Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #3541 Del Skrevet 17. september 2008 for makeover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 18. september 2008 #3542 Del Skrevet 18. september 2008 Nei så søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3543 Del Skrevet 18. september 2008 Nei så søt :rødme: I like måte! Den nye avataren din er bare kjempesøt. Hun (du) ser jo salig lykkelig ut der hun koser seg i badekaret. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. september 2008 #3544 Del Skrevet 18. september 2008 I like måte! Den nye avataren din er bare kjempesøt. Hun (du) ser jo salig lykkelig ut der hun koser seg i badekaret. :rødme: Hun prøvde antakeligvis IKKE å bære boomblasteren med seg før badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3545 Del Skrevet 18. september 2008 Hun prøvde antakeligvis IKKE å bære boomblasteren med seg før badet Hun gjorde nok ikke det, nei. (Tips: Vi har en boomblaster stående oppe på badeskapet. Mye sikrere på den måten.) Her er forresten et bilde jeg fant akkurat nå. Jeg googlet "bathtub disaster". ...men nå må jeg jobbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #3546 Del Skrevet 18. september 2008 I dag ble du ny hos meg også! Snuppetisnupp, det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 18. september 2008 #3547 Del Skrevet 18. september 2008 Pga privat vannforsyning er badet i avataren det eneste badet jeg får på en stund, dessverre. *koser meg med cyberbad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3548 Del Skrevet 18. september 2008 Rapport fra pøbelheimen: :klø: Og en liten påkalling: Kom ut, kom frem, alle bevingede ord. Jeg har et word-dokument hvor dere vil trives fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3549 Del Skrevet 18. september 2008 ...rapport, del 2: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #3550 Del Skrevet 18. september 2008 Næmmen! De bevingede ordene var her i går kveld, men nå har de faktisk flakset sin vei. Håper de lander hos deg i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3551 Del Skrevet 18. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #3552 Del Skrevet 18. september 2008 Bra. Men hvordan får du skrevet med bandasjert finger, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3553 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Bra. Men hvordan får du skrevet med bandasjert finger, da? Det er venstre tommel, så det går ganske greit. Jeg har oppdaget at jeg pleier å trykke på venstre museknapp med den tommelen, så akkurat det har gått litt dårlig, men ellers er den ikke i bruk på tastaturet. Så bortsett fra et lite uhell i stad, når jeg skulle merke noe tekst for å flytte det, og hele dokumentet forsvant, fordi jeg var litt uvøren med nettop venstre musetast, så går det så fint, atte. Endret 18. september 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #3554 Del Skrevet 18. september 2008 Du er flink. Pøbelflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3555 Del Skrevet 18. september 2008 Du er flink. Pøbelflink. Jeg var litt sleip.. Det er ikke min oppgave det er fokus på neste uke, og jeg har ikke så mye hel, leselig tekst å komme med akkurat nå, bare en haug med korte utkast, skisser, tanker og ideer. Men jeg har derimot en haug med ganske praktiske spørsmål. Så jeg oversendte en haug av dem, sammen med noen små tekstsnutter med Viktige Tanker. Og fremdriftsplan. Dessuten hadde jeg en lang telefonsamtale med en av de andre studentene i gruppen min, og da skjønte jeg at både hun og jeg er På Sporet, og at vi faktisk har kommet et stykke videre siden sist. Selv om jeg ikke akkurat kan påstå at jeg ser målstreken enda. (Men jeg kan forestille meg den. Det er viktig med visualisering, tror jeg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 18. september 2008 #3556 Del Skrevet 18. september 2008 Selv om jeg ikke akkurat kan påstå at jeg ser målstreken enda. (Men jeg kan forestille meg den. Det er viktig med visualisering, tror jeg. ) Det tror jeg også. Men akkurat det er jeg dårlig på, gitt! *øve* Jeg er imponert over arbeidsinnsatsen og -iveren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. september 2008 #3557 Del Skrevet 18. september 2008 Der etter en liten refresh så fikk jeg også opp din nye avtar. Så søt Godt det løsnet litt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. september 2008 #3558 Del Skrevet 18. september 2008 Pøbelflinka! Her har jeg ignorert alle forsetter om å pakke til i morgen. Jeg har gjort et lite forsøk på å legge frem tøy til ungene, samt skrive liste for meg selv ( ) men det endte med at jeg åpnet en flaske vin og seilet ned på stolen. Jeg er sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3559 Del Skrevet 18. september 2008 Pøbelflinka! Her har jeg ignorert alle forsetter om å pakke til i morgen. Jeg har gjort et lite forsøk på å legge frem tøy til ungene, samt skrive liste for meg selv ( ) men det endte med at jeg åpnet en flaske vin og seilet ned på stolen. Jeg er sliten! Det der høres jo akkurat ut som meg. Jeg har sendt Viktige Ord avgårde, vært på foreldremøte, bliltt valgt til FAU-representant, avløst barnevakten, og falt om i sofaen. Men jeg må jo ut av sofaen igjen, fordi jeg vil ha et glass vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #3560 Del Skrevet 18. september 2008 Gratulerer med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå