ashera Skrevet 16. oktober 2008 #3901 Del Skrevet 16. oktober 2008 Forresten er jeg registrert på fjesboka nå. Har sendt vennemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. oktober 2008 #3902 Del Skrevet 16. oktober 2008 Forresten er jeg registrert på fjesboka nå. Er du? Finn meg, finn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. oktober 2008 #3903 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forresten er jeg registrert på fjesboka nå. Tror du jeg finner deg på fornavnet? :nope: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3904 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror du jeg finner deg på fornavnet? :nope: PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2008 #3905 Del Skrevet 17. oktober 2008 God morgen, Pøbelsara. Er effektiviteten på topp også i dag? Jeg har fredagsfølelse, og skal på kafé om to timer, så burde jobbe som en helt, men har lagt igjen superheltdrakten hjemme i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3906 Del Skrevet 17. oktober 2008 God morgen! Jeg har faktisk bestemt meg for å roe litt ned i dag, jeg også. Jeg skal på veiledning, og nå har jeg skrevet ut alle nødvendige dokumenter og satt inn i prosjektpermen min, så nå skal jeg ryddde litt, sløve litt og kose meg før jeg reiser inn til veiledning i ettermiddag. Og jeg har også hengt superheltdrakten min i skapet. Der kan den henge til over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. oktober 2008 #3907 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vet ikke engang om jeg HAR superheltdrakt. Men jeg skal gjøre et tappert forsøk. Den liksomsyke avleggeren er bestukket med Sauen Shaun-DVD og sitter fornøyd foran tvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2008 #3908 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vet ikke engang om jeg HAR superheltdrakt. Men jeg skal gjøre et tappert forsøk. Den liksomsyke avleggeren er bestukket med Sauen Shaun-DVD og sitter fornøyd foran tvn. Kan jeg joine? Jeg har mer lyst til å se Sauen Shaun enn å sitte her med utallige bøker og prokrastinere, for deretter å få dårlig tid. Hvorfor ikke gi opp med en gang, i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. oktober 2008 #3909 Del Skrevet 17. oktober 2008 Klart du kan! Jeg har opptil flere pledd til overs *setter på kaffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. oktober 2008 #3910 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har mange superheltdrakter til låns, men jeg vet ikke om de virker om dagen. Lykke til idag, pøbelsara. For øvrig sier jeg som de andre: Finn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. oktober 2008 #3911 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gikk det bra med veiledningen? God champagnefredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3912 Del Skrevet 17. oktober 2008 Veiledningen gikk kjempefint! I følge veilederen min, har jeg vært riktig flink, og jeg skriver bra, og har en vitenskapelig tilnærming.... Dessuten er vi invitert til å være med i forskningsnettverket til professoren vår. Veldig, veldig fint for en novise som har forskerambisjoner, men intet nettverk. Nå: Ut på fredagshandel - så champagne. (Jeg er veldig glad og lettet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. oktober 2008 #3913 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer flinke Pøbelsara Og ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3914 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer flinke Pøbelsara Og ha en god helg Takk, Ulva! En riktig god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 17. oktober 2008 #3915 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 17. oktober 2008 #3916 Del Skrevet 17. oktober 2008 God fredagskveld, med champagne. Jeg er ørlite misunnelig, men må ennå vente to helger til denslags blir aktuelt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. oktober 2008 #3917 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så bra! Gratulerer, og god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. oktober 2008 #3918 Del Skrevet 17. oktober 2008 Veldig glad for å høre og vellykket veiledning (ikke at jeg var peseilt overrasket, da...). God sprudlefredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3919 Del Skrevet 18. oktober 2008 God morgen! Jeg liker deilige, late lørdagsmorgener, hvor jeg kan sitte med kaffen og laptopen og bare sløve, mens pøbelprinsessen ser på tv. Og vi har ingen planer for dagen! Det vil sikkert si at vi kommer til å rydde, ordne og fikse, men det er vedlig deilig å ikke ha noe som helst annet enn å være sammen, på timeplanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 18. oktober 2008 #3920 Del Skrevet 18. oktober 2008 Høres herlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå