Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Nei. Vi befant oss på åstedet ca mellom 1630 og 1700, men Junior var meget medgjørlig og gjorde lite ut av seg. Snill gutt på det viset.

I dag var jeg innom den nye fotballbutikken, og da kikket jeg etter deg, hehe. Dvs mest etter pøbelprinsessen. men aldri i verden om jeg hadde turt å sjanse på at det var rett person om jeg skulle sett noen som liknet.

Hun var der i dag sammen med pappaen sin og den elleville venninnen. Liten, blåøyd dame, med halvannen ny fortann oppe, og kjempelange, blonde fletter, jeans og hvit, brodert hippievest... :lur:

Jeg var i den andre butikken fra 16.10 - 16.25 igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Så er jeg oppe, selv om pøbelprinsessen er borte. Oppgaven min med dertil hørende skriverier, rir meg som en mare, akkurat nå. :blink: Planen er å prøve å bli så ferdig som mulig i løpet av dagen i dag, og blir jeg ikke ferdig, må jeg (skrekkoggru) sende ikke-helt-ferdig-tekst til veileder, og sørge for at det det blir ferdigere før veiledning torsdag. Jeg skulle ønske at jeg klarte å bli ferdig i dag, men i tillegg til å skrive skal jeg spise middag hos foreldrene mine, for så å møte opp til fotballfest i nabolaget. Siste kamp på gammel stadion, og forhåpentligvis gullmedaljeutdeling! Og fyrverkeri! Og folkefest!

Men kanskje det er på tide å slutte å klage sin nød på KG, og heller begynne å skrive?

:slår: På tide å jobbe, pøbelsara!! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

:)

Vi er flere som planlegger en jobbeøkt, ser jeg. Jeg var jo på fest i går, men i likhet med Askepott forlot jeg før midnatt, så formen er helt normal. Dessuten ble jeg vekket av våt snute, høy øreføring og logrende hale for et par timer siden, og har allerede vært ute en tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*river meg i håret*

:sur: Hvorfor i huleste har jeg begitt meg ut på dette!? :sur:

*oppklarer* Jeg synes det er spennende og morsomt - dessuten merker jeg at jeg begynner å få et ganske dypt innblikk i både det feltet jeg skal forske i - og i årsakssammenhengene.... Men det sitter langt inne. Jeg har så mye jeg synes jeg må få sagt - også strever jeg med å få sagt det på en lettfattelig, men samtidig grundig måte.

Løsning blir nok at jeg sender veilederen min et rotete dokument - og en beskrivelse av situasjonen. (At jeg er frustrert, og ikke vet opp eller ned på noen ting.....)

Så får jeg fortsette å jobbe med dokumentet mitt frem mot veiledningen - og håpe at veiledningen torsdag gir meg hjelp til å komme videre. (Det pleier den å gjøre....)

Nå tar jeg meg en pause og går ut for å jobbe litt i hagen sammen med min kjære pøbelgemal. Litt frisk luft og kropssarbeid er det jeg trenger nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Åh! :rødme: Det var gøy!! 6 - 2 og gullmedaljer, ellevill jubel og fantastisk fyrverkeri!

De dumme tingene er at pøbelprinsessen er syk - og at jeg har et halvferdig og alt for langt dokument jeg må sende avgårde til veileder i morgen tidlig. Planen er å sitte oppe til dokumentet er lesbart og sendbart. Og å ta meg av det syke barnet. Og de som skal få blaa boller påspandert av rektor i storefri i morgen også. det blit leit for henne å gå glipp av. :tristbla:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fotball! Hvordan går det med pøbelprinsessen? Det var da et uheldig tidspunkt å bli syk på, stakkars. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fotball! Hvordan går det med pøbelprinsessen? Det var da et uheldig tidspunkt å bli syk på, stakkars. :(

Stakkars pøbelprinsessen er syk. Vi har vært oppe fjaksen ganger i natt, og jeg skal love at det dokumentet som akkurat ble sendt til veileder, nok kunne ha vært adskillig bedre. Men hva gjør man når barnet hyler som besatt, puster med stort besvær og har vondt overalt? Og atpåtil forlanger mammaen sin? (Det er ikke ofte hun gjør det, pappa pleier å være den store helten...)

Nå skal vi til lege om en halvtime. Før det må feberfloket hår gres - jeg gruer meg.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gull!!!

God bedring til Pøbelprinsessen. Har en syk mann her, men heldigvis ikke så dårlig da.

Er lov å ikke få gjort skolearbeidet sitt ordentlig da, og du har jo jobbet så bra før. Så er sikker på at veiledern er fornøyd selv om du har større forventninger til deg selv.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pøbelprinsessen er syk. Vi har vært oppe fjaksen ganger i natt, og jeg skal love at det dokumentet som akkurat ble sendt til veileder, nok kunne ha vært adskillig bedre. Men hva gjør man når barnet hyler som besatt, puster med stort besvær og har vondt overalt? Og atpåtil forlanger mammaen sin? (Det er ikke ofte hun gjør det, pappa pleier å være den store helten...)

Nå skal vi til lege om en halvtime. Før det må feberfloket hår gres - jeg gruer meg.

Huff, stakkars liten. Og stakkars mammaen. La dokument være dokument, det er jo ikke endelig utgave uansett. Lykke til hos legen!

(og pst, jeg hadde ikke vært så nøye med det håret. :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Veiledere er dessuten der for å hjelpe deg videre, ikke for å se fullt ferdige utkast hver gang.

Håper det går bra hos legen, og at formen stiger for den stakkars prinsessen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars pøbelprinsessen, håper hun blir raskt bedre og at dere får god hjelp hos legen.

Skjønner at du er frustrert over oppgaven, men du har jo fått veldig god hjelp til å klare tankene før, så om det ikke løser seg før veiledningen er jeg sikker på at det gjør det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilorange:

Her har det vært mye hyggelig besøk innom mens vi var borte!

Vi fikk en fin lege, med god tid - vår vanlige lege er ikke på kontoret på mandager. Den unge damen var samarbiedsvillig og meddelssom hos legen, men avslørte ekstrem kortpustethet når hun måtte dra pusten tre ganger i setningen "jeg var på Nadderud i går"...

Nå har vi baby-haler og ventoline - og pøbelprinsessen får puste. Nå ser hun barneTV, spiser junk, og koser seg.

Jeg er sulten og sliten etter lite søvn, og planlegger ryddeøkt i dag. Og oppgavefri frem til i morgen. Men først skal jeg lage hummus! :spise:

Takk for alle gullgratulasjoner! Det var en veldig morsom kveld, og da jeg kjørte forbi Bekkestua for en stund siden, var det ryddings på gang. Jeg regner med at +10.000 mennesker kanskje etterlater seg noen spor...

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...