Gjest Deception Skrevet 24. oktober 2008 #4021 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper du får en fin dag, Pøbelsara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4022 Del Skrevet 24. oktober 2008 God morgen, alle sammen! og Nå har jeg vært ute på farten og ordnet diverse ting helt fra tidlig morgen. Nå er det lunsj (rester av en fantastisk god fiskegrateng jeg laget i går...) og jobbing som står på programmet. Og i kveld er det champagne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. oktober 2008 #4023 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og de jentene jeg studerer sammen med nå - den yngste er 30, den eldste nærmer seg 60, og jeg er akkurat på gjennomsnittet. Jeg synes det er utrolig tøft at det er sykepleiere som videreutdanner seg helt til de er over 60. Det står det respekt av - og dessuten vitner det om et beundringsverdig faglig engasjement. Veldig enig i den. En ting er å ta utdanning når en er rundt 20, men å begynne på skolen etter mange år i jobb er imponerende. Mamma studerer ved siden av full jobb. Hun bruker utrolig mye mer tid og engasjement enn jeg gjorde når jeg studerte. Men jeg må grave dypt i mattekunnskapene mine da, hun har stadig noen problemstillinger som jeg kan hjelpe henne med selv om jeg har tatt en annen utdanning. Men ikke like lett å huske sånt 7 år etter jeg var ferdig på høyskolen. Men kanskje greit at jeg får trimmet hjernen min litt mens jeg er i permisjon Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. oktober 2008 #4024 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ha en vakker dag Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 24. oktober 2008 #4025 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pøbelsara Innom for å ønske deg en fin champagnefredag. Det er så fortjent,så fortjent etter all innsatsen du legger i studiene, uke etter uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4026 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) ...Nå skulle jeg innom her for å sutre litt, men så ser jeg jo at Mariposa har vært innom med hyggelige ord, og da kan jeg jo ikke sutre! Jeg er litt sliten. Jeg blir så veldig mye mer sliten når jeg ikke får skrevet så mye, eller så lett, eller så flytende som jeg vi skrive. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bare kunne skrevet på norsk! Men, det kan jeg jo ikke. Dessuten er jeg temmelig overbevist om at den veiledningen jeg får, er av så god kvalitet, at det er verdt det ekstra strevet å skrive på engelsk. Selv om all litteraturen jeg baserer forskningsspørsmålet mitt på, er på norsk Men metodelitteraturen er på engelsk, da - så det oppveier litt. Men nå er jeg ferdig med å klage - og må huske på å få sjampisen inn i kjøleskapet! Endret 24. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 24. oktober 2008 #4027 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men nå er jeg ferdig med å klage - og må huske på å få sjampisen inn i kjøleskapet! Tomler opp og mange smil! Jeg antar det er oppgaven din du har begynt på? Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4028 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tomler opp og mange smil! Jeg antar det er oppgaven din du har begynt på? Ha en strålende helg! Takk i like måte! Og, ja. Det er oppgaven min jeg jobber med - heldigvis er jeg godt i gang, og skal snart ut i feltet for å studere. Jeg gleder meg! Endret 24. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 24. oktober 2008 #4029 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror også jeg har lyst på litt champagne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. oktober 2008 #4030 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal nok ikke ha bobler i dag, men i morgen, i morgen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4031 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror også jeg har lyst på litt champagne i dag. Da synes jeg du skal unne deg det! Pakkingen kommer til å gå som en lek. Jeg skal nok ikke ha bobler i dag, men i morgen, i morgen..... Du burde hatt et glass i dag - det er utrolig deilig å surre rundt og gjøre klar til selskap med et lite glass vin i (eller for) hånden. Som den ekte fredagsdrukkenbolt jeg er, ønsker jeg dere en god fredag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 24. oktober 2008 #4032 Del Skrevet 24. oktober 2008 Var på lokalbutikken din i dag. *Sukk* Den er så bra! Fikk selvsagt det jeg skulle ha, somde ikke hadde på de 3 butikkene som er rundt i mitt område. (Dog noe trang en fredags ettermiddag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 24. oktober 2008 #4033 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror at for min del blir det onsdagschampagne denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4034 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var på lokalbutikken din i dag. *Sukk* Den er så bra! Fikk selvsagt det jeg skulle ha, somde ikke hadde på de 3 butikkene som er rundt i mitt område. (Dog noe trang en fredags ettermiddag) Den er fin, ikke sant? Jeg var der selv i går, og da tenkte jeg på deg - at du sikkert var innom innimellom... Og det hadde jeg jo rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. oktober 2008 #4035 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan gikk det med den viltre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4036 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan gikk det med den viltre? Nå er hun avlevert til foreldrene. Det gikk riktig så bra, faktisk. Noen ganger har hun følelsesutbrudd som er en tenåring verdig, men hun sparte oss for det, denne gangen, heldigvis. Snart blir pøbelprinsessen hentet av foreldrene mine, og så få vi en barnefri kjærestekveld. Eller kanskje den ender som sist gang - at vi sovner i sofaen, begge to. Det som er sikkert, er at det blir entrecote, ovsbakte potetbåter, konjakksaus og bakte mini-auberginer fylt med ansjos, parmesan, brødsmuler og olivenolje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. oktober 2008 #4037 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det som er sikkert, er at det blir entrecote, ovsbakte potetbåter, konjakksaus og bakte mini-auberginer fylt med ansjos, parmesan, brødsmuler og olivenolje... *spent på rapport* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. oktober 2008 #4038 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den er fin, ikke sant? Indeed. Som regel går jeg alltid ut med 3-4 ekstra bæreposer, men i går holdt jeg meg til en potte mynte. Potensielt trassafall kombinert med fredagsbutikkrush er ingen kul kombinasjon, så det er greit å holde det så kort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4039 Del Skrevet 25. oktober 2008 Indeed. Som regel går jeg alltid ut med 3-4 ekstra bæreposer, men i går holdt jeg meg til en potte mynte. Potensielt trassafall kombinert med fredagsbutikkrush er ingen kul kombinasjon, så det er greit å holde det så kort som mulig. Når jeg var det igår, tenkte jeg at jeg måtte holde øynene oppe, i tilfelle jeg skulle få øye på ca. halvannen meter dame med liten kanonsprrettertsønn. Jeg var kanskje ikke så langt fra sannheten der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. oktober 2008 #4040 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg var kanskje ikke så langt fra sannheten der? Nei. Vi befant oss på åstedet ca mellom 1630 og 1700, men Junior var meget medgjørlig og gjorde lite ut av seg. Snill gutt på det viset. I dag var jeg innom den nye fotballbutikken, og da kikket jeg etter deg, hehe. Dvs mest etter pøbelprinsessen. men aldri i verden om jeg hadde turt å sjanse på at det var rett person om jeg skulle sett noen som liknet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå