Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei så søt :rødme:

I like måte! Den nye avataren din er bare kjempesøt. Hun (du) ser jo salig lykkelig ut der hun koser seg i badekaret. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte! Den nye avataren din er bare kjempesøt. Hun (du) ser jo salig lykkelig ut der hun koser seg i badekaret. :rødme:

Hun prøvde antakeligvis IKKE å bære boomblasteren med seg før badet :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøvde antakeligvis IKKE å bære boomblasteren med seg før badet :filer:

:fnise: Hun gjorde nok ikke det, nei.

(Tips: Vi har en boomblaster stående oppe på badeskapet. Mye sikrere på den måten.)

Her er forresten et bilde jeg fant akkurat nå. Jeg googlet "bathtub disaster".

...men nå må jeg jobbe... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rapport fra pøbelheimen:

:klø:

:sur:

:smilorange:

:grine:

:nigo:

:kaffekopp:

:bond:

Og en liten påkalling: Kom ut, kom frem, alle bevingede ord. Jeg har et word-dokument hvor dere vil trives fantastisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! De bevingede ordene var her i går kveld, men nå har de faktisk flakset sin vei. Håper de lander hos deg i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Men hvordan får du skrevet med bandasjert finger, da?

Det er venstre tommel, så det går ganske greit. Jeg har oppdaget at jeg pleier å trykke på venstre museknapp med den tommelen, så akkurat det har gått litt dårlig, men ellers er den ikke i bruk på tastaturet.

Så bortsett fra et lite uhell i stad, når jeg skulle merke noe tekst for å flytte det, og hele dokumentet forsvant, fordi jeg var litt uvøren med nettop venstre musetast, så går det så fint, atte.

:skya:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink. Pøbelflink. :)

Jeg var litt sleip..:fnise: Det er ikke min oppgave det er fokus på neste uke, og jeg har ikke så mye hel, leselig tekst å komme med akkurat nå, bare en haug med korte utkast, skisser, tanker og ideer. Men jeg har derimot en haug med ganske praktiske spørsmål. Så jeg oversendte en haug av dem, sammen med noen små tekstsnutter med Viktige Tanker. Og fremdriftsplan.

Dessuten hadde jeg en lang telefonsamtale med en av de andre studentene i gruppen min, og da skjønte jeg at både hun og jeg er På Sporet, og at vi faktisk har kommet et stykke videre siden sist. Selv om jeg ikke akkurat kan påstå at jeg ser målstreken enda. (Men jeg kan forestille meg den. Det er viktig med visualisering, tror jeg. :briller2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke akkurat kan påstå at jeg ser målstreken enda. (Men jeg kan forestille meg den. Det er viktig med visualisering, tror jeg. :briller2: )

Det tror jeg også. Men akkurat det er jeg dårlig på, gitt! *øve*

Jeg er imponert over arbeidsinnsatsen og -iveren din! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøbelflinka! :ler:

Her har jeg ignorert alle forsetter om å pakke til i morgen. Jeg har gjort et lite forsøk på å legge frem tøy til ungene, samt skrive liste for meg selv ( :briller: ) men det endte med at jeg åpnet en flaske vin og seilet ned på stolen.

Jeg er sliten! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbelflinka! :ler:

Her har jeg ignorert alle forsetter om å pakke til i morgen. Jeg har gjort et lite forsøk på å legge frem tøy til ungene, samt skrive liste for meg selv ( :briller: ) men det endte med at jeg åpnet en flaske vin og seilet ned på stolen.

Jeg er sliten! :grine:

:kose:

Det der høres jo akkurat ut som meg. :nigo: Jeg har sendt Viktige Ord avgårde, vært på foreldremøte, bliltt valgt til FAU-representant, avløst barnevakten, og falt om i sofaen. Men jeg må jo ut av sofaen igjen, fordi jeg vil ha et glass vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...