Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

...takk for at dere straks kommer inn her med :klem: og :troest:! Søte snille :kaklehone: !

....jeg har jo vært forberedt på at det skulle gå slik - hun har en krefttype med veldig dårlig prognose - men det er allikvel veldig leit å få beskjed om at hun snart skal dø. Åh, jeg kommer til å savne henne.....*snufs* *lei meg* *men virkelig glad for at jeg ble kjent med henne - mot alle odds.....hun bor LANGT herfra....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt oppe....jeg har skrevet mail til mine andre amerikanske venninner og videreformidlet nyheten om den syke venninnen vår, så sitter jeg her og snufser litt og skriver e-post med de andre jentene.....og samtidig leter jeg (fånyttes) etter andre vrangsøvde her inne....

Jeg har vært i kontakt med døden utallige ganger i løpet av de siste snart 18 årene.....men det er første gangen jeg mister en nær venn. Jeg er veldig trist, og samtidig så veldig glad for at jeg fikk bli kjent med henne - og for at jeg gjorde noe modig i fjor som gjorde at jeg ble enda bedre kjent med denne venninnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle for klemmer og trøst!

Jeg ble sittende oppe ganske sent i går - jeg skrev til de andre venninnene der borte, leste gamle e-poster og sørget litt. Men i dag må jeg jobbe med oppgaven min og ordne litt i rotepøbelheimen.

Og i kveld er det rosa champagne.....vet ikke helt hva vi skal spise, men det blir ofte litt av hvert på fredagskveldene hos oss.

....... på tide å kjøre pøbelprinsessen i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amorina

Sender noen tanker til deg for triste dager.

Snikleser her i ny og ne fordi det er en av de bedre bøkene her inne. Skal ikke fordype meg i bruker/gjest-problematikken, annet enn å si at verden "der ute i forumet" jammen kan gi et... sært? inntrykk av hvordan folk er. Tar meg i å håpe at noen av dagbøkene er mer representative for virkeligheten :overrasket:

Ønsker deg, og dere andre, en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Så trist med venninnen din, pøbelsara. Jeg mistet selv en av mine beste venninner i en ulykke for elleve år siden. Jeg tenker ofte på henne. I begynnelsen var det bare vondt å tenke på henne, men sakte endret tankene seg, og nå består de for det meste av gode minner. :klemmer:

Ønsker deg en god helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da er jeg tilbake fra dagens møte. Jeg fortalte vår felles kjente, sånn i forbifarta, at vi kjente hverandre litt gjennom felles kjente, uten å oute pøbelsara, junia og KG.

Kos deg med sjampis i kveld og skål vemodig for vennskap og fellesskap med din amerikanske venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja....det skal jeg....En vemodig skål for en fantastisk flott dame/kvinne/jente.

Og når det gjelder den felles kjente, så tenkte jeg at når du har hintet, så kan jeg følge opp med å opplyse om at vi begge tilhører det veldig hemmelige og eksklusive søsterskapet Kaklehønene.... (det kan være at hun tror mer på at jeg ville være medlem i noe slikt, enn at du ville være det.....):fnise: Det kan også hende at hun føler hun kan gå adskillig hardere inn på meg enn på deg for å finne ut av sammenhengene her, vettu.....men hemmelige søsterskap synes jeg er en grei forklaring, da......

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi har møttes via felles kjente" er jo en kjekk vri. :ler:

Jupp. Det er det jo. Men synes du ikke hemmelig søsterskap høres litt mer eksotisk ut? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jooo!!! Men det trigger nok nysgjerrigheten betraktelig mer også!

Nå har vi straks nonstopboller i ovnen. Høres det ikke litt ekkelt ut? Ungene elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Det er det jo. Men synes du ikke hemmelig søsterskap høres litt mer eksotisk ut? :lur:

Hemmelig søsterskap og kaklehøner, ja.... hun var veldig nysgjerrig, spesielt fordi du ikke har fortalt om meg, hehe, så jeg sa det var veldig nylig.

Nonstop i bakverk.....uæhhh! Men jeg kjenner også noen som ville ha likt det veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Morgan le Fay

God helg, Pøbelsara :) Jeg har dessverre ikke energi eller hjernekapasitet igjen til å bidra med så mye mer akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonstop i bakverk.....uæhhh! Men jeg kjenner også noen som ville ha likt det veldig godt!
Jeg også, men han er 36. :fnise:

Trist å høre om venninnen din, pøbelsara. :klem: Håper likevel du får en så fin helg som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt et foredrag engang, jeg - om hvor utrolig ekkelt det er med tørket frukt i bakverk. (Jeg var student og gikk på bøllekurs i regi av studentforeningen...:fnise:)

Men Non-stop i boller, det tror jeg jeg kunne spist. Jeg liker iallefall de sjokoladebollene man får kjøpt hos Statoil.

(men jeg tror ikke Non-stop-boller og champagne er noen god kombinasjon....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hyggelige ønsker om en god helg - og all medfølelse i forhold til venninnen min!

Jammen er dere søte og snille (og morsomme!!) :kaklehone:, alle sammen!

Nå har jeg sendt avgårde et utkast til eksamensbesvarelse til resten av gruppen min, og den inneholder 33% flere ord enn den skal. Men ordbarberingen får vente til i morgen, nå skal jeg ta meg fri for i dag, tror jeg. Utrolig at man på tross av ekstrem hodepine og KG-surfing klarer å skrive noe som både er forståelig og relativt sammenhengende. (Selvskryt skal man lytte til, for den kommer fra hjertet :hjerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...