Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for sist! :)

:klem: Jeg har på oppfording fra flere nysgjerrigkaklehøner skrevet referat i kaklebloggen. Du må gjerne tilføye av hjertens lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser og leser og leser. Heldigvis får jeg til å skrive litt innimellom også, nå - det er veldig deilig!

Du store min så mye mer jeg vet om helsereformer og NPM - og kvalitative forskingsmetoder nå... :overrasket: *stolt og kry og inspirert*

Ha en fin dag, alle sammen. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du store min så mye mer jeg vet om helsereformer og NPM - og kvalitative forskingsmetoder nå... :overrasket: *stolt og kry og inspirert*
New Public Management? Eller betyr det noe helt annet innen ditt fagområde? :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Public Management? Eller betyr det noe helt annet innen ditt fagområde? :klø:

Neida. det er New Public Management jeg leser og skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
med Pink Floyd er min yndlingssang. Jeg blir aldri lei, den er så sår og vakker og enkel og genial. Jeg tror jeg kan hver eneste tone på det albumet, og jeg er like glad i den platen enda, som jeg ble da jeg hørte den for første gang et par år etter at den ble utgitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med Pink Floyd er min yndlingssang. Jeg blir aldri lei, den er så sår og vakker og enkel og genial. Jeg tror jeg kan hver eneste tone på det albumet, og jeg er like glad i den platen enda, som jeg ble da jeg hørte den for første gang et par år etter at den ble utgitt.

Enig. Sammen med Comfortably numb og Shine on you crazy diamond. hører alt for sjelden på dem, og tenker at det må jeg gjør oftere hver gang jeg hører de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...