god middag....også har jeg lest noen timer pensum. Selv om den skriftlige delen av oppgaven vår nok er ganske klar for innlevering, så skal vi også gjennom et muntlig fremlegg onsdag eller torsdag...:opplyser:.........ergo må man jo forberede seg.....jeg synes i alle fall jeg bør ha vært gjennom pensum en gang før fremlegget. I morgen skal vi bruke dagen til å forberede oss til den muntlige biten......jeg regner med at vi lager en (heftig) powerpoint-visning. Vi får se. Jammen kom det brått på, dette eksamenstresset. Til påske er jeg helt ferdig med begge delene av eksamen, og 10 studiepoeng rikere - hvis jeg står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...