Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Lungebetennelse OG bihulebetennelse? :sjokk: Det var skomakerbarnet sitt, det. Jeg tenker du tar helg fra nå av jeg. *streng*

God bedring, pøbelsara! :klem:

Fresi! :smilorange: På denne tiden? :overrasket: God morgen! :kaffekopp:

Jeg skal ta kvasifri. Jeg må gjøre ferdig et par ting, og lar andre ting ligge. Men nå skal jeg følge en ung dame til skolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fresi! :smilorange: På denne tiden? :overrasket: God morgen! :kaffekopp:

Jeg skal ta kvasifri. Jeg må gjøre ferdig et par ting, og lar andre ting ligge. Men nå skal jeg følge en ung dame til skolen. :)

Ja, det er skrekkelig. Jeg har vært oppe i flere timer! :overrasket: Ha en fin skoletur! (men orker du det, da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skrekkelig. Jeg har vært oppe i flere timer! :overrasket: Ha en fin skoletur! (men orker du det, da?)

:reise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier meg enig med de andre her. Var på høy tid at du kom deg til legen :jepp:

Sier meg enig med deg også. Du av alle burde vite bedre :jepp:

Ta vare på deg selv og god bedring Pøblesara :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at jeg er litt bedre. I alle fall fungerer det greit å sitte stille og jobbe og lese. Jeg ser at huset mitt trenger en real ryddesjau, men jeg bruker Gro Harlem Brundtland-metoden, og tar med meg ting når jeg allikevel forflytter meg fra sted til sted.

Og det er vakkert vær ute! :sol:

Dessuten er jeg helt enig i alle dere som sier at jeg, av alle, burde vite bedre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner også sola, en nydelig høstdag :sola:

Jeg fikk til min store glede mail fra NFF i dag, med beskjeden om at jeg var en av de heldige som hadde blitt trukket ut og kunne få kjøpe billetter til cupfinalen! Så da er 4 billetter i boks her også, og jeg kommer meg til Ullevål :hoppe:

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner også sola, en nydelig høstdag :sola:

Jeg fikk til min store glede mail fra NFF i dag, med beskjeden om at jeg var en av de heldige som hadde blitt trukket ut og kunne få kjøpe billetter til cupfinalen! Så da er 4 billetter i boks her også, og jeg kommer meg til Ullevål :hoppe:

Fortsatt god bedring!

Da må vi vinke! Jeg gleder meg masse - og håper virkelig at vi vinner. :nigo:

Hos oss var det slik at alle som har sesongkort hadde førsterett til billetter, så da var det bare å ta med sesongkortene og stille seg i kø på Nadderud i går. Det var faktisk både hyggelig og morsomt å stå i den køen - det ble en riktig så gemyttlig stemning. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lokalt, for her er det fortsatt grått. Send litt østover, da!

HVis du ikke har sett den enda, så kommer det litt solskinn her:

:sol:

:sol: :sol:

:sol: :sol: :sol:

*hjelpsom* :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Hmm, jeg må ha vært mentalt svekket, for jeg sa god morgen til Fresi i Pøbelsaras dagbok. :sjenert:

Hvordan føler du deg nå? Bedre? Det er snart helg, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg må ha vært mentalt svekket, for jeg sa god morgen til Fresi i Pøbelsaras dagbok. :sjenert:

Fresi er sikkert innom her og leser, så det er bare hyggelig at du hilser på henne inne hos meg, Deception.:)

Jeg er egentlig ikke særlig bedre, så jeg er glad for at det er sendt prøver avgårde til dyrking... :tristbla: I morgen skal jeg på veiledning, og det gleder jeg meg til, for jeg har gjort ganske mye siden sist som jeg grugleder meg til å få tilbakemelding på... Men etter det - da er det helg! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife
Jeg er egentlig ikke særlig bedre, så jeg er glad for at det er sendt prøver avgårde til dyrking... :tristbla: I morgen skal jeg på veiledning, og det gleder jeg meg til, for jeg har gjort ganske mye siden sist som jeg grugleder meg til å få tilbakemelding på... Men etter det - da er det helg! :smilorange:

Spennende med tilbakemeldinger, men sånn som du jobber blir det nok bra. Jeg håoer du planlegger en helg med ro og avslapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det i formiddag, men tolket det som en kommentar til at jeg sjelden er skrivefør på de tider av døgnet. :fnise:

Lykke til med veiledningen, pøbelsara!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med tilbakemeldinger, men sånn som du jobber blir det nok bra. Jeg håoer du planlegger en helg med ro og avslapning.

Ja! Vi skal kose oss. Mannen er hjemme, og vi skal på tur i skogen med klassen til pøbelprinsessen på søndag. Jeg skal på fredagshandel i morgen, og satser på enten lammelår eller -skanker til lørdagen, og noe deilig fisk til fredagskvelden. På søndag har jeg tenkt å smiske meg til elgmiddaginvitasjon fra min kjære mor. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...