Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Når jeg bare blir frisk igjen ( :sur: ), skal jeg begynne å trene. Tre dager i uken hvor jeg blir svett, og i tillegg skal jeg gå tur (til skolen) hver dag.

Jeg skriver det her, så blir det mer forpliktende.

Dessuten vet jeg jo at jeg får mer overskudd og jobber bedre med oppgaven min, når jeg får rørt meg litt innimellom.

*børster støv av spinningsykkelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife

Jeg håper du bare slapper av, blir friskere og kanskje får hentet inn litt krefter i helgen.

Jeg skal på fest i dag :) Dette er festen for alle som arbeidet på arrangementet vårt tidligere i høst, og siden jeg er teamleder er jeg en del av vertskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Nå har vi vært på skogtur sammen med klassen til pøbelprinsessen - veldig sosialt og hyggelig, og vi var utrolig heldige med været, også. Nå skal jeg snart kose meg med litt matlaging. :)

Og i kveld er det spennende fotball, slik som Ulva sier over her. Vi er spente - og ser frem til en helaften med fotball fra kl. 18.00 til langt på kveld. :ball:

Og for alle uinnvidde - Stabæk leder serien, og KAN avgjøre det hele allerede i kveld. HVis de bare slår Brann i Bergen. *biter negler* :duskedame:

Men nå: Kjøkkentjeneste! :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg er mye, mye bedre! :hoppe:

:hoppe:

Og enda godt at kampen går i Bergen, slik at du ikke finner på å sitte ute på Nadderud og fryse på deg kattunger.

Jeg har forøvrig vært på kamp i formiddag, i sola. Heldigvis bare sønnens cup, og heldigvis var det 2 x 15 minutters kamp. Men vi vant! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Og enda godt at kampen går i Bergen, slik at du ikke finner på å sitte ute på Nadderud og fryse på deg kattunger.

Jeg har forøvrig vært på kamp i formiddag, i sola. Heldigvis bare sønnens cup, og heldigvis var det 2 x 15 minutters kamp. Men vi vant! :hoppe:

:duskedame: for eilansønnens lag!

Jeg skal forresten på dine kanter i morgen. :lur: Når liker du å ha kaffepause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten på dine kanter i morgen. :lur: Når liker du å ha kaffepause?

Anytime, som Gunnar Stålsett sa til Wenche Foss da hun ba ham begrave henne. JEg har en annen date i fire-tida, så fint om vi kan treffes litt tidligere enn som så. Er på jobb fra cirka 9, tenker jeg. Si et tidspunkt, du, evt. kan du bare ringe meg når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anytime, som Gunnar Stålsett sa til Wenche Foss da hun ba ham begrave henne. JEg har en annen date i fire-tida, så fint om vi kan treffes litt tidligere enn som så. Er på jobb fra cirka 9, tenker jeg. Si et tidspunkt, du, evt. kan du bare ringe meg når det passer.

Det skal jeg gjøre! :):mobil:

Vi sitter og ser på fotballkamp, og jeg er en liten smule forundret over Brann-supporterne - de er ikke snille... :blink: Men akkurat nå leder vi!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og hmrf! Nå ble det akkurat 1 - 1.

Hjelpe meg! :sjokk:

Siden de ble snytt for den første planlagte gullfesten av AafK i fjor, skal de sikkert ta hevn på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden de ble snytt for den første planlagte gullfesten av AafK i fjor, skal de sikkert ta hevn på dere.

Det verste er jo at brannsupporterne piper på lille Alanzinho hver gang han får en fot på ballen. :overrasket: Han har 1) Aldri noensinne filmet noe noengang, og 2) Det var jo faktisk en brannspiller som forsøkte å ta livet av han, og ble utvist for det...

Han er en bitteliten tass - han er like høy som meg, og veier like mye som meg. Og jeg er ikke spesielt stor. :)

Fint med litt sjåvinisme, men ett sted må jo grensen gå. Det blir jo helt tåpelig, slik de holder på der borte akkurat nå... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fra fotballprat over til matprat....

Vi har hatt helstekt kylling i dag, etter denne oppskriftenmed superdeilig purrekompott.

Purrekompott:

2 purrer

150 gr. smør

1,5 dl. vann

0,5 dl. kremfløte

Salt, pepper og litt trøffelolje.

Purrene deles i biter - ca. 1 cm.

Kok opp vann og smør, og kok i 6 - 8 minutter. Sil av væsken, smak til med salt og pepper og tilsett pisket kremfløte. Tilsett et par dråper trøffelolje og server. Namnamnam!

Det var rett og slett kjempegodt. Nå koker jeg kraft på kyllingskroget og en hel masse grønnsaker. Det lukter herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Også mål to minutter på overtid da gitt :tommelsmil:

:duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Edit: Prøver igjen. Duskedamene mine ville ikke stille opp ordentlig!

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...